Kun puoliso ei ymmärrä seksuaalisia viestejäni....missä vika?
Tuntuu että ollaan miehen kanssa ihan eri sivuilla mitä seksuaalisuuteen tulee. Kaikki lähettämäni seksuaalisväritteiset viestit ja mielestäni suorat "kutsut" jäävät kokonaan vaille vastakaikua. Esim. jos lepäilemme sängyssä vierekkäin, minä keinutan ja hieron takapuoltani miestä vasten, koskettelen häntä (myös etumuksesta), siirrän hänen kätensä omien alushousujeni päälle, liikun mielestäni viettelevästi, vähennän vaatetustani, ääntelen ja hengitän kutsuvasti... ja mitäpä tekee mies? Kääntää kylkeään ja alkaa näemmä ihan oikeasti nukkumaan.
Ei helkutti kun turhauttaa. Tänäänkin jätin miehen iltapäivällä sängyllemme yksin loikoilemaan yli puolentunnin turhan "houkuttelun" jälkeen ja menin tekemään kotitöitä. Missä vika?! En jaksaisi vääntää aina kaikkea rautalangasta.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä miehet jotka ei ns tajua naisensa vihjeitä.. Kyllä ne ainakin useimmiten tajuaa. Mutta ne on miehiä joilla on aika heikko libido.
Niin tai niitä ei enää kiinnosta!
No ne miehet, joita ei enää kiinnosta seksi naisensa kanssa, on oma lukunsa ja eri asia. Tässä ketjussa moni kuvaa tilannetta, missä miestä kyllä kiinnostaa seksi oman naisensa kanssa, sillä mies tekee itse usein aloitteita. Mutta ei ymmärrä tai esittää että ei ymmärrä naisensa aloitteita.
Vittu miten tyhmiä naiset voikaan olla. Tuollainen kylmä selän kääntäminen kertoo kyllä ihan täysin siitä, että rakkaus on sammunut. Jollei mies sitten jo alusta saakka ole ollut tunnevammainen. Tottakai mies sitten silloin kuitenkin panee, kun hänen tekee mieli ja reikä on tarjolla. Mutta uskotelkaa toki itsellenne, että "mies ei vaan ymmärrä seksuaalisia viestejäni".
Rakkaus kadonnut niin ei halua, mutta välillä kuitenkin haluaa? En ymmärrä logiikkaa. Eli jos vain on rakkautta, niin haluaa aina vai panee vaikkei haluakaan? Ja jos ei ole rakkautta niin miksi sitten kuitenkin välillä panee omasta halusta?
Kyllähän jopa sinä ymmärrät, että panetus ja romanttiset tunteet (etenkään miehillä) eivät mitenkään välttämättä liity toisiinsa. Mies haluaa tyhjentää kassinsa, silloin kun hän tuntee siihen tarvetta.
Eihän siinä tapauksessa romanttiset tunteet muutenkaan johda seksiin miehellä? Miten rakkauden loppuminen siis vähentäisi halua seksiin? Oikeasti en tajua juuri siksi, kun aina hoetaan tunteiden ja seksin olevan miehillä eri asioita. Miksi siis rakkauden hiipuminen vaikuttaisi noin?
Jos toista rakastaa ja hänestä välittää, suostuu kyllä seksiin ja innostuu siitä vaikkei itseä juuri silloin sattuisi huvittamaan. Eikä silloin etenkään vaan käännä selkäänsä mitään sanomatta, kun toinen on hieronut kalua ja työntänyt kättä pimpin päälle puoli tuntia.
Hyvä ap, parisuhde on muutakin kuin seksiä ja suhteessa on tärkeämpikin asioita.
Tunnelman luominen ja miehen huomioiminen ilman taka-ajatuksia on elintärkeää. Teetkö varmasti riittävästi kotitöitä ja oletko miehesi arjessa mukana? Miehen huolia, murheita ja hyviäkin asioita pitää kuunnella ja olla läsnä miehen arjessa.
Tuo, että koskettelet miestä korostetun fyysisesti ja tarkoitushakuisesti asettaa paineita. Juuri tuollainen käytös vie miehen viimeisetkin halut. Kosketteletko koskaan miestäsi ilman taka-ajatuksia ja vaikka vain käperryt miehen kainaloon?
Sinun ap pitää olla kärsivällinen ja ymmärtäväinen. Tunteiden ja halun määrä vaihtelee ja nyt vain pitää mennä miehen tahdin mukaan. Painostaa ei saa.
On tässä taas mielenkiintoinen keskustelu. ;)
Osan mielestä AP on ollut liian päällekäyvä ja kosketellut miestä korostetun fyysisesti. Osan mielestä AP:n viestit on taas olleet ihan liian laimeita ja epäselviä, kun mies ei ole ymmärtänyt niiden seksuaalista sisältöä ollenkaan.
Että anteeksi nyt, mutta miten asian laita lienee? Onko AP siis viesteillään painostanut miestä seksiin liian selvästi vai onko viestit olleet liian mietoja ja epäselviä?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ap, parisuhde on muutakin kuin seksiä ja suhteessa on tärkeämpikin asioita.
Tunnelman luominen ja miehen huomioiminen ilman taka-ajatuksia on elintärkeää. Teetkö varmasti riittävästi kotitöitä ja oletko miehesi arjessa mukana? Miehen huolia, murheita ja hyviäkin asioita pitää kuunnella ja olla läsnä miehen arjessa.
Tuo, että koskettelet miestä korostetun fyysisesti ja tarkoitushakuisesti asettaa paineita. Juuri tuollainen käytös vie miehen viimeisetkin halut. Kosketteletko koskaan miestäsi ilman taka-ajatuksia ja vaikka vain käperryt miehen kainaloon?
Sinun ap pitää olla kärsivällinen ja ymmärtäväinen. Tunteiden ja halun määrä vaihtelee ja nyt vain pitää mennä miehen tahdin mukaan. Painostaa ei saa.
Tässä on kyllä niin tihkuvaa sarkasmia AV:n mies-nais -keskusteluun ja haluttomuuteen, ettei alapeukuttajat taida nähdä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Osan mielestä AP on ollut liian päällekäyvä ja kosketellut miestä korostetun fyysisesti. Osan mielestä AP:n viestit on taas olleet ihan liian laimeita ja epäselviä, kun mies ei ole ymmärtänyt niiden seksuaalista sisältöä ollenkaan.
Että anteeksi nyt, mutta miten asian laita lienee? Onko AP siis viesteillään painostanut miestä seksiin liian selvästi vai onko viestit olleet liian mietoja ja epäselviä?
Miten tyhminä jotkut naiset voivat miehiä pitää? Luulen, että apinakin ymmärtää mistä on kyse, jos niiden haaroväliään käydään hieromaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyviä ehdotuksia ap on tehnyt, ja olisi miehen pitänyt huomata, vaikka olisi miten hidas tupauuno tahansa. Sen verran voi puolisoa avittaa, vaikkei aina itse haluaisikaan. Minulla ainakin toimii kädet ja suu, vaikkei heti olisikaan muuten ihan valmiina.
Puoliso hinkkaa takamusta miestä vasten, ja mies on että "Täh???". Kai se nyt muuten käy ihan täysillä?
- Mies
Ap:n tarina on kuin suoraan omista kokemuksistani. Miestä kiinnostaa seksi hyvin harvoin ja silloinkin kokemus on minulle useimmiten hyvin epätyydyttävä, mies on liian nopea eikä palaudu seuraavaan kierrokseen enää saman illan aikana.
Seksiä meillä on kun mies sitä ehdottaa ja tekee aloitteen, minä kun yritän tehdä aloitteita, mies on kuin ei ymmärtäisi. Mistä tämä voi johtua? Onko aloitteellinen nainen pelottava? Estää erektion? Surettaa kun ollaan kuitenkin "vasta" vähän yli kolmekymppisiä ja tuntuu että koko elämä olisi muuten edessä.
Mun ei tarvitse vihjailla. Laitan vaan mieheni ostamaa hajuvettä ja hän käy jo kuumana
Mies on 1. itsekäs, 2. kyvytön tai 3. jostakin syystä ei halua enää sinua. Tai ehkä jopa kaikki kolme vaihtoehtoa toteutuu?
Kyllä se sun mies satavarmasti ymmärsi mitä yritit, mut ei vaan halunnut. Näköjään tuollaisiakin miehiä on joille ei seksi maistu. Ehkä ongelmia libidossa? Erektiossa? Haluttomuutta?
Ap tilanteesi on oppikirjaesimerkki haluttoman miehen käytöksestä.
Kun on joskus ollut kuivia kausia ja tullut torjutuksi monta kertaa,niin siinä voi käydä niin että ei viitsi enää tehdä aloitetta tai ei enää halua tarttua saatuun pyyntöön jos ei käy itse aivan kuumana. Lapsellista,myönnetään.
Reilua olisi keskustella tilanteesta ja siitä miltä itsestä tuntuu ja kysyä myös mitä kumppani ajattelee. Ja sopia yhdessä ainakin se,että jos ei satu tekemään juuri silloin mieli,niin ilmoittaa siitä reilusti,eikä vain makaa nauttimassa huomiosta ja hieronnasta.
Maailman ärsyttävin asia on se että kun itse käyttää tarmonsa lähentelyyn,eikä toinen viitsi sanoa että ei käy.
Lisäksi korostan sitä,että jos ei välttämättä jaksa ruveta rykimään,niin kumppanista voi huolehtia myös käsillä ja suullaan :) itse pidän niitä seksinä siinä missä panemistakin
Ja sekin pitää molempien pitää mielessä että seksi lisää seksiä: jos sitä on vähän niin helposti se painuu taka-alalle..kyllä sitä yleensä tekee enemmän mielikin kun vain aktivoituu. Ja jos käy rutiiniksi,niin puhutaan avoimesti siitä mikä kiihottaa ja kokeillaan uusia juttuja
Vierailija kirjoitti:
Meillä on seksiä nykyisin maksimissaan (jos silloinkaan) vain myöhään perjantai- tai lauantai-iltaisin, miehen juotua saunan jälkeen muutaman oluen. Eli vapaa viikonloppu on tuolloin vielä edessäpäin ja mies on vapautunut alkoholin vaikutuksesta.
Muina aikoina mies on kertomansa mukaan liian väsynyt, liian stressaantunut, työasiat pyörivät liikaa mielessä, hän ei vaan jaksa, hän ei vaan halua, hän ei vaan pysty, ei tule erektiota, ei, ei, ei....Muutamia vuosia olen tätä touhua jo katsellut ja nyt viimeaikoina on tullut mieleen, että kuinkahan kauan enää jaksan pettymyksiä, pakkeja ja puutetta. :((
Tässä kommentissa on varmasti asiaa ainakin joiltakin osin.
Sanon näin miehenä, että seksi kiinnostaisi perjantai-lauantai-iltaisin klo 01:00-02:00, ei välttämättä viinan takia, vaan siksi, että vapaapäivä on vielä edessäpäin. Tämä oli vielä nuorempana mahdollista, mutta äiskällä tahtoo silmä lupsahtaa kiinni jo ennen. Johtuu siitä, että ensinnäkin lasten valveillaoloaikana lapsista on jatkuva alitajuinen stressi. Töistä on myös jonkinlainen alitajuinen valmiustila päällä. Eli vanhemmiten näistä stressitiloista ei pääse enää tahdonvoimalla eroon, vaan haluttomuus vähän kaikkeen kanssakäymiseen muiden kanssa valtaa mielen - aivot kaipaavat lepoa stressistä. Koska köyrimiskerrat ovat harventuneet, on seksistäkin tullut stressaava aihe. Yksi viikonloppu ei ole riittävä lepo työjaksojen välissä, joten tästä stressitilasta ei pääse enää eroon kuin lomilla, jotka tosin useimmiten kuluvat riidellessä pääasiassa lasten kanssa.
Mulla on haluton mies ja seksiä on nykyään vain silloin harvoin, kun hän tekee aloitteen. Mun on silloin enää vaikea kiihottua ja olla halukas. Kun on tullut tarpeeksi torjutuksi eikä ole kokenut itseään halutuksi, niin mielenkiinto kuolee. Aluksi olin lähes nymfomaani ja kiihkeä, nyt en varmaan koskaan enää. Tai ehkä uuden miehen kanssa olisin.
Seksi ja läheisyys lisää seksiä ja läheisyyttä. Ainakin näin naisena sanoisin, että kiihottuminen on helpompaa ja nopeampaa mitä useimmin on sekstailtu. Jos edellisestä kerrasta on aikaa paljon, kuluu aikaa myös enemmän fiilikseen pääsemiseen.
Vielä ei silti mielestäni kannata sikaa jättää vaikka kokisikin ansaitsevansa parempaa.
Mulla on samanlainen tilanne. En tiedä, oonko jotenkin syönyt miehen seksuaalisen itsetunnon olemalla liian päällekäyvä (tekemällä liikaa aloitteita) ja toisaalta myös vaatimalla miestä näkemään vaivaa mun nautinnon eteen (muutakin kuin sisään ulos-panemista). Ottaa päähän kun seksiä on niin vähän mut mitä enemmän teen aloitetteita, sitä vähemmän sitä on.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on samanlainen tilanne. En tiedä, oonko jotenkin syönyt miehen seksuaalisen itsetunnon olemalla liian päällekäyvä (tekemällä liikaa aloitteita) ja toisaalta myös vaatimalla miestä näkemään vaivaa mun nautinnon eteen (muutakin kuin sisään ulos-panemista). Ottaa päähän kun seksiä on niin vähän mut mitä enemmän teen aloitetteita, sitä vähemmän sitä on.
Muuten sama täällä, mutta mulle prkl riittäisi edes se sisään-uloskin. Ajatelkaa! Mutta ei. Miehen kestokyky on niillä harvoilla kerroilla sekunnin luokkaa, enkä toisaalta ihmettele kun kertoja on miehen itsensä vuoksi niin vähän.
Eikä auta kannustava puhe ja ymmärtäminen, ei kehotukset kestävyysharjoitteluun, ei mikään. Olen ehdottanut jo sitäkin, että hankkisin itselleni rakastajan joka hoitaisi ne miehelle vastenmieliset ja hankalat velvollisuudet mutta sekään ei tietenkään miehelle sovi.
Miestä ei tunnu seksi kiinnostavan kuin äärimmäisen harvoin (kerran kahdessa kuukaudessa), silloinkin se on ohi oikeastaan ennen kuin se on edes alkanutkaan ja mulle käytännössä aina epätyydyttävää. Tähänkö mun pitäisi tyytyä ja pysyä ikuisesti uskollisena? Oikeasti?!?
Olet ymmärtänyt pillereiden toiminnan väärin. Ne eivät kasvata halua. Halu pitää olla luonnostaan ja pillerit sitten avustavat verenkiertoa, jos siinä on ongelmia. Jos ei ole halua, pilleritkään eivät auta mitään koska veri ei ole menossa heppiin muutenkaan.
Toisin sanoen siis jos mies käyttää pillereitä ja saa seisomaan, se kyllä teitä haluaa.