Mitkä ammatit laskee sinkkunaisen markkina-arvoa?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen markkina-arvo ei riipu ammatista.
Mutta, kyllä prostituoitu tyttöystävänä on isolle osalle miehistä mahdoton asia asia. Ei kaikille kylläkään.
Mieluummin rehti prostituoitu kuin ilmainen huo-ra kaiken maailman kumittomille jännämiehille.
Kiva että jollekin huo-ra on arvokas ihminen ammatistaan huolimatta. :) Et ilmeisesti kuitenkaan tykkää ajatuksesta että nainen harrastaa seksiä siksi että naista itseä panettaa.
Tutkaillaan sun asenteitasi vielä hiukan lisää, ajatellaan vaikka yhtä iltaa perheesi naisten elämässä: kumman soisit tyttärellesi, äidillesi tai vaimollesi (menneisyyteen tai tulevaisuuteen) mieluummin: sen että tämä olisi pannut / panee itse valitsemaansa miestä ihan vaan siksi että sattuu panettamaan vai että olisi pannut / panee ehkä vastenmielistäkin miestä rahasta?
Naispuoliset sukulaiseni ovat kaikki kunniallisia naisia! Eivät makaa miesten kanssa edes kuvitelmissaan, vaan viettävät siveellistä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköiselle ja kuumalle 38 v lääkäriystävättärelleni oli sanottu yökerhossa "haista paska", kun oli kertonut ammattinsa.
Oliko se epäuskoisesti sanottu, ikään kuin kysymyksenä?
Ihmisen ammatti on ihan sama.ehkä nais johtaja kiihottaa enemmän kuin siivooja,mutta tuskin se on tärkein asia naisessa..ja itse olen duunari mies
Ei mitkään. Naisen arvo on aivan muualla kuin statuksessa.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Mutta, kyllä prostituoitu tyttöystävänä on isolle osalle miehistä mahdoton asia asia. Ei kaikille kylläkään.
Eikö Mika Häkkinenkin nainut sellaisen ilotytön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähemmistö tutkija
Ylläoleviin järjestöihin liittyvät työtehtävät
Perseen kaupitteluSiinäpä nuo oikeastaan on.
Kunhan nainen pysyttelee kaukana ääriliike politiikasta tai itsensä myymisestä niin asiat ovat hyvin.Mitä vikaa on pepun kaupittelussa?
Ei sinällään mitään.
Muuuuutta perseen kaupittelu antaa itselleni "teen mitä tahansa helpon rahan takia" -vibat että pysyttelen mielummin kaukana.
Mitä jos se peppukauppias nyt vaan tykkää ihmisläheisestä työstä eikä itse ole kokenut ammattiaan huonommaksi kuin joku muu? Voihan peppukauppiaallakin olla jotain muita juttuja joita ei rahastakaan tekisi.
Toisaalta taasen olen ymmärtänyt ettei se huo-raaminen mikään hirveän kevyt ja helppo ammatti ole. Esimerkiksi just yleisen halveksunnan vuoksi voi tulla henkistä taakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin rehti prostituoitu kuin ilmainen huo-ra kaiken maailman kumittomille jännämiehille.
Kiva että jollekin huo-ra on arvokas ihminen ammatistaan huolimatta. :) Et ilmeisesti kuitenkaan tykkää ajatuksesta että nainen harrastaa seksiä siksi että naista itseä panettaa.
Tutkaillaan sun asenteitasi vielä hiukan lisää, ajatellaan vaikka yhtä iltaa perheesi naisten elämässä: kumman soisit tyttärellesi, äidillesi tai vaimollesi (menneisyyteen tai tulevaisuuteen) mieluummin: sen että tämä olisi pannut / panee itse valitsemaansa miestä ihan vaan siksi että sattuu panettamaan vai että olisi pannut / panee ehkä vastenmielistäkin miestä rahasta?
Naispuoliset sukulaiseni ovat kaikki kunniallisia naisia! Eivät makaa miesten kanssa edes kuvitelmissaan, vaan viettävät siveellistä elämää.
No hehheh. Naiset on seksuaalisia eläimiä siinä missä miehetkin, kyllä sää sen tiedät. Joku siinä naisten seksuaalisuudessa kuitenkin monia miehiä pelottaa, miksiköhän?
En usko, että mikään ammatti sinällään. Ulkonäkö on paljon tärkeämpi ja se, onko naisella lapsia.
Seksityöntekijä tai strippari on ehkä ainoat ammatit, jotka aidosti saattavat alentaa naisen markkina-arvoa, muuten naisen ammatilla tai yhteiskunnallisella asemalla on hyvin vähän merkitystä.
🇺🇦🇮🇱
Olen yliopisto-opiskelija ja minun mielestäni useimmille miehille merkitsee näissä piireissä naisen koulutus ja ala paljon. Itse voisin seurustella esimerkiksi ammattikoulun käyneen kanssa.
Insinööri
Itselläni kävi sinkkuaikoina niin, että yksi lupaavan oloinen mies lakkasi kirjoittelemasta välittömästi kuultuaan koulutukseni. Hän päätyi naimisiin afrikkalaisen naisen kanssa (olivat ilmeisesti tavanneet netissä naisen vielä asuessa kotimaassaan).
Vierailija kirjoitti:
Kaikki "korkean" tason, mutta se ei aina täysin turn off ole. Itsevarma, menestynyt nainen ei ole houkutteleva ja on pelottava näky näin minulle miehenä. Jos olet menestynyt niin haluisin mielummin, että olet näyttelijä, muusikko, taiteilija tai jotain luovaa.
Uskon silti naisen ja miehen tasa-arvoon, ja vaikka en olekkaan kiihottunut niin paljoa viranomaisesta kuin olen esim kassatädistä niin jokanen saa tehdä elämällään mitä haluaa ja minun kiihotukseni johtuu vaan yksinkertaisesta biologiasta.
:(
Minä olen virkamieheksi opiskeleva kassatäti. Jos kiinnostuisit (kiihottuisit) minusta nyt, miten kävisi parin vuoden päästä, kun valmistun? Ja btw, tuo kiihotuksesi ei todellakaan johdu biologiasta vaan päin vastoin kyseessä on psykologinen ja sosiaalinen ilmiö. Biologiasta ei voi puhua. Evoluutiosta ehkä voisi.
Vierailija kirjoitti:
Tutkija sukupuolentutkimuksen laitoksella.
Meinasin sanoa ettei semmoista ole, paitsi hupakko, mutta sinähän todellakin keksit ehdottoman deal breakeri ammatin naiselle, pakko myöntää.
Ulkonäkö, ulkonäkö, ulkonäkö. Siinä kutakuinkin kaikki, mikä naisen kohdalla ratkaisee. Ammatilla ei ole mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan aika harva kolmekymppinen lääkäri, DI, ekonomi tms. kelpuuttaa parisuhteeseen amista tai jotain tiettyä kktutkuntioa.
Sama myös toisinpäin. Monelle amikselle voi korkeakoulututkinto olla turn-off.
Minut "kelpuutti" juurikin yli kolmekymppinen ekonomi vaikka olenkin pelkkä amis :D Mutta oli kyllä niin tylsä ja oikeasti tyhmä ukko, että en olisi enää jaksanut! 🙄 Onneksi nykyinen avomies (yliopisto-opiskelija) "kelpuutti" myös minut.
Kummankaan koulutus ei oikeastaan herätä minussa tunteita. Eikä oma koulutukseni ollut turn off heille. Eikä kellekään. Ikinä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähemmistö tutkija
Ylläoleviin järjestöihin liittyvät työtehtävät
Perseen kaupitteluSiinäpä nuo oikeastaan on.
Kunhan nainen pysyttelee kaukana ääriliike politiikasta tai itsensä myymisestä niin asiat ovat hyvin.Jotain perusteluja olisi kiva kuulla. Mikä saa ihmisen inhoamaan noin kovasti kaikkia vähemmistöjä, että jopa vähemmistön kanssa tekemisissä olevaa inhotaan?
Koska kyseiset ihmiset löytyvät valitettavan usein, rasmus/takku tasoisilta poliittiseen aktivismiin liitettäviltä sivustoilta.
Ja tuovat samaisen (täysin todellisuudesta vieraantuneen ilmapiirin) mukanaan. Kokoajan jauhaen niitä poliittisia näkemyksiään aina tilaisuuden tullen.
Löytyy jo liikaakin kokemusta eräästä lähisukulaisesta, naistutkimuksessa mukana pyörineestä sekopäästä.
Ymmärrän kyllä että asiat ovat monissa paikoissa päin sitä itseään ja autan kyllä mielelläni apua tarvitsevia aina kun voin.
Mutta sitä vihervasemiston rasisti/fasisti/vihapuhe huutelua ja pelastetaan maailma agendaa, ei jaksa ketään normaali ihminen kuunnella.
En usko, että siivoojan tai puhelinmyyjän kanssa voisin olla. Tai no, nykyinen tyttöystävä teki siivoustyötä aikoinan opiskelun ohella.
Ei sillä koulutuksella ole oikeasti mitään merkitystä jos naisen luonne ja ulkonäkö ei miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Olen yliopisto-opiskelija ja minun mielestäni useimmille miehille merkitsee näissä piireissä naisen koulutus ja ala paljon. Itse voisin seurustella esimerkiksi ammattikoulun käyneen kanssa.
Millä tavalla ala merkitsee? Kelpaako lääkärimiehelle vain lääkärinainen kaikista akateemisista, folkloristi vierastaa kyltereitä?
Mitä ?
En usko.
Paras ammatti lähes mitä voi olla .
+ aina saa työtä korkealla palkalla .
Jos ei ole pilaa niin kateus tai epävarmuus voisi selittää tämän
On miehiä jotka eivät halua/hyväksy että nainen tienaa enemmän ja on "korkeatasoisempi" kuin mitä itse on . Kynnys vaihtaa toiseen on matala tai sitä ei ole ollenkaan.