X Factor DISCO LIVE tulossseuranta. Täällä jännäämme miten Saaran taas käy! ((OFFICIAL))
Kommentit (140)
Tänne vaan loputkin idiootit!
http://www.vauva.fi/keskustelu/2710605/x-factor-disco-week-6-official?p…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Briteissä äänestetään oman alueen tyyppiä, ei taitojen perusteella. Tai sitten ihan läpällä, ei se Honey G siellä muuten riehuisi.
En tajua tätä honeyta! Ihan kaamean näköinen ja kuuloinen, joka kerta sama esitys?! Ja viimeksikin kaikki tuomarit taputtivat seisaalleen, ja Simon kehui NEROKSI?! Mitä Simonille on tapahtunut, oli joskus aikoinaan rehellinen?
Ainahan noissa pitää olla se oma "pelle" eli kanki kaikkonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, minä keskustelen ainakin tässä. Sam saisi minusta tippua! Tai Ryan. Middlemassilla on jännä ääni, veikkaan yhdeksi viimeisistä.Matt on hyvä, 5 after Midnight ihan ok.
Ap taas upittaa omaa keskusteluaan! Annetaan nyt tällekin vielä tekohengitystä, ettei ap:lle tule hermoromahdusta ja alemmuuskompleksia av-pskapalstan laulukilpailuketjuista.
Nämä tällaiset viestit vain vahvistavat mielikuvaani Saara-faneista, joka ei ole kovin positiivinen...
Vierailija kirjoitti:
Mitä kautta tuon voi siis katsoa livenä?? Lähetyksen siis. Jokin sovellus pitäisi ladata mutta menee omalta kohdin liian vaikeaksi..
No ei tarvi mitään sovelluksia ladata. Laita vaikka hakuun vaan itv live free ja heti tulee se mistä pääsee katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että Saara pääsee jatkoon taas. Olisi uskomaton kämmi pudottaa tässä vaiheessa hänet pois. Menettää ison katsojamäärän pudotuksen myötä.
Samat tyypit äänestämässä jotka äänesti Brexitista, joten...
Rasismikortti kyllä viuhuisi iltapäivälehdissä täällä kotimassa kyllä, jos tänään putoaa. Saaran esitys siis ollut paras tällä kertaa!
Se on kyllä tunnustettu ihan brittimediassakin. Mutta sitä se demokraattinen päätöksenteko on, kuten ollaan viime aikoina saatu huomata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kautta tuon voi siis katsoa livenä?? Lähetyksen siis. Jokin sovellus pitäisi ladata mutta menee omalta kohdin liian vaikeaksi..
No ei tarvi mitään sovelluksia ladata. Laita vaikka hakuun vaan itv live free ja heti tulee se mistä pääsee katsomaan.
Mulle herjaa alueellisista rajoituksista?
Up
miksei täällä keskustella!!!11!!11
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko ap itsesi jotenkin julkkikseksi kun haluat tästä jotain pitkää ja suosittua keskustelua? Hirveä kiire oli näköjään otsikonkin kanssa ettei vaan kukaan kerkeäisi sua ennen.
Jollain taisi mennä herneitä sieraimista sisään? Eiköhän ap saa aloittaa ketjuja siinä missä muutkin.
Eikä se vaadi mitään erityisitsetuntoa.
Eikai joku vaan tehnyt jotain ilman sinun lupaasi? Nyt taitaa harmittaa. Aloitti ihan oman Saara ketjun kysymättä sinulta.
Nyh nyhEi kutita mun persettä, mutta miksi mennä tekemään uusi keskustelu kun siellä vanhassa oli jo sovittu jatkettavan siellä? Ap itse taitaa siellä olla nyt kyrpiintyneenä.
Sovittu kenen kanssa? En ole ap, mutta ärsyttää sun tyyppiset määräilijät. Miksi olet tässä ketjussa, jos kerran olet sopinut kirjoittavasi johonkin toiseen ketjuun? Kirjoitan mihin ketjuun haluan ja nyt haluan kirjoittaa tähän ketjuun ja kohta kirjoitan jo pelkästä periaatteesta. Niin, että tämä pysyy ylhäällä.
Ohis
Saaran sing offit on vaan niin laadukkaita että jollain Ryanilla tai Samilla on tosi vaikea asema siinä rinnalla, ja varsinkin tuomareiden valita jatkoon se säröääninen kähisijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, minä keskustelen ainakin tässä. Sam saisi minusta tippua! Tai Ryan. Middlemassilla on jännä ääni, veikkaan yhdeksi viimeisistä.Matt on hyvä, 5 after Midnight ihan ok.
Ap taas upittaa omaa keskusteluaan! Annetaan nyt tällekin vielä tekohengitystä, ettei ap:lle tule hermoromahdusta ja alemmuuskompleksia av-pskapalstan laulukilpailuketjuista.
Nämä tällaiset viestit vain vahvistavat mielikuvaani Saara-faneista, joka ei ole kovin positiivinen...
En miellä näitä jankkaajia Saara-faneina enkä Saara-vihaajina, vaan pelkästään elämänkoululaisina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko ap itsesi jotenkin julkkikseksi kun haluat tästä jotain pitkää ja suosittua keskustelua? Hirveä kiire oli näköjään otsikonkin kanssa ettei vaan kukaan kerkeäisi sua ennen.
Jollain taisi mennä herneitä sieraimista sisään? Eiköhän ap saa aloittaa ketjuja siinä missä muutkin.
Eikä se vaadi mitään erityisitsetuntoa.
Eikai joku vaan tehnyt jotain ilman sinun lupaasi? Nyt taitaa harmittaa. Aloitti ihan oman Saara ketjun kysymättä sinulta.
Nyh nyhEi kutita mun persettä, mutta miksi mennä tekemään uusi keskustelu kun siellä vanhassa oli jo sovittu jatkettavan siellä? Ap itse taitaa siellä olla nyt kyrpiintyneenä.
Sovittu kenen kanssa? En ole ap, mutta ärsyttää sun tyyppiset määräilijät. Miksi olet tässä ketjussa, jos kerran olet sopinut kirjoittavasi johonkin toiseen ketjuun? Kirjoitan mihin ketjuun haluan ja nyt haluan kirjoittaa tähän ketjuun ja kohta kirjoitan jo pelkästä periaatteesta. Niin, että tämä pysyy ylhäällä.
Ohis
Unohdit merkitä loppuun 't. Ap'
Eiköhän sekin jotain kerro, että toisessa keskustelussa puhutaan itse X Factorissa ja täällä vaan jauhetaan pskaa.
Luulen, että Sam tippuu tai Emily
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle herjaa alueellisista rajoituksista?
Mikä niistä? Itse laitoin googleen vain noi tekstit ja avasin ekan linkin. Toimii?
Vierailija kirjoitti:
Saaran sing offit on vaan niin laadukkaita että jollain Ryanilla tai Samilla on tosi vaikea asema siinä rinnalla, ja varsinkin tuomareiden valita jatkoon se säröääninen kähisijä.
Valitsivathan he jatkoon epävireisen tyttöbändinkin, vaikka vastassa oli yksi kisan parhaita laulajia. Ja pudottivat tyttöbändin heti seuraavalla viikolla...
Voi hyvää päivää..jankatkaa nyt ketjuista joo. Kuka vain voi aloittaa uuden jos haluaa, taidan jäädä tähän ketjuun.
Epäilen että sillä giftyllä oli joku ongelma jonka vuoksi ei voinut ottaaa kiertueelle. Työlupa tms
Kyllähän tänne nyt keskusteluja mahtuu, hyvänen aika.