Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen masentaako ajatus että olet joskus ryppyinen mummo jota miehet eivät himoitse?

Vierailija
14.11.2016 |

Niin käy kaikille naisille kun parhaat nuoruusvuodet ovat takana :D Sit ei paljoon pakkeja annella enää miehille.

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli saan olla rauhassa ahdistelulta ja kommenteilta? Ei ahdista.

Vierailija
2/85 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii-i. Miehen elämä:

Parikymppisenä kelpaa parikymppisille naisille. Kolmekymppisenä ei kelpaa parikymppisille naisille. Nelikymppisenä ei kelpaa parikymppisille naisille. Viisikymppisenä ei kelpaa parikymppisille naisille. Kuusikymppisenä ei kelpaa parikymppisille naisille. Seitsemänkymppisenä ei kelpaa parikymppisille naisille. Kahdeksankymppisenä kuollut.

Maailman vanhin naisprostituoitu 84 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 12 vuotta itsekseni ilman mitään kiinnostusta miehiin. Olin 27 kun lopahti kiinnostus, joten olin suht nuorikin vielä.

Nyt olenkin jo vanha kurppa,  mutta se ei mua haittaa koska mua ei kiinnosta huomio ihmisiltä, jotka ei kiinnosta mua itseäni yhtään.

Elämä on paljon, paljon syvempää kuin vain sukupuolisuhteet ja oma ruumis (sic) ja miltä se näyttää.

Vierailija
4/85 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te lassukat kuvittelette, että random-miesten ihailu lämmittää naista? Olen ryppyinen ja lihonut ja harvakseltaan tulee enää flirttiä miesten suunnalta mutta eihän se minun elämänlaatuani määritä. Se, että joku mies tiirailisi persettäni kaupungilla ei ole koskaan lämmittänyt minua millään tavalla.

Mutta kertokaa, miksi olisi tärkeää olla mahdollisimman monen himoitsema?

Vierailija
5/85 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itsekö aioit säilyä ikuisesti parikymppisen näköisenä siloposkena? :D

Vierailija
6/85 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista. Olen ruman ja vanhentuneen mieheni kanssa naimisissa niin saan itsekkin rauhassa rupsahtaa.

Vierailija
7/85 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii-i. Miehen elämä:

Parikymppisenä kelpaa parikymppisille naisille. Kolmekymppisenä ei kelpaa parikymppisille naisille. Nelikymppisenä ei kelpaa parikymppisille naisille. Viisikymppisenä ei kelpaa parikymppisille naisille. Kuusikymppisenä ei kelpaa parikymppisille naisille. Seitsemänkymppisenä ei kelpaa parikymppisille naisille. Kahdeksankymppisenä kuollut.

Maailman vanhin naisprostituoitu 84 vuotta.

Reps... :D :D :D

Vierailija
8/85 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Plussaa vanhenemisessa on kun kuukautisetkin loppuun. 

Vierailija
9/85 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin mulla on luultavasti jo niin kuivat limakalvot, että oon vaan tyytyväinen, jos ei ketään himota, kun ei muakaan enää...

Vierailija
10/85 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrajestas, ei :D miehet ja heidän huomionsa lakkaavat olemasta maailman keskipiste viimeistään noin 25 vuoden iässä, kas kun ne eivät sitä itse tiedä?

Vierailija
11/85 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaen huomioon, että vanhoilla rupsahtaneilla miehillä ei edes seiso, vaikka mieli tekisi, vanhan naisen seksuaalisuus on paljon houkuttelevampaa.

Vierailija
12/85 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista. En ole yleensäkään huomionkipeä miehiltä. Mulla on ihan oma ihana köriläs, jonka kanssa vanhetaan ja rypistytään samaan tahtiin.

Vierailija
13/85 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, ei kyllä ahista ollenkaan!

Vierailija
14/85 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jatkuvasti masentaa ja tulen olemaan tosi kateellinen sileäihoisille pappasille joita kaikki haluu :)

Tosi surullista jos aloittaja tuhlaat aikaasi tällaisten miettimiseen. Rakentaisit jotain uutta, joko konkreettista tai edes maailmankuvaa. Joistain asioista pitää päästää irti että pääsee eteenpäin.

Vierailija
15/85 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun nimenomaan odotan sitä, sais hetken rauhan..

Vierailija
16/85 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei masenna. Positiivisen elämänasenteen omaavana tulen varmasti 80 vuotiaana viehättämään miehiä. Hymyni ja silmieni tuike ei katoa koskaan. :)

Vierailija
17/85 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän sopii taas ottaa vanha kunnon tilasto: http://i.imgur.com/Ijgzwsk.png

Tästä voidaan päätellä että miehen optimi-ikä on n. 40 kieppeillä.

Vierailija
18/85 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista ollenkaan. Sain nuorena liikaakin huomiota miehiltä ja se oli usein aika epämielyttävää kourimista, ulkonäön "muka" imartelevaa kommentointia yms. yms. Nyt saan olla rauhassa, kun olen vanha ja ryppyinen.

Vierailija
19/85 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan sitä aikaa. Eikä mulla ole ongelma, ettei miehet enää himoitse, ne ovat himoinneet aika monta kertaa tässä elämän varrella.

Just nyt nelikymppisenä turvonneena tanttana elän uutta rakkaussuhdetta kaljun ja mahakkaan miehen kanssa, jonka kanssa ajattelin olla vielä muutaman vuosikymmenen.

Sitten mulla on viimein ne muistot, joita aion helliä. Ei minulla ole himoja kovin nuoriin miehiin ja nämä ikäiset ovat joko varattuja tai ihan kehäraakkeja.

Vierailija
20/85 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan odotan sitä aikaa innolla!