Mieheni tökkii takamustani kokoajan!
Mieheni tökkii sormellaan vähän väliä pyllyäni housujen läpi. Välillä tökkäisee täysiä suoraan reiän kohdalle ja se oikeasti tekee todella kipeää. En ehdi väistämään koska tekee sitä niin ennalta-arvaamattomasti, esim. jos puuhastelen keittiössä tai siivoan tai vain kävelen ohi. Olen monesti pyytänyt sekä raivonnut miestä lopettamaan, mutta hänen mielestään se on niin hauska juttu. Ei piittaa tai tajua sitä kuinka kovasti se sattuu minuun, vaikka olen välillä alkanut kyynelehtimäänkin. Peräaukkoni on nytkin kipeä, en jaksa tätä enää. Mitä voin tehdä? Mies ei usko puhetta. :(
Kommentit (50)
Painuhan vittuun sen miehen talosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni tökkii sormellaan vähän väliä pyllyäni housujen läpi. Välillä tökkäisee täysiä suoraan reiän kohdalle ja se oikeasti tekee todella kipeää. En ehdi väistämään koska tekee sitä niin ennalta-arvaamattomasti, esim. jos puuhastelen keittiössä tai siivoan tai vain kävelen ohi. Olen monesti pyytänyt sekä raivonnut miestä lopettamaan, mutta hänen mielestään se on niin hauska juttu. Ei piittaa tai tajua sitä kuinka kovasti se sattuu minuun, vaikka olen välillä alkanut kyynelehtimäänkin. Peräaukkoni on nytkin kipeä, en jaksa tätä enää. Mitä voin tehdä? Mies ei usko puhetta. :(
Miehesi on täysi ääliö. Töki takaisin niin ehkä älyää, ettei se tunnu yhtään kivalta.
En viitsisi alentua samalle tasolle. Ja ajatuskin sormeni tökkäämisestä mieheni pyllyyn kuvottaa.
Töki sitten vaikka vatsaa. Ei se hääviltä tunnu sekään ja sormesi ei likaannu.
Mieheni itse suuttuu siitä jos yritän edes kutittaa häntä.
No sitten JOKA KERTA kun tökkää sua peppuun alat kutittamaan todella paljon. Sitä saa mitä tilaa.
Pahinta on että näitä tökkijöitä on oikeasti. Mä olen aikanaan eronnut yhdestä (aikuisesta) miehestä, joka oli muuten ok muttei millään tajunnut, että VIHAAN kylkiluiden väliin tökkimistä, se SATTUU 😬 hänestä se oli hauskaa ja hellyydenosoitus?!?!
Sympatiat AP:lle, tiedä vaikka olisi sama tökkijämies 😠
Sano että laittaa nukkumaan mennessä rautahaarniskan ja nukkuu toinen silmä auki...
Mutta oikeasti, aika häiriintynyttä tuo on. Enkä usko että lopettaa.
Joskus aikoinaan oli mies joka tökkäsi sormen omaan aunariinsa ja tuli sitten heiluttelemaan haisevaa sormea nenäni alle. Sama tyyppi sai kuningasidean kun kokeiltiin uutta videokameraa ja vitsillä taltioitiin persereikäänsä, koki lopputuloksen tosi kiihottavana ja onanoi omalle persereikäfootagelleen.
Saman miehen kanssa kun meni jatkuvasta kourimisesta hermo, kävikin sillai että oli käden ulottuvilla turkinpippuripussi ja siinä painiessa tuli otettua yks salmis ja tungin minne päivä ei paista. Olihan se, vähän aikaa, kunnolla.
Tuon miehen jälkeen en ole enää ajatellut lyödä hynttyitä yhteen kenenkään kanssa.
Tuntien itseni.
:)
Jos sulla on hyvä ja seksikäs buudi joka hivelee silmiä niin se selittää sen , mutta syö itsesi 150kg fätiksi niin ei varmaan enää toki tai koske :D
Miehesi on puutteessa... seuraavan kerran kun tökkäsee, niin pudotat housut alas ja pyllistät
Siis mitä mä just luin? On olemassa miehiä jotka eivät voi hillitä tökkimisrefleksiään naisen perseen läsnäolossa, ja naisia jotka tunkevat kostoksi turkinpippureita miehen anukseen...?
Kiitos AV. Maailmani ei ole enää samanlainen.
Miehesi on selvästi kehitysvammainen. Olisiko aika miettiä, kykenisikö hän itsenäiseen asumiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko antanut sen työntää peniksen peräaukkoosi? Jos et, niin käytös voi johtua siitä, että halua ko. toimintaan olisi.
Emme ole koskaan harrastaneet anaaliseksiä koska kumpaakaan ei kiinnosta sellainen. Mutta silti tökkii sormella! :(
Ota kerran kädestä kiinni ja väännä. Sano että jatkossa väännät aina tai alat hakkaamaan häntä nyrkillä haaruksiin . Jos olet asiasta sanonut, hänen pitää lopettaa se vaikka se hänestä olisi kuinka hauskaa. Minä lopettaisin passaamisen välittömästi ja seksin myös jotta viesti menee perille. Miehesi käytös on sinua mitätöivää ja törkeää, mitään huvittavaa ei siinä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on täysi ääliö. Töki takaisin niin ehkä älyää, ettei se tunnu yhtään kivalta.
En viitsisi alentua samalle tasolle. Ja ajatuskin sormeni tökkäämisestä mieheni pyllyyn kuvottaa.
Töki sitten vaikka vatsaa. Ei se hääviltä tunnu sekään ja sormesi ei likaannu.
Mieheni itse suuttuu siitä jos yritän edes kutittaa häntä.
Eli miehelläsi on kaksoisstandardi. Kerropas mitä muuta sinulta kiellettyä hän saa tehdä ja ala sitten miettimään miksi olet hänen kanssaan.
Jätä se sika. (ehdinkö ensin?) :)