Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiselliset naiset jotka käyttävät korkokenkiä, lyhyitä hameita, pitävät tissit esillä ja alla pitsialusvaatteita ovat harvoin sinkkuina kun haluavat miellyttää miestä

Vierailija
13.11.2016 |

Ne jotka ovat käytännöllisissä vetimissä eivät saa miestä. Sinkku, yritä päätellä, mitä kannattaisi tehdä?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Itse olen aika miehekäs nainen ja pukeudun 90% ajasta käytännöllisesti ja olen ollut ikävälillä 18-30 sinkkuna yhteensä alle kolme vuotta. Nyt olen 30, ylipainoinen ja avoliitossa ihanan miehen kanssa. Voi juku.

Vierailija
42/61 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin niin kliseinen määritelmä naiselliselle tyylille. Mäkin oon ollut hyvin vähän elämässäni sinkku vaikka oon pitänyt tissit piilossa enkä pysty korkkareita käyttää. Muutenkin, tietyt asiat riittää siihen että saa seksiä, mutta silti saattaa jäädä sinkuksi ihan muiden asioiden takia.

Jotkut mutta harvat naiset on naisellisia vaikka haalarissa ja kumppareissa. Kliseinen tai ei mutta lähes kaikki naiset on naisellisia aloituksen mainitsemissa vetimisää.

Ei pidä paikkaansa. Se ei ole naisellista, jos tuntee joissain vaatteissa olonsa epämukavaksi. Se on lähinnä kiusallista katsottavaa, kun toinen yrittää kaikin mahdollisin tavoin yrittää peittää paljasta ihoa. Sinusta naisellinen on sama kuin mahdollisimman paljastavat vaatteet, mutta ei se naisellista tarkoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pukeudun naisellisesti, mutta olen silti sinkku. Ihan vain siksi, koska haluan olla. MUAHAHAHAHAHAAHH!!

Vierailija
44/61 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet, tuo homogeeninen joukko, joka tuntee pakkomiellettä maitorauhasiin.

Kyllä minä olen ihan heterogeeninen.

Tuo sana tarkoittaa 'samasta aineksesta koostuva' (sillä ei ole siis mitään tekemistä homoseksuaalisuden kanssa, siis samaan sukupuoleen kohdistuvasta kiinnostuksesta)

Yksi ihminen sinänsä  taas ei voi olla sen enempää homogeeninen ,kuin heterogeeninenkään, eikä sillä joukkojakaan kuvattaessa ole varsinaisesti  mitään tekemistä 'geenien' kanssa, koska sana 'geeninen' tarkoittaa siinä yhteydessä (lähinnä vertauskuvallisesti) 'ainesta' (puhuttiinhan ennen mm. 'yksilön perimäaineksista'.)

'Homonyymi ' taas tarkoittaa kielitieteessä ' toisen kanssa samoin ääntyvä,mutta eri merkityksinen sana  ( esim kuusi(-puu) ja (numero) kuusi.

Homofobi taas on henkilö, (yleensä mies)  joka pelkää kaikkia homo-alkuisia sivistyssanoja. Ehkä jopa homogenoitua maitoa, sillä hän uskoo sen käyttäjän ehkä vihjaavan sillä jotain  (hänen) homoseksuaalisuudestaan ja siksi kaikki nuo sanat ja niiden käyttö  on tietenkin äkkiä torjuttava.

On esim . sellainenkin sana kuin 'homoseisti' millä seismologiassa tarkoitetaan:

" kartassa niitä paikkoja yhdistävä käyrä,joihin maanjäristysaallot saapuvat samanaikaisesti"

Mutta yhtä kaikki,homofobille kaikki nuo 'homo'-alkuiset (jotain 'samaa' tarkoittavat ) sivistyssanat ovat kaikki yhtä ja samaa,sillä hän tuntee sanalle vain yhden merkityksen eikä muista halua tietääkään.

Noita sanoja on kuitenkin 'Nykysuomen sivistyssanakirjassa' useita kymmeniä.

Vierailija
45/61 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minihametta ulkona ei tähän aikaan vuodesta käytä kuin ne ,jotka halajavat pissavaivoja.Korkeilla koroilla taas ei lumisohjossa voi kuin taittaa nilkkansa ja kaulahuivi on tarpeen peittämään koko  takin kaula-aukon. Huom. elämme Suomen talvea...(ei sinuakaan kukaan pakota sortseissa kadulle)

Vierailija
46/61 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka ovat käytännöllisissä vetimissä eivät saa miestä. Sinkku, yritä päätellä, mitä kannattaisi tehdä?

Mä en halua miellyttää miehiä tai vihjata pukeutumisellani että olisin valmiina johonkin, houkuttelee vaan vääränlaisia miehiä sellainen. Korkkarit jalassa ei ole kiva ajaa autoa, hame päällä tulee kylmä enkä pidä hameista ja vihaan herkkää ihoani hiertäviä pitsialusvaatteita.

Kyllä vähemmän vetävissäkin vetimissä onnistuu deittailu. MOT.

Ensitreffeille poolopaidassa ja  pitkissä housuissa, nyt  onnellisesti naimisissa sen deitin kanssa.

Vierailija
47/61 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei yksikään käytännöllisesti pukeutuva nainen Suomessa ole varattu. :D Voi herramunjee näitä väitteitä.

Vierailija
48/61 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ainuttakaan naista, joka pukeutuisi noin. Suomessa on vähän kylmä, tiesitkös.

Vierailija
49/61 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai perhana. Mikäs mulla sitten täällä kotona pyörii? Silloin munat joten kyllä sen mies täytyy olla.

En käytä korkkareita, enkä lyhyttä hametta, tissejäkään ei voi esitellä kun ovat niin pienet. Pitseistä en alusvaatteissa tykkää kun ne kutittaa.

Hyvin on miehiä riittänyt ennen tätä aviomiestäkin.

Vierailija
50/61 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä halukkaita miehiä riittäisi liikaakin vaikka usein olen vain meikittä kollareissa. Osa on sanonut tykkäävänsä tästä rennosta tyylistä enemmän kuin siitä kun olen meikannut ja laittautuneempi.

Olisipa oikeasti noin helppoa olla miesten seksuaalisen kiinnostuksen ulottumattomissa, voisi rauhassa vain olla kavereita ilman pelkoa syvemmistä tunteista.

Vierailija
51/61 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua miellyttää miehiä tai vihjata pukeutumisellani että olisin valmiina johonkin, houkuttelee vaan vääränlaisia miehiä sellainen. Korkkarit jalassa ei ole kiva ajaa autoa, hame päällä tulee kylmä enkä pidä hameista ja vihaan herkkää ihoani hiertäviä pitsialusvaatteita.

Ensitreffeille poolopaidassa ja  pitkissä housuissa, nyt  onnellisesti naimisissa sen deitin kanssa.

Mitä ovat nämä vääränlaiset miehet, jotka haluaa harrastaa seksiä naisen kanssa. En ole ikinä seurustellut tai mennyt naimisiin naisen kanssa jonka kanssa en haluaisi ja joka ei ole ulkonäöllisesti kiihottava. Tissejä latistavat verkkari-kumpparinaiset olen kiertänyt kaukaa. M35

Vierailija
52/61 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ovat nämä vääränlaiset miehet, jotka haluaa harrastaa seksiä naisen kanssa. En ole ikinä seurustellut tai mennyt naimisiin naisen kanssa jonka kanssa en haluaisi ja joka ei ole ulkonäöllisesti kiihottava. Tissejä latistavat verkkari-kumpparinaiset olen kiertänyt kaukaa. M35

Ne ovat niitä, jotka haluavat ko. naisen harrastaakseen seksiä tämän kanssa tai esitelläkseen tätä kylillä. Kyllä, se oikeanlainenkin mies haluaa harrastaa seksiä, mutta se haluaa muutakin ja sillä on sen verran kehittyneet aivot, että ymmärtää naisen riisuvan kumpparit makkarissa. 

Vierailija
53/61 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hametta on nyt kyllä  mukava käyttää tähän vuodenaikaan kotona sisällä kun kotiin tultua illalla  riisuu ne märät ulkorytkyt pois päältä.

Vierailija
54/61 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan: olen vääränlainen mies väärillä tarkoitusperillä. Minä kiinnostun naisesta joka on seksikäs ja jota haluan naida. Ja usein. Sellaisen naisen kanssa menin myös naimisiin. M36

Vierailija
55/61 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnustan: olen vääränlainen mies väärillä tarkoitusperillä. Minä kiinnostun naisesta joka on seksikäs ja jota haluan naida. Ja usein. Sellaisen naisen kanssa menin myös naimisiin. M36

Olet häpeäksi miessukupuolelle!

Vierailija
56/61 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai perhana. Mikäs mulla sitten täällä kotona pyörii? Silloin munat joten kyllä sen mies täytyy olla.

En käytä korkkareita, enkä lyhyttä hametta, tissejäkään ei voi esitellä kun ovat niin pienet. Pitseistä en alusvaatteissa tykkää kun ne kutittaa.

Hyvin on miehiä riittänyt ennen tätä aviomiestäkin.

On miehiä ja on "miehiä". Tosimies tykkää voimakkaan naisellisesta naisesta. Ei mistään kumpparisankarista.

Vierailija
57/61 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran ehdotan ns. Prismatestiä. Mene Prismaan, katso ympärillesi. Tule tänne kertomaan, millaisia pariskuntia näet.

Vierailija
58/61 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatella, kun minä ja mies ekaa kertaa tavattiin, oli mulla päälläni mm. kahluuhousut. Kädet olivat ihan kalassa ja pipo tiukasti päässä. Kaksi vuotta myöhemmin mentiinkin sitten naimisiin.

Vierailija
59/61 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun kuvailemallasi tavoin, tosin tissit ei kyllä ole esillä. En silti halua miellyttää miestä saati halua miestä minkäänlaiseen suhteeseen.

Vierailija
60/61 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap unohti lisätä sanan "kikattava" aloitukseensa. Sama urpohan se näitä aivopieruja suoltaa.