Iltapäivällä töissä tai viimeistään kotona työpäivän jälkeen väsyttää niin paljon AINA, että elämä arkiviikolla on PASKAA!
Mikä neuvoksi? Aikaisemmin en voi mennä nukkumaan tai herään yöllä enkä saa enää unta tai herään liian aikaisin, jolloin olisin vielä väsyneempi. Nukun nyt n. klo 00-07. Kerran saatan lyhyesti herätä. Joskus saatan nukkua tunnin pidempään, mutta silloinkin väsymys on yhtä paha. Kaikki veriarvot kunnossa. En vain jaksa ilman päiväunia tai lepoa. Sama ongelma on ollut ihan aina, jo lukiossa, nyt olen 36v...
Kommentit (66)
Mä olen leipomossa seisomatyössä ja ilta menee aina maatessa. On kyllä aivan kamalaa. Töissä ei saa hetkeäkään istua ja jalat on aivan pökkelöt työpäivän jälkeen ja särkevät aivan jumalattomasti.
Koulussa sai istua aina silloin tällöin mutta aika monessa paikassa kahvitkin juodaan siinä työn lomassa
Minulle ongelmia aiheuttaa, muunmuossa, 26 tunnin sisäinen vuorokausirytmi. Ei auta, pakko on elää muiden kellon mukaan vaikka meneekin terveys, elämänilo ja tulee kuolema.
Koska jos ei, niin vaihtoehtoina on sossupummius tai nälkäkuolema. Tätä se on monella mutta meidän ongelmamme ovat tilastolukuja.
Ei ole ollenkana ihme että väsyttää, jos punkkua vetelee keskellä päivää!
Alkoholi tapaa väsyttää ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollenkana ihme että väsyttää, jos punkkua vetelee keskellä päivää!
Alkoholi tapaa väsyttää ihmisiä.
Ei, se virkisti noiden muiden aineiden kanssa sen verran että jaksoin jopa pestä kaksi vessaa. Annos oli siis vain pieni lasillinen. Ap
Olet siis alkoholisti ja sinua väsyttää alkoholiriippuvuutesi eli kehosi joka huutaa alkoa, jos alkoholi sinut virkistää...
Pidä kirjaa unen määrästäsi ja voinnistasi ainakin 3 viikon ajan. Mä tein niin ja yllätyksenä tuli että tarviin n. 7,5 tuntia unta vuorokaudessa (joko yhteen soittoon tai osissa), niin voin parhaiten. Kuvittelin tarvitsevani ainakin 9 tuntia unta kun olin niin väsynyt jatkuvasti. Nukuin siis viikolla miten sattuu ja viikonloppuisin niin paljon kuin huvitti. Ja päiväunien kannattaa olla max tunnin, mielellään 20-30 min. Sulla oli ilmeisesti lapsi, onko päiväkodissa? Ehtisitkö vaikka kotiin nukkumaan 30min päikkärit ennen kuin haet lapsen? Vai voisiko mies hakea lapsen ja sinä menet suoraan kotiin torkkumaan hetkeksi?