X Factor DISCO week 6 official!
Tässä kaikkien kilpailijoiden biisit:
Overs
Saara Aalto: No More Tears (Enough is Enough)
Honey G: Stayin’ Alive
Girls
Emily Middlemas: Wishing on a Star
Sam Lavery: I Will Survive
Boys
Ryan Lawrie: Play That Funky Music
Matt Terry: Best of My Love
Groups
5 After Midnight: Boogie Wonderland
Kommentit (1009)
Youtuben katsomismäärien perusteella kaksi huonointa olisivat Emily ja Ryan. Kolmanneksi huonoin on Honey G.
Katsotaan miten käy toteen.
Vierailija kirjoitti:
MIKSEI linkki toimi?? Vittu Kertokaa
Mä laitan x factor uk live stream googleen ja se tekee tarjouksia. Nowwatchtvlive.com on toiminut mulla.
http://www.watchallchannels.com/itv-1/
Täältä näkyy. Kuvanlaatu ei paras ehkä, mutta ääni täydellinen.
Onks tässä Olly Mursin biisissä mitään muuta kuin toi yks lause? Tylsää...
Niin tylsäää...
Olis edes muita kilpailijoita äänessä.
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoa, joka ei oikein malttaisi katsoa näitä lähetyksen muita lauluesityksiä? Menis nyt vaan suoraan tuloksiin!!!! :D
No nyt tällä viikolla ei nää esiintyjät ole mielenkiintoisia ollenkaan, paitsi Olly vähän.
Kuka tää laulaja on. Myyny levyjä vaik kuinka mutten tiiä kuka se on. Hyvä ääni kyllä.
Niin tylsäää...
Olis edes muita kilpailijoita äänessä.
Mä katson täältä, voisi toimia myös niillä joilla filmon tökkii? http://www.watchallchannels.com
Vierailija kirjoitti:
EIT, OU, EM, II, DZEI, ÖYH, VAUH, VUH, HANI DZII! HANI DZII!
Eikun se menee näin:
Eits y de ou ty de en ty de ii ty de vai ty de tsii its hanii dzii.
Jotenkin sellainen tunne, että Saara voisi jopa tippua tänään. Sam ja Emily ovat aina olleet vahvoilla viime viikkoa lukuunottamatta. Matt ja 5 am on yleisön suosikki. Ja Taas Ryanilla oli eilen vahva esitys. Jotenkin uskon vielä, että Honey G:n "viihdyttävyys" riittäisi vielä muutamaan jaksoon.
Saara oli kyllä mielestäni eilen paras. Sam, Emily tai Ryan voisi tippua. Mutta pahoin pelkään, että Saara on bottom 2:ssa.
Saara pudotusuhan alla! Joutuu laulamaan Honey G : n kanssa
Just sanottiin, että 1. ja 2. sijoilla olevat ei ole aiemmin olleet niillä - Saara saanut paljon ääniä?
Minua jännittää. Onkohan Saara saanut ääniä riittävästi, että pääsee jatkoon. Mun tekee mieli kuumaa, suolaista kotipizzaa. Saara kampanjoi tällä viikolla että britit äänestäisivät. Saa nähdä.
APUVA JÄNNITTÄÄ! VOUTS KLOUST!
2 kärjessä jotka ei ole koskaan olleet kärjessä. Eli olisko Saara vihdoinki kärjessä?
Koska olet uusavuton!