Naiselliset naiset jotka käyttävät korkokenkiä, lyhyitä hameita, pitävät tissit esillä ja alla pitsialusvaatteita ovat harvoin sinkkuina kun haluavat miellyttää miestä
Ne jotka ovat käytännöllisissä vetimissä eivät saa miestä. Sinkku, yritä päätellä, mitä kannattaisi tehdä?
Kommentit (61)
En haluaisi miestä, joka valitsee naisensa tuolla perusteella, joten ei ole tarvetta muuttaa tyyliä. RInnalla onkin mies, joka arvostaa käytännöllisyyttä ja lämpimyyttä pukeutumisessa, silmänilon tarjoan hänelle kahden kesken makuuhuoneessa.
Miten tämä samat tissit esillä -aloitus tulee tänne joka maanantaiaamu? Päästetäänkö jossain potilaat ulos vai onko jollain yläkoululuokalla hyppytunti tässä kohdassa?
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä samat tissit esillä -aloitus tulee tänne joka maanantaiaamu? Päästetäänkö jossain potilaat ulos vai onko jollain yläkoululuokalla hyppytunti tässä kohdassa?
Ap on vakuuttunut, että kun tarpeeksi toistaa, niin naiset alkaa kiltisti pukeutua tissitoppiin ja minihameeseen häntä miellyttääkseen. Eihän pieni pakkanen haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Tavoitteeni ei ole suhde, joka perustuu vain siihen, että miellytän miestä fyysisesti. Joten päättelen että jatkan mieluummin sinkkuna olona. :)
Samaa luokkaa oleva heitto kuin mieheltä se, että en aio mennä naisen vuoksi koskaan töihin. Aivan helvetinmoinen turnoff siis.
Ymmärsitkö mitä ylempi oikein sanoi? Et ilmeisesti. Hänhän juuri sanoi, ettei tuollaiset fyysistä miellyttävyyttä etsivät miehet kiinnosta häntä. Näin ollen hänelle on varmasti myös yksi ja hailea että kuinka "turn off" tuo heitto noiden ko. miesten mielestä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Tavoitteeni ei ole suhde, joka perustuu vain siihen, että miellytän miestä fyysisesti. Joten päättelen että jatkan mieluummin sinkkuna olona. :)
Samaa luokkaa oleva heitto kuin mieheltä se, että en aio mennä naisen vuoksi koskaan töihin. Aivan helvetinmoinen turnoff siis.
No me emme ole sitten match made in heaven. :) Voi kun harmi. ;)
No emme todellakaan, vaikka kahdesta seksuaalisuuden portaiden kellariosastolaisesta luulisi niin. Enemmän kun miettii, niin sellainen suhde on täysin tuhoon tuomittu heti alkumetreillä.
Minä en muuten vapaaehtoistyöttömänä miehenä ansaitse oikeaa naista ja tiedän sen, mutta sinä et tunnu tietävän sitä, että ulkonäköösi panostamattomana naisena sinäkään et ansaitse oikeaa miestä.
Olennainen osa parisuhdetta on seksuaalinen jännitys ja normitapauksessa mies haluaa naista. Jos sitä ei halua tai osaa luoda voi unohtaa hyvän parisuhteen.
Jotenkin niin kliseinen määritelmä naiselliselle tyylille. Mäkin oon ollut hyvin vähän elämässäni sinkku vaikka oon pitänyt tissit piilossa enkä pysty korkkareita käyttää. Muutenkin, tietyt asiat riittää siihen että saa seksiä, mutta silti saattaa jäädä sinkuksi ihan muiden asioiden takia.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin niin kliseinen määritelmä naiselliselle tyylille. Mäkin oon ollut hyvin vähän elämässäni sinkku vaikka oon pitänyt tissit piilossa enkä pysty korkkareita käyttää. Muutenkin, tietyt asiat riittää siihen että saa seksiä, mutta silti saattaa jäädä sinkuksi ihan muiden asioiden takia.
Jotkut mutta harvat naiset on naisellisia vaikka haalarissa ja kumppareissa. Kliseinen tai ei mutta lähes kaikki naiset on naisellisia aloituksen mainitsemissa vetimisää.
Vierailija kirjoitti:
Tavoitteena siis on suhde, jossa et miellytä miestä fyysisesti?
Miksi pitäisi pukeutua 100 % ajasta jotenkin seksuaalisesti? Eikö riitä, että onnistuu olemaan hemaiseva niillä oikeilla hetkillä? Toki en kannata mitään pieruverkkareihin pukeutumista muutenkaan.
En vaan ymmärrä enkä siksi ansaitse mieslaumojen ihailua ja huomiota.
Vaikka en pukeutumisellani täytä ap:n kriteereitä, pyörii miehiä ympärillä haitaksi asti. Eli sinkkuuteni ei ole siitä kaiinni, vaan oma valinta. Mieskiintiö kun tuli täyteen yhden elämän osalle, enkä ota enää yhtään luomakunnan kruunua ristikseni, kiitos vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin nykyaikana on unohtunut inhimillisyys? Pitäisikö jokaisen olla kuin jostain kuvastosta reväisty? Miksi luonteessa sallitaan puutteet, mutta habituksessa ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetunymmärtäminen!
En ole yllä oleva, mutta tavoitteeni on suhde, jossa miellytän miestä sekä henkisesti että fyysisesti, mutta fyysinen miellyttävyys ei ole suhteen perusta ja ainoa koossapitävä voima ja se sallii myös kauneusvirheet. Koska visuaalisessa ja esteettisessä osiossa on enemmän puutteita, panostan enemmän puhtaan fyysiseen osioon fyysisessä miellytttävyydessä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet, tuo homogeeninen joukko, joka tuntee pakkomiellettä maitorauhasiin.
Kyllä minä olen ihan heterogeeninen.
Minun kanssa ei onnistus parisuhde, jossa nainen olis jatkuvasti haluttavan näköinen, sillä silloinhan minua panettaisi koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OK jatka etsintää. Varmasti jossain on mies joka ei tykkää naisista seksuaalisena olentona.
Anteeksi siis miksi minun pitäisi jatkaa etsintää? Sinkkuus on ok, en kaipaa mitään kaverimiestä asuntooni passattavaksi. :)
Ok.
Tässä on mies, joka passaa rakasta naistaan mielellään. Joka päivä.
Mutta minähän olenkin varattu, emmekä törmää toivottavasti ikinä!
Vierailija kirjoitti:
Ei auta ruman ja rotevan naisen kohdalla yhtään mitään.
Tuskin olet ruma, etkä rotevakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka ovat käytännöllisissä vetimissä eivät saa miestä. Sinkku, yritä päätellä, mitä kannattaisi tehdä?
Heh heh. Räteistähän se on parisuhde kiinni juu.
Ulkoilmaihmisenä arvostan käytännöllisyyttä enemmän. Kerroksia riittää ja jalassa on useammin vaelluskengät kuin korkokengät.
Onneksi löysin lopulta rinnalleni kulkemaan toisen samanlaisen. Veikkaisin, että mies(kin) pitäisi tärähtäneenä, jos alkaisin teltassa sonnustautua minihameeseen. Tai metsällä tai kalareissulla tai edes koiran kanssa lenkillä :D
Sinkku olen ollut viimeksi yli kuukauden noin 19-vuotiaana, joskus tukevasti 1900-luvun puolella.