Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun puoliso ei ymmärrä seksuaalisia viestejäni....missä vika?

Vierailija
13.11.2016 |

Tuntuu että ollaan miehen kanssa ihan eri sivuilla mitä seksuaalisuuteen tulee. Kaikki lähettämäni seksuaalisväritteiset viestit ja mielestäni suorat "kutsut" jäävät kokonaan vaille vastakaikua. Esim. jos lepäilemme sängyssä vierekkäin, minä keinutan ja hieron takapuoltani miestä vasten, koskettelen häntä (myös etumuksesta), siirrän hänen kätensä omien alushousujeni päälle, liikun mielestäni viettelevästi, vähennän vaatetustani, ääntelen ja hengitän kutsuvasti... ja mitäpä tekee mies? Kääntää kylkeään ja alkaa näemmä ihan oikeasti nukkumaan.

Ei helkutti kun turhauttaa. Tänäänkin jätin miehen iltapäivällä sängyllemme yksin loikoilemaan yli puolentunnin turhan "houkuttelun" jälkeen ja menin tekemään kotitöitä. Missä vika?! En jaksaisi vääntää aina kaikkea rautalangasta.

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 19

Tottakai pitää tulla myös vastaan,se on selvä. Ongelma syntyykin odotuksista: jos molemmat haluaisivat samaan aikaan olla passiivisemmassa roolissa. Tällöin mies voi vastata signaaleihin,mutta toisaalta ei liikaa ,ettei joudu itse hommiin. Nainen huomaa että mieskin tajusi ja sit molemmat odottaa että toinen ottaisi ohjat mutta mitään ei tapahdu ja miettivät päänsä puhki että miksi mitään ei tapahdu. Ja soppa on valmis.

Siksi pitää pitää huoli,että molemmat saavat olla tasaisesti kummassakin roolissa. Ja tehdä aloitteita tasaväkisesti. Ehkä sekin voisi toimia, jos esim. aloitteen tekijä pyrkisi huolehtimaan lämmittelyistä..? -oli se sitten kumpi vaan.

Se ei kanna pitkälle että toinen aina makaa ja nauttii osallistumatta muuhun kuin omaan nautintoonsa

Joka tapauksessa tämä oli vaan yhden miehen näkemys&arvaus. Keskustelu toimisi parhaiten

Vierailija
22/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se ymmärtää ja on muuttunut pihtariksi.

Pihtari on aina niskanpällä. Niin miehissä, kun naisissakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äijä ei ole sillä tuulella silloin, kun sinä olet. Ja on niin itsekäs, ettei edes yritä tyydyttää sinua silloin kun sinä haluaisit seksiä, vaan menee täysin omien halujensa mukaan. 

Mulla on ihan samanlainen mies. Seksiä on vain, kun hän haluaa eikä koskaan silloin, jos mä teen aloitteen. Mies on myös pihtari ja panttaa seksiä kuukausiakin, jos olen tehnyt jotakin mielestään väärin.

Vierailija
24/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on erilaisia seksuaalisia energioita. Toisten kanssa vaan on samalla aaltopituudella, vähän kuin tanssissakin: joidenkin kanssa vaan askeleet osuu hyvin yhteen ja osaa ennakoida ja lukea liikkeitä jo ennen kuin liikkeet edes tapahtuu.

Jotenkin arvelen, ettei nuo viestiongelmat ole ainoita seksiin liittyviä ongelmia tuossa apn suhteessa.

Samaa mietin. Eli ap:lla ja miehellä on varmasti muitakin ongelmia toistensa ymmärtämisessä ja jopa valtataistelua tämän kaltaisissa asioissa. Lähteekö ap heti humppaan mukaan kun mies aloitteen tekee? Vai vitkutteleeko hänkin, sanoo, että hänen pitää ensin ripustaa pyykit kuivumaan tai käydä suihkussa? Onko heillä ikinä spontaania seksiä?

Jos minun mies ei tuollaiseen yritykseen mukaan lähtisi muutamassa minuutissa, niin kyllä vetäisisin herneen nokkaan ja aika syvälle vetäisisinkin. Ymmärrän kyllä väsymyksen ja stressin, mutta silloin mies voisi nätisti sanoa, että huomenna kultaseni. Ja seuraavana päivänä sitten myös muistaa lupauksensa. Minä en ole 20 vuoden suhteemme aikana pihdannut edes synnytyksien jälkeen, mieheni taas pihtaa.

Vierailija
25/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne miehetkin voi pihdata. Yleensä moralisoidaan ja arvostellaan seksiä pihtaavia naisia ja sitä, millaista seksuaalista väkivaltaa se pahimmillaan miestä kohtaan on. Mutta kyllä ne miehetkin voi käyttää seksiä ns. väkivallan välineenä kumppaniaan kohtaan. Kiristää ja kiusata. Sellaiselta tuo aloittajan tarina kuulostaa. Tai sit mies on oikeasti äärimmäisen väsynyt, ehkä kärsii mieshormonin puutteesta?

Vierailija
26/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä erektiossa vikaa? Jos se sen takia välttelee seksiä silloin, kun ei ihan "maxi täpöillä" huvita.

Vierailija
27/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet henkisempinä olentoina suuntaavat huomionsa muihinkin alueisiin elämässä kuin jatkuvaan "bylsimiseen". Ehkä mies pohti jotakin tärkeää filosofista kysymystä ja sinä häiritsit häntä.

Vierailija
28/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehellä erektiossa vikaa? Jos se sen takia välttelee seksiä silloin, kun ei ihan "maxi täpöillä" huvita.

Sama tuli mieleen.

Tai ehkä ongelma on kestävyydessä?

Jos toinen osapuoli haluaisi kiireetöntä rakastelua ja itse tietää tulevansa jo muutamassa sekunnissa, jos ylipäätään edes pystyy saamaan erektiota... Siksi ei viitsi osallistua leikkiin ja luulee pääsevänsä helpommalla kun esittää ettei muka ymmärrä viestejä tai on muka jo nukahtanut.

Ehkä ei kehtaa suoraan sanoa, ettei jaksa/pysty/kestä? Ja sitten se toinen, halukkaampi osapuoli tuntee itsensä torjutuksi tai ei-halutuksi...? :/

Vierailija
29/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äijä ei ole sillä tuulella silloin, kun sinä olet. Ja on niin itsekäs, ettei edes yritä tyydyttää sinua silloin kun sinä haluaisit seksiä, vaan menee täysin omien halujensa mukaan. 

Mulla on ihan samanlainen mies. Seksiä on vain, kun hän haluaa eikä koskaan silloin, jos mä teen aloitteen. Mies on myös pihtari ja panttaa seksiä kuukausiakin, jos olen tehnyt jotakin mielestään väärin.

Samanlainen mies on mullakin. Ja niitä kuivia kausia on tässä suhteessa totisesti riittänyt.

Musta rehellisesti sanottuna tuntuu, että jos en harrasta säännöllisesti ja riittävän usein seksiä, mun halut katoaa lopullisesti ja elimistöä on kerta kerran jälkeen vaikea saada enää innostumaan ja kostumaan. Menee jonkinlainen säästöliekki päälle.

Mutta tätähän mies ei ymmärrä.

Täytynee varmaan hankkia rakastaja hoitelemaan ne hommat, joita mies ei omasta halustaan tahdo hoidella... pääseepä mieskin helpommalla kun ei tarvitse torpata enää mun aloitteita.

Vierailija
30/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kääntynyt vuosien varrella roolit mieheni kanssa päittäin. Ennen mies teki aloitteet ja hoiteli homman loppuun asti oman ajatuksensa mukaan. Hän ei oikeastaan tuntunut juuri edes huomaavan minun vikinöitäni ja toiveitani, vaan pisteli menemään vaan.

Sterilointini myötä sain hormonaalisen ehkäisyn pois ja minua alkoi panettaa koko ajan, mutta se olikin miehelle jotenkin kova pala. Miestä näyttää välillä suorastaan ärsyttävän kun teen aloitteita ja tuntuu, että hän ihan periaatteestakin leikkii, ettei niitä ymmärrä. Siinä missä minun piti ymmärtää jo tietystä käden kosketuksesta, että tänään on taas se ilta, niin mieheni saattaa leikkiä lahnaa vaikka silittelisin hänet päästä varpaisiin, suukottaisin kalsareiden läpi ja pukeutuisin hepeneisiin. Viimeksi näin tapahtui eilen illalla. Lapsetkaan eivät olleet kotona, joten meillä olisi voinut olla ihan mukava ilta, mutta mies päätti jättää sen väliin yksimielisesti.

Jos hänet saan ehkä hyvällä tuurilla kerran viikossa toimeen, niin se olen minä aina joka homman alusta loppuun vie, päättää asennot ja katsoo, että miehellä on varmasti hyvä olla. Olen yrittänyt puhua ja mies on hieman tullut asiassa vastaan, mutta tätäkö tämä on tästä eteenpäin? Tympii niin etten varmaan enää kohta viitsi nätisti asiasta sanoa, vaan pauhaan miehelle puoli tuntia kovaa ja korkealta, että asia menee jakeluun..

Vierailija
31/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet henkisempinä olentoina suuntaavat huomionsa muihinkin alueisiin elämässä kuin jatkuvaan "bylsimiseen". Ehkä mies pohti jotakin tärkeää filosofista kysymystä ja sinä häiritsit häntä.

Tässä on varmasti oikea vastaus. Nyt myös maailmantilanne vaatii varmaan mieheltä paljon ajattelua ja onhan se 15 minuuttia mitä seksiin menisi aika paljon siitä miettimisestä pois. Toki kyllä kai sitä voisi siinä samalla miettiä vaikka D. Trumppia, tosimies osaisi tämän kyllä.

Vierailija
32/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän mies, jollei ole kehitysvammainen, ymmärrä sun viestisi ap. Hän ei vaan halua ja kuulostaa lisäksi siltä, ettei myöskään ole enää sinusta kovinkaan kiinnostunut.

Vierailija
33/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kääntynyt vuosien varrella roolit mieheni kanssa päittäin. Ennen mies teki aloitteet ja hoiteli homman loppuun asti oman ajatuksensa mukaan. Hän ei oikeastaan tuntunut juuri edes huomaavan minun vikinöitäni ja toiveitani, vaan pisteli menemään vaan.

Sterilointini myötä sain hormonaalisen ehkäisyn pois ja minua alkoi panettaa koko ajan, mutta se olikin miehelle jotenkin kova pala. Miestä näyttää välillä suorastaan ärsyttävän kun teen aloitteita ja tuntuu, että hän ihan periaatteestakin leikkii, ettei niitä ymmärrä. Siinä missä minun piti ymmärtää jo tietystä käden kosketuksesta, että tänään on taas se ilta, niin mieheni saattaa leikkiä lahnaa vaikka silittelisin hänet päästä varpaisiin, suukottaisin kalsareiden läpi ja pukeutuisin hepeneisiin. Viimeksi näin tapahtui eilen illalla. Lapsetkaan eivät olleet kotona, joten meillä olisi voinut olla ihan mukava ilta, mutta mies päätti jättää sen väliin yksimielisesti.

Jos hänet saan ehkä hyvällä tuurilla kerran viikossa toimeen, niin se olen minä aina joka homman alusta loppuun vie, päättää asennot ja katsoo, että miehellä on varmasti hyvä olla. Olen yrittänyt puhua ja mies on hieman tullut asiassa vastaan, mutta tätäkö tämä on tästä eteenpäin? Tympii niin etten varmaan enää kohta viitsi nätisti asiasta sanoa, vaan pauhaan miehelle puoli tuntia kovaa ja korkealta, että asia menee jakeluun..

Tutulta kuulostaa.

Mitä aktiivisempi ja halukkaampi minusta on tullut, mitä enemmän olen seksuaalisesti vapautunut ja alkanut tehdä aloitteita (koskettelua, ääntelyä, seksikkäitä asusteita jne), sitä enemmän mies on alkanut vetäytyä ja kieltäytyä ilmiselvistä vihjeistä.

En ikinä ole tuntenut itseäni näin torjutuksi ja ei halutuksi.

En ole lihonut, pidän hygieniastani huolta, pukeudun kauniisti... En ymmärrä miehen reaktiota ja vallankäyttöä. Mitä enemmän puhkean kukkaan ja lähestyn miestä halukkaana, sitä useimmin mies vetäytyy ja yksipuolisesti kieltäytyy kaikesta... en haluaisi riidellä tai alentua jäkättämään miehelle seksin pihtaamisesta.

Jos miestä ei enää kiinnosta ja erityisesti: jos minä en miestä kiinnosta, löydän varmasti sellaisen miehen jota kiinnostaa ja joka ymmärtää viestini.

Tätä on jatkunut nyt jo ihan liian pitkään.

Vierailija
34/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutulta kuulostaa.

Mitä aktiivisempi ja halukkaampi minusta on tullut, mitä enemmän olen seksuaalisesti vapautunut ja alkanut tehdä aloitteita (koskettelua, ääntelyä, seksikkäitä asusteita jne), sitä enemmän mies on alkanut vetäytyä ja kieltäytyä ilmiselvistä vihjeistä.

En ikinä ole tuntenut itseäni näin torjutuksi ja ei halutuksi.

En ole lihonut, pidän hygieniastani huolta, pukeudun kauniisti... En ymmärrä miehen reaktiota ja vallankäyttöä. Mitä enemmän puhkean kukkaan ja lähestyn miestä halukkaana, sitä useimmin mies vetäytyy ja yksipuolisesti kieltäytyy kaikesta... en haluaisi riidellä tai alentua jäkättämään miehelle seksin pihtaamisesta.

Jos miestä ei enää kiinnosta ja erityisesti: jos minä en miestä kiinnosta, löydän varmasti sellaisen miehen jota kiinnostaa ja joka ymmärtää viestini.

Tätä on jatkunut nyt jo ihan liian pitkään.

Ihanaa uhoa! Mutta näin teemme, eiköhän meidän eteemme tule joku viriili mies vielä, sellainen, jota ei tarvitsisi kuin katsoa ja jo vietäisiin! :) t. Edellisen kirjoittaja

Vierailija
35/110 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tällainen kuvio voi johtua, kertokaa te palstan miehet?

Eli nainen on aktiivisempi ja lähestyy miestä seksuaalisesti - hienovaraisesti mutta kuitenkin siten ettei kysymysmerkkejä jää - ja mitäpä tekee mies? Esittää ettei ymmärrä, esittää että nukkuu, on kuin ei kiinnosta...

Miksi? Eikö miehet halua sittenkään naisen tekevän parisuhteessa aloitteita seksiin?

Ja turha sanoa että nainen on ollut liian hyökkäävä tai päällekäyvä... Sellaista en usko hivelyn ja koskettelun olevan.

Vierailija
36/110 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse samassa tilanteessa kuin ap. Luulin ensin että mies ei ymmärrä viestejäni. Mutta tulin sitten siihen tulokseen, että kyllä ymmärtää, mutta välttelee ja esittää ettei ymmärtäisi. Hän tekee itse pari kertaa viikossa aloitteen, eli seksiä meillä on. Mutta ei minun aloitteistani. Luulen välttelyn syynä olevan se, että mies ei juuri silloin ole tosi panetustuulella, on väsynyt tms eli ei jaksaisi vaivautua seksiin kun ei juuri silloin tee ihan kamalasti mieli.

Vierailija
37/110 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei kans tajua. Tai no, tajuaa se, mutta sitten epäilee itseään ja ajattelee tajunneensa väärin. "Haluaisin seksiä" on paljon toimivampi kuin mitkään vihjailut.

Toisaalta menee mullakin välillä kaikki ohi.

Vierailija
38/110 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse samassa tilanteessa kuin ap. Luulin ensin että mies ei ymmärrä viestejäni. Mutta tulin sitten siihen tulokseen, että kyllä ymmärtää, mutta välttelee ja esittää ettei ymmärtäisi. Hän tekee itse pari kertaa viikossa aloitteen, eli seksiä meillä on. Mutta ei minun aloitteistani. Luulen välttelyn syynä olevan se, että mies ei juuri silloin ole tosi panetustuulella, on väsynyt tms eli ei jaksaisi vaivautua seksiin kun ei juuri silloin tee ihan kamalasti mieli.

Ehkä vartin lämmittelyn jälkeen voisi jo suoraan kysyä, että miten olisi? Tuolloin ainakin luulisi saavan selvyyden, että onko kyse ollut siitä että toinen ei vain tajua vai siitä että hän ei halua. Siitä vastauksesta voisi lähteä tilannetta purkamaan johonkin suuntaan (miksi ei halua/mitä tällaiset vihjailut tarkoittavat).

Vierailija
39/110 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on yksinkertaisesti passiivis-aggressiivisesta vallankäytöstä.

Vierailija
40/110 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miehenä ymmärrän teitä pihtaajamiesten kanssa tuskastelevia naisia. Tosin olen itsekin se huomattavasti halukkaampi osapuoli, ja vaimolla ei mikään vihje herättele haluja. Kyllä se vain ihmistä syö, kun tekee aivan ilmiselviä ehdotuksia (suukottelee niskaa, hyväilee käsiä, lantiota, selkää, vatsa - ei siis suoraan rintoja tai alapäätä, toki sitäkin pitää joskus kokeilla), mutta mikään ei auta. Sängyssä voi olla, ettei hän liikahdakaan vaikka minä yritän aloitetta. Ei  yritä itse edistää asioiden kehittymistä, odottelee vain.

Ja toisinpäinkään ei tule kuin ehkä kerran vuodessa aloite tai vähän sinnepäin tapahtuva ehdotus. Ilmeisesti vaimolle riittää kerran vuodessa pimeässä peiton alla lauantaina... sanoo kyllä toista, mutta ei kuitenkaan tee asioiden edistämiseksi mitään.

Olisipa itselläkin nainen, joka asusteilla, eleillä, kosketuksilla (oikeastaan millä tahansa tavalla) osoittaisi edes JONKINLAISTA seksuaalista kiinnostusta. Olen kyllä kateellinen miehillenne :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä