Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni tökkii takamustani kokoajan!

Vierailija
14.11.2016 |

Mieheni tökkii sormellaan vähän väliä pyllyäni housujen läpi. Välillä tökkäisee täysiä suoraan reiän kohdalle ja se oikeasti tekee todella kipeää. En ehdi väistämään koska tekee sitä niin ennalta-arvaamattomasti, esim. jos puuhastelen keittiössä tai siivoan tai vain kävelen ohi. Olen monesti pyytänyt sekä raivonnut miestä lopettamaan, mutta hänen mielestään se on niin hauska juttu. Ei piittaa tai tajua sitä kuinka kovasti se sattuu minuun, vaikka olen välillä alkanut kyynelehtimäänkin. Peräaukkoni on nytkin kipeä, en jaksa tätä enää. Mitä voin tehdä? Mies ei usko puhetta. :(

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö esim. papuja ja pieraise sen kädelle.

Vierailija
42/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi varmasti lopettaa takamuksesi tökkimisen kun vain tarpeeksi avaudut siitä AVlle...

M

Tai "avaudut muuten". Se vaan tykkää sun herkkupepusta ja ei osaa sitä muuten kertoa. Tarjoot sille paljasta pyllyä tökittäväksi ja sanot että ei sitten sormella, kyllä se siitä rauhottuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni tökkii sormellaan vähän väliä pyllyäni housujen läpi. Välillä tökkäisee täysiä suoraan reiän kohdalle ja se oikeasti tekee todella kipeää. En ehdi väistämään koska tekee sitä niin ennalta-arvaamattomasti, esim. jos puuhastelen keittiössä tai siivoan tai vain kävelen ohi. Olen monesti pyytänyt sekä raivonnut miestä lopettamaan, mutta hänen mielestään se on niin hauska juttu. Ei piittaa tai tajua sitä kuinka kovasti se sattuu minuun, vaikka olen välillä alkanut kyynelehtimäänkin. Peräaukkoni on nytkin kipeä, en jaksa tätä enää. Mitä voin tehdä? Mies ei usko puhetta. :(

Ompa ärsyttävää.

Käske sen tulemaan makuuhuoneeseen kanssasi.. pyydä istumaan sänkyn reunalle.. vedä housut alas la pyllistä ja pyydä katsomaan persereikääsi, koska siihen sattuu ja kun hän tunkee naaman lähelle reikää, niin kajauta sellanen kolmannen maailmansodan julistus sen naamalle.

Vierailija
44/50 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
45/50 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
46/50 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuollainen mies löytänyt puolison. Hienoa, naiset!

Vierailija
47/50 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annä työntää paljaaseen ihan sisälle asti niin ei kipeydy siitä "täysillä tökkimisestä"

Vierailija
48/50 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, minulla oli myös tuollainen sormellatökkijämies, ei uskonut, kun sanoin että en tykkää siitä tökkimisestä yhtään. Olin lopussa niin hermona, että töissäkin tuli kauhea olo jos joku kulki selän takana. 

Hänellä oli myös tapana maatessaan lattialla(katsoi tv:a), kampittaa minua aina kun kuljin ohi, ei uskonut millään kun huomautin asiasta. No, nyt on entinen mies.

Vierailija
49/50 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulvatonta!

Vierailija
50/50 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän