Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olenko huono äiti ja vaimo!!??

Vierailija
10.03.2006 |

opiskelen ja tulen toimeen mieheni tuloilla hän siis työssä käyvä lapset päiväkodissa 7.30-16.30. joka päivä paitsi jos ovat kipeenä silloin siovanhemmat hoitaa heitä.olen lasten kanssa iltaisin kotona mieheni kanssa mutta pääasiassa hoidan kouluöitäni joita on todella paljon ja tenttejä myös joten olenko huono äiti??

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääli, varsinkin jos ovat pieniä.

Vierailija
2/16 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla täysin sama tilanne muuten, mutta mieheni on työtön ja meidän pitää tulla toimeen tosi pienillä rahoilla. hyvähän se on että ajattelet myös tulevaisuuttasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai siksikö siihen niin kauan kuluu...

Vierailija
4/16 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Vierailija
5/16 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep. olet huono äiti. Lapset ensin, sitten koulu ja työ!

Vierailija
6/16 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan jotain tosi hienoa.

Vierailija
7/16 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, miksi kirjoitat yhteen pötköön?

Vierailija
8/16 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tosiaan ollut aina koulua 15-16 asti. Miltähän lapsistasi tuntuu olla päivät hoidossa kun kotonakaan ei taida saada huomiota.

Vierailija
9/16 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä sullakin on oikeus ajatella mitä haluat tulevaisuudelta. Jos lapset viihtyy hoidossa, ei mielestäni tarvii näistä kommenteista välittää. Onhan siitä sun koulutuksesta periaatteessa lapsillekkin tulevaisuudessa apua, on ainakin mahdollisuus maksaa lasten harrastuksia yms. Tiedän että raha ei tule onnea, mutta kyllä se elämää kummasti helpottaa. Tuskin ne sun koulupäivät kuitenkaan joka päivä neljään kestä ja kouluissahan on pitkät lomat, jolloin ehdit olla paljon lasten kanssa

Vierailija
10/16 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällähän kaikki kysyy onko huono äiti kun tekee sitä ja tätä ja huvittavaa lähinnä lukee kaikkien vastaukset koska tääl aina parjataan yms... tiedän olevani paras äiti lapsilleni joten eiköhän anneta olla

ap

Vierailija
11/16 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin pieni taapero tarvitsee koko ajan turvallisen aikuisen läsnäoloa. Miten ihmeessä ap:lla voi olla noin paljon kotihommia. Eikä niitä tenttejäkään nyt niiin usein ole.

T:opiskelia

Vierailija
12/16 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalasti kirjotusvirheitä ihmisillä!! :)

Jos opiskelet niin opiskelet, jos käyt työssä niin käy työssä, jos oot kotiäitinä niin olet kotiäitinä. Onko kaikesta pakko tuntea syyllisyyttä? Mitä jos tekisitte jonkun hyvän päätöksen (vaikka opiskella) ja sitten opiskelette ettekö valita miten teette jotain huonoa?! Tähtäät kuitenkin siihen että teillä olisi hyvä olla, meinaatko valittaa lisää kun menet töihin?

Vierailija
13/16 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SÄÄLI! onko sinun pakko opiskella juuri nyt kun lapsesi ovat pieniä??

itse opiskelin vuoden verran kun laseni oli 4v, ja luin aina kun hän oli nukkumassa eli klo 21-aina vaikka aamuun asti jos tentti edessä. ja viikonloppuisin luin osan aikaa esim mies vei lapsen ulos leikimään pariksi tunniksi tms eli olin lapseni kanssa tosi paljon ja sain nauttia hänen kasvun ja kehityksen seuraamisesta.

miksi sinä et tekisi myös niin että lukisit silloin kun lapsesi nukkuu???????

Vierailija
14/16 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa sulla nyt olla vapaapäivä, kun koneella kerkiät olemaan. Toivottavasti lapset ovat kanssasi kotona...

Vierailija
15/16 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meinasi olla samanlainen tilanne... huomasin lopulta että mies ei tehnyt mitään. Ihmekös jos yhden ihmisen pitää revetä joka paikkaan. Sitten kun mies osallistuu, se on kuin toinen elämä.

Vierailija
16/16 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitustaitosi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme