Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

X Factor DISCO LIVE tulossseuranta. Täällä jännäämme miten Saaran taas käy! ((OFFICIAL))

Vierailija
13.11.2016 |

Kohta se alkaa :)

Kommentit (140)

Vierailija
22/140 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara tippuu kyllä luulen minäkin. Paikalliset jatkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/140 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sit tippuu? Sam?

Vaikea arvata. Veikkaan, että kyllä tällä kertaa lähtee Jaajo kotiin räppäämään.

Vierailija
24/140 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja perusteluja tälle kiitos?

Vierailija
25/140 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki keskustelu tapahtuu täällä, se sovittiin jo että keskustelu pysyy siellä.

34 sivua jo.

http://www.vauva.fi/keskustelu/2710605/x-factor-disco-week-6-official?p…  

Tuohan näyttää olevan lähinnä muutaman keskustelijan monologia - nimimerkki Äitiemokin tykittää viestiä toisensa perään, vaikka kukaan ei edes ehtisi vastata välissä. Siellä kun sovitte keskenänne.

Se monologi oli kymmenen sivua sitten illalla, kun tuli rekisteröitymispakko. Aamusta tähän asti siellä onkin nyt sitten jo 10 sivua lisää.

Epäilemättä nämä rekisteröityneet käyttäjät jatkavat samaa monologiaan päivällä vierailija-statuksella.

Vierailija
26/140 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Saara on ulkkis, honey g jatkaa top kolmoseen

Vierailija
27/140 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että Saara pääsee jatkoon taas. Olisi uskomaton kämmi pudottaa tässä vaiheessa hänet pois. Menettää ison katsojamäärän pudotuksen myötä.

Samat tyypit äänestämässä jotka äänesti Brexitista, joten...

Rasismikortti kyllä viuhuisi iltapäivälehdissä täällä kotimassa kyllä, jos tänään putoaa. Saaran esitys siis ollut paras tällä kertaa!

Vierailija
28/140 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko ap itsesi jotenkin julkkikseksi kun haluat tästä jotain pitkää ja suosittua keskustelua? Hirveä kiire oli näköjään otsikonkin kanssa ettei vaan kukaan kerkeäisi sua ennen.

Jollain taisi mennä herneitä sieraimista sisään? Eiköhän ap saa aloittaa ketjuja siinä missä muutkin.

Eikä se vaadi mitään erityisitsetuntoa.

Eikai joku vaan tehnyt jotain ilman sinun lupaasi? Nyt taitaa harmittaa. Aloitti ihan oman Saara ketjun kysymättä sinulta.

Nyh nyh

Vierailija
29/140 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja perusteluja tälle kiitos?

Ohis, mutta Saara on joka viikko esiintynyt suurin piirtein yhtä vahvasti ja joka viikko häntä on hehkutettu suunnilleen yhtä paljon. Silti hän on päässyt suoraan äänillä jatkoon vain kaksi kertaa ja ollut putoamisuhan alla useammin kuin kukaan muu. Eivät tuomarit pelasta häntä kovin montaa kertaa, kun käy selväksi, ettei hän selvästikään äänestäjiä kiinnosta. Ei äänestäjiä = ei levymyyntiä.

Vierailija
30/140 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä keskustelen ainakin tässä. Sam saisi minusta tippua! Tai Ryan. Middlemassilla on jännä ääni, veikkaan yhdeksi viimeisistä.Matt on hyvä, 5 after Midnight ihan ok.

Vierailija
31/140 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki keskustelu tapahtuu täällä, se sovittiin jo että keskustelu pysyy siellä.

34 sivua jo.

http://www.vauva.fi/keskustelu/2710605/x-factor-disco-week-6-official?p…  

Tuohan näyttää olevan lähinnä muutaman keskustelijan monologia - nimimerkki Äitiemokin tykittää viestiä toisensa perään, vaikka kukaan ei edes ehtisi vastata välissä. Siellä kun sovitte keskenänne.

Se monologi oli kymmenen sivua sitten illalla, kun tuli rekisteröitymispakko. Aamusta tähän asti siellä onkin nyt sitten jo 10 sivua lisää.

Epäilemättä nämä rekisteröityneet käyttäjät jatkavat samaa monologiaan päivällä vierailija-statuksella.

Voi itku, on se niin vaikea uskoa että sinun ketjusi on turha ja aktiivinen keskustelu on jossain ihan muualla :( Kuka nyt vetäisi kymmentä sivua monologia? Sinä varmaan.

Vierailija
32/140 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Briteissä äänestetään oman alueen tyyppiä, ei taitojen perusteella. Tai sitten ihan läpällä, ei se Honey G siellä muuten riehuisi.

Vierailija
33/140 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kautta tuon voi siis katsoa livenä?? Lähetyksen siis. Jokin sovellus pitäisi ladata mutta menee omalta kohdin liian vaikeaksi..

Vierailija
34/140 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon honey sä sanot gee

Vierailija
35/140 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
36/140 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko ap itsesi jotenkin julkkikseksi kun haluat tästä jotain pitkää ja suosittua keskustelua? Hirveä kiire oli näköjään otsikonkin kanssa ettei vaan kukaan kerkeäisi sua ennen.

Jollain taisi mennä herneitä sieraimista sisään? Eiköhän ap saa aloittaa ketjuja siinä missä muutkin.

Eikä se vaadi mitään erityisitsetuntoa.

Eikai joku vaan tehnyt jotain ilman sinun lupaasi? Nyt taitaa harmittaa. Aloitti ihan oman Saara ketjun kysymättä sinulta.

Nyh nyh

Ei kutita mun persettä, mutta miksi mennä tekemään uusi keskustelu kun siellä vanhassa oli jo sovittu jatkettavan siellä? Ap itse taitaa siellä olla nyt kyrpiintyneenä.

Vierailija
37/140 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2

Oletko aloittaja noin epätoivoinen?

Vierailija
38/140 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sam tai ryan pois tack, tosin luulen että Saara putoaa nyt

Vierailija
39/140 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minä keskustelen ainakin tässä. Sam saisi minusta tippua! Tai Ryan. Middlemassilla on jännä ääni, veikkaan yhdeksi viimeisistä.Matt on hyvä, 5 after Midnight ihan ok.

Ap taas upittaa omaa keskusteluaan! Annetaan nyt tällekin vielä tekohengitystä, ettei ap:lle tule hermoromahdusta ja alemmuuskompleksia av-pskapalstan laulukilpailuketjuista.

Vierailija
40/140 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Briteissä äänestetään oman alueen tyyppiä, ei taitojen perusteella. Tai sitten ihan läpällä, ei se Honey G siellä muuten riehuisi.

En tajua tätä honeyta! Ihan kaamean näköinen ja kuuloinen, joka kerta sama esitys?! Ja viimeksikin kaikki tuomarit taputtivat seisaalleen, ja Simon kehui NEROKSI?! Mitä Simonille on tapahtunut, oli joskus aikoinaan rehellinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi