Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

X Factor DISCO LIVE tulossseuranta. Täällä jännäämme miten Saaran taas käy! ((OFFICIAL))

Vierailija
13.11.2016 |

Kohta se alkaa :)

Kommentit (140)

Vierailija
61/140 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

37 sivua keskustelua vs 4 sivua pskanjauhantaa? Hmmm...

Vierailija
62/140 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että Sam tippuu tai Emily

En usko, että Simonin tiimistä tippuu kumpikaan. Tällä viikolla tippuu joko Nicolen tiimistä Ryan, tai Sharonin tiimistä Saara ja ensi viikolla näistä toinen. Kyllä tämä on niin ennalta käsikirjoitettu show, että ei viikkokohtaisilla esityksillä ole juurikaan tekemistä sen kanssa, kenen tuomarit antavat jatkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/140 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiusallankin mäkin vastaa tähän enkä komentelijan ketjuun

Vierailija
64/140 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Up

Up

Vierailija
65/140 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kautta tuon voi siis katsoa livenä?? Lähetyksen siis. Jokin sovellus pitäisi ladata mutta menee omalta kohdin liian vaikeaksi..

No ei tarvi mitään sovelluksia ladata. Laita vaikka hakuun vaan itv live free ja heti tulee se mistä pääsee katsomaan.

Mulle herjaa alueellisista rajoituksista?

Mikä niistä? Itse laitoin googleen vain noi tekstit ja avasin ekan linkin. Toimii?

Tosin korjattakoon, että siellä myös aukesi jokin banneri :( suljin sen nopeasti pois.

Vierailija
66/140 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko ap itsesi jotenkin julkkikseksi kun haluat tästä jotain pitkää ja suosittua keskustelua? Hirveä kiire oli näköjään otsikonkin kanssa ettei vaan kukaan kerkeäisi sua ennen.

Jollain taisi mennä herneitä sieraimista sisään? Eiköhän ap saa aloittaa ketjuja siinä missä muutkin.

Eikä se vaadi mitään erityisitsetuntoa.

Eikai joku vaan tehnyt jotain ilman sinun lupaasi? Nyt taitaa harmittaa. Aloitti ihan oman Saara ketjun kysymättä sinulta.

Nyh nyh

Ei kutita mun persettä, mutta miksi mennä tekemään uusi keskustelu kun siellä vanhassa oli jo sovittu jatkettavan siellä? Ap itse taitaa siellä olla nyt kyrpiintyneenä.

Sovittu kenen kanssa? En ole ap, mutta ärsyttää sun tyyppiset määräilijät. Miksi olet tässä ketjussa, jos kerran olet sopinut kirjoittavasi johonkin toiseen ketjuun? Kirjoitan mihin ketjuun haluan ja nyt haluan kirjoittaa tähän ketjuun ja kohta kirjoitan jo pelkästä periaatteesta. Niin, että tämä pysyy ylhäällä.

Ohis

Minuakin alkoi niin nyppimään se toisen ketjun palstapoliisi, että jatkan keskustelua täällä.

Vierailija
67/140 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkki???????

Vierailija
68/140 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko ap itsesi jotenkin julkkikseksi kun haluat tästä jotain pitkää ja suosittua keskustelua? Hirveä kiire oli näköjään otsikonkin kanssa ettei vaan kukaan kerkeäisi sua ennen.

Jollain taisi mennä herneitä sieraimista sisään? Eiköhän ap saa aloittaa ketjuja siinä missä muutkin.

Eikä se vaadi mitään erityisitsetuntoa.

Eikai joku vaan tehnyt jotain ilman sinun lupaasi? Nyt taitaa harmittaa. Aloitti ihan oman Saara ketjun kysymättä sinulta.

Nyh nyh

Ei kutita mun persettä, mutta miksi mennä tekemään uusi keskustelu kun siellä vanhassa oli jo sovittu jatkettavan siellä? Ap itse taitaa siellä olla nyt kyrpiintyneenä.

Sovittu kenen kanssa? En ole ap, mutta ärsyttää sun tyyppiset määräilijät. Miksi olet tässä ketjussa, jos kerran olet sopinut kirjoittavasi johonkin toiseen ketjuun? Kirjoitan mihin ketjuun haluan ja nyt haluan kirjoittaa tähän ketjuun ja kohta kirjoitan jo pelkästä periaatteesta. Niin, että tämä pysyy ylhäällä.

Ohis

Unohdit merkitä loppuun 't. Ap'

Eiköhän sekin jotain kerro, että toisessa keskustelussa puhutaan itse X Factorissa ja täällä vaan jauhetaan pskaa.

Oletkohan ihan terve? Yritä päästä sen asian yli, että asiasta voi keskustella monessa ketjussa. Ja jokainen päättää ihan itse missä keskustelee. Et sinä.

Ei enkä ole vieläkään ap, mutta sinä olet sen toisen ketjun ap ja sinua hernettää ja kovin kun joku muu on tehnyt kilpailevan ketjun. Mene sinne pomottamaan.

Vierailija
69/140 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjestas... Jotkut ottaa keskustelut jonain kilpailuna. Vauva.fissä. Aivotvapaalla.

Vierailija
70/140 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara on parasta koko showssa eikä sen anneta tippua! Saattaahan se taas päästä esittämään jonkun extra laulun, mutta sehän on vaan kivaaaaaaaaaaa! Myöskin Honey G on kaikessa koomisuudessaan aivan huikee.

Oma veikkaukseni on että Sam ja Emily joutuvat sing offeihin. Ja Emily taitaa tippua.

Rupesin miettimään eikö Emilylla ole rytmitajua, kun ei  heilunta ei mennyt ollenkaan musiikin tahdissa "discoesityksessään" ja siksikö ei annettu tanssia? Se on aina vaan seissyt. Sam sentään meni kyykkyyn ja poimi mikkitelineen, ja nyrjäytti lähes nilkkansa jalkaa polkaistessa. Ei sais sanoa näin mutta ai kamala mitä tunareita....

Vierailija
71/140 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku laittaa linkin liveseurantaan? Kiitos :).

Vierailija
72/140 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ainakin kädet hikoaa parhaillaan. Alkaisi jo helkkari :D

Vierailija
73/140 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sam on kamalin ja sitten se ryan lawrie

Samilla on jatkuva äänenmurros

Vierailija
74/140 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että Sam tippuu tai Emily

En usko, että Simonin tiimistä tippuu kumpikaan. Tällä viikolla tippuu joko Nicolen tiimistä Ryan, tai Sharonin tiimistä Saara ja ensi viikolla näistä toinen. Kyllä tämä on niin ennalta käsikirjoitettu show, että ei viikkokohtaisilla esityksillä ole juurikaan tekemistä sen kanssa, kenen tuomarit antavat jatkaa.

Luulen Sam, koska hänellä annettiin tuo I will survive. Samin tasoisen laulajan oli mahdotonta laulaa se hyvin. En usko hänen olevan finaalissakaan, joten shown kannalta hän ei ole tärkeä.

Vierailija
75/140 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kautta tuon voi siis katsoa livenä?? Lähetyksen siis. Jokin sovellus pitäisi ladata mutta menee omalta kohdin liian vaikeaksi..

No ei tarvi mitään sovelluksia ladata. Laita vaikka hakuun vaan itv live free ja heti tulee se mistä pääsee katsomaan.

Mulle herjaa alueellisista rajoituksista?

Mikä niistä? Itse laitoin googleen vain noi tekstit ja avasin ekan linkin. Toimii?

http://www.watchallchannels.com/itv-1/

Siis avaat vaan tän linkin.

Vierailija
76/140 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara yllättää komealla isolla romanihameella!! Hienoa vähemmistöjen huomioimista pukeutumisella!

Vierailija
77/140 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
78/140 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että Saara pääsee enää jatkoon, jos on taas vähiten ääniä saaneiden joukossa. Kilpailija, jota ei äänestetä, ei ole tuottava ohjelmalle. Bisnestähän tämä  on.

Vierailija
79/140 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
80/140 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollegoiden mielenterveyden vuoksi toivon ettei tuo riehuja ole työelämässä. Ja toivottavasti ei myöskään perheellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän