Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin ihmistyyppi: teenjuoja aamuihminen

Vierailija
13.11.2016 |

Eräs tuttavani. On todella ärsyyntynyt, jos huomautan kahvin lukuisista terveysvaikutuksista :D Ja siitä, kuinka sillä ei ole mitään väliä milloin työt tekee. Tyhjät tynnyrit kolisee eniten, olen tästä huomannut.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku ihminen jaksaa skitsota siitä mitä toinen juo/ei juo? :) Mä en ainakaan saisi asiasta revittyä mitään keskustelua, joten kanssani olisi tylsääkin tylsempi alkaa asiasta väittelemään.

Vierailija
22/22 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mä väitän kyllä, että kofeinistit on ainakin työelämässä miljoonasti raivostuttavampia kuin teen lipittäjät, lähes verrattavissa röökin polttajiin. Yhtään ainutta palaveria ei voi pitää ilman sitä helvetin sumppikumppia. Aamulla nää idiootit ei saa mitään aikaiseksi ennen kuin on aamukahvit juotu. Siitä sitten jatketaan ensimmäiseen kokoukseen, johon assari on luonnollisesti tilannut kahvia, kun muutenhan ei tule töistä mitään.

Kokouksesta lounaalle, jonka perään on saatava kuppi kahvia. Jossain ällöttävimmissä lounaspaikoissa mainostetaan jälkiruuaksi kahvia.

Lounastauon jälkeen pari tuntia duunia työpisteellä sitä rakasta sumppia siemaillen tietenkin. Sitten onkin jo iltapäiväkahvin aika, kylläpä alkoikin jo kahvihammasta kolottaa ja iltapäiväväsymys iskeä.

Iltapäivällä vielä yksi palaveri, jossa tietysti kahvitellaan se vartti aluksi.

Jos kahviautomaatti on rikki, assari unohtanut tilata kokouskahvit tai henkilöstöravintola suljettu, niin kyllä se on maailmanloppu, jos sitä kahvia ei saa. Miten te kehtaatte? Todellakin ihan yhtä luuseritouhua kuin kovassa pakkasessa kärvisteleminen syöpäkääryleen kanssa.

Ja ennen kuin joku riehaantuu, niin voin kertoa, että juon itse aamulla kotona yhden maitokahvin ja silloin tällöin illalla kupillisen teetä jonkun voileivän kaverina. Pystyn hoitamaan työni ilman sekä kahvia että teetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla