Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun puoliso ei ymmärrä seksuaalisia viestejäni....missä vika?

Vierailija
13.11.2016 |

Tuntuu että ollaan miehen kanssa ihan eri sivuilla mitä seksuaalisuuteen tulee. Kaikki lähettämäni seksuaalisväritteiset viestit ja mielestäni suorat "kutsut" jäävät kokonaan vaille vastakaikua. Esim. jos lepäilemme sängyssä vierekkäin, minä keinutan ja hieron takapuoltani miestä vasten, koskettelen häntä (myös etumuksesta), siirrän hänen kätensä omien alushousujeni päälle, liikun mielestäni viettelevästi, vähennän vaatetustani, ääntelen ja hengitän kutsuvasti... ja mitäpä tekee mies? Kääntää kylkeään ja alkaa näemmä ihan oikeasti nukkumaan.

Ei helkutti kun turhauttaa. Tänäänkin jätin miehen iltapäivällä sängyllemme yksin loikoilemaan yli puolentunnin turhan "houkuttelun" jälkeen ja menin tekemään kotitöitä. Missä vika?! En jaksaisi vääntää aina kaikkea rautalangasta.

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan - älä vihjaile!

Vierailija
2/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan ala imemään munaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ymmärtää ja on muuttunut pihtariksi.

Vierailija
4/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten te sit yleensä pääsette seksiin asti? Sanooko jompikumpi että nyt pannaan vai miten?

Vierailija
5/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Story of my life AP!

Sama juttu täällä. Ollaan tästä asiasta miehen kans puhuttu, mutta olisi kiva joskus jos toinen tajuaisi niitä hienovaraisempiakin viestejä. Ja mitä hienovaraista loppujen lopuksi edes on jossakin haarovälien hieromisessa tai toisen osapuolen sormien siirtämisessä omille erogeenisille alueille? Aika idiootti pitää olla, jos ei oikeasti tajua mitä nuo eleet tarkoittaa.

Tämä nykyinen mies ei vaan jostakin syystä tajua. Edellinen mies tajusi. Ihmiset on seksuaalisuuksiltaan erilaisia. Voihan taustalla olla myös ongelmia libidossa?

Vierailija
6/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten te sit yleensä pääsette seksiin asti? Sanooko jompikumpi että nyt pannaan vai miten?

Kun nyt omaa tilannettani mietin, seksiin päästään kun mies tekee aloitteen. Ts. minä ymmärrän hänen viestinsä, ne epäselvätkin, mutta hän ei joko ymmärrä tai halua ymmärtää minun viestejäni.

Jonkinlaista vallankäyttöähän tuo miehen puolelta on, sen verran selkeää on viestittelyni kuitenkin ollut. Vaikea uskoa, että ainoastaan verbaalinen "ugh, nyt p*nnaan" toimisi riittävän selvänä seksiin kutsuna. Tai ehkä siinä tapauksessa, jos toisella osapuolella on vaikeuksia sosiaalisessa vuorovaikutuksessa.

Vierailija
7/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut naiset mielessä.

Vierailija
8/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko niin lihava, etteivät viestit välity ihran lävitse? Paljonko olet muuttunut ensi tapaamisesta?

Vierailija
9/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaisi hienovaraisempaa tapaa, toi oli aika tyrkky tyyli. Hiero vaikka niskoja ja sit pikku hiljaa menet alemmas...

Vierailija
10/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei halua. 

Vierailija
11/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun henkesi haisee

Vierailija
12/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
13/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä ei ole sillä tuulella silloin, kun sinä olet. Ja on niin itsekäs, ettei edes yritä tyydyttää sinua silloin kun sinä haluaisit seksiä, vaan menee täysin omien halujensa mukaan. 

Vierailija
14/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressiä? Työstressiä? Testosteronin puutetta? Väsymystä? Tyydyttää tarpeensa jossakin muualla? Masturboi "liikaa"? Sinä et ole riittävän kiihottava?

Siinä muutamia vaihtoehtoja haluttomuuteen ja viestien ymmärtämättömyyteen. Kyllä normaali, naistaan haluava mies ymmärtää tuollaiset aloittajan kuvaamat kutsut.

Vierailija
15/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti väsynyt mies? Aina ei vaan jaksa vaikka tekisikin mieli.

Vierailija
16/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos se haluaakin että sä tekisit ihan oikeasti sen aloitteen, etkä vaan jotain sinne päin?

Kommunikointiongelmia ainakin näyttäisolevan. Ette osaa keskustella asiasta.

Vierailija
17/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos se haluaakin että sä tekisit ihan oikeasti sen aloitteen, etkä vaan jotain sinne päin?

Kommunikointiongelmia ainakin näyttäisolevan. Ette osaa keskustella asiasta.

Mä taas olen eri mieltä. Aika selvä aloitehan on, että sängyssä hieroo miehen etumusta, siirtää käden omien alushousujen päälle, vähentää vaatteitaan, ääntelee, hieroo peppuaan miestä vasten... kuinka sokea, kuuro tai tunnoton täytyy miehen olla, jos ei ymmärrä yskää?

Uskoisin et alkuperäisen kirjoittajan mies on kyllä ymmärtänyt naisensa viestit, mutta jostakin syytä päättänyt olla tekemättä itse mitään. Syitä tähän on vaikea arvailla.

Aika moni mies ei tuollaisesta tarjouksesta kuitenkaan kieltäytyisi. Ehkä seksiä on suhteessa jopa liikaa saatavilla? Naisen pitäisi pihdata enemmän jos miehellä on varaa olla tarttumatta tilaisuuteen?

Vierailija
18/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan miehenä.

Olen todella aktiivinen yleensä, ja tuota tapahtuu meilläkin. Alkuvaiheessa piti keskustella siitä kun me miehet voidaan oikeesti niin idiootteja ettei tajuta muuta kuin hyvin selviä viestejä :D

Mun mielestä syy siihen,että miksi tuo ei välttämättä johda mihinkään on se,että nainen toivoo tulevansa otetuksi. Ja se on ihan fine. Mies tajuaa viestin mutta odottaa vielä mitä tuleman pitää. Sit kummatkin kyllästyy kun mitään ei tapahdukaan.

Kyllä sitä miehenäkin toivoisi välillä esileikkiä ja lämmittelyä, ettei se mene aina siihen että nainen läppäsee kylkeen tyylillä "hippa" ja sitten vain makaa ja odottaa että mies tekee temput.

Eli itse toivoisin että homma olisi tasa puolista. Välillä toinen vie ja toinen ei. Ja toisinaan molemmat olisivat aktiivisia osapuolia. Sitä on kiima. Mukavaahan se on maata toisen hoidellessa,mutta homman pitää olla tasapuolista :) puhuminen auttaa,vaikka voikin joutua riitelemään.

Vierailija
19/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on erilaisia seksuaalisia energioita. Toisten kanssa vaan on samalla aaltopituudella, vähän kuin tanssissakin: joidenkin kanssa vaan askeleet osuu hyvin yhteen ja osaa ennakoida ja lukea liikkeitä jo ennen kuin liikkeet edes tapahtuu.

Jotenkin arvelen, ettei nuo viestiongelmat ole ainoita seksiin liittyviä ongelmia tuossa apn suhteessa.

Vierailija
20/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitan miehenä.

Olen todella aktiivinen yleensä, ja tuota tapahtuu meilläkin. Alkuvaiheessa piti keskustella siitä kun me miehet voidaan oikeesti niin idiootteja ettei tajuta muuta kuin hyvin selviä viestejä :D

Mun mielestä syy siihen,että miksi tuo ei välttämättä johda mihinkään on se,että nainen toivoo tulevansa otetuksi. Ja se on ihan fine. Mies tajuaa viestin mutta odottaa vielä mitä tuleman pitää. Sit kummatkin kyllästyy kun mitään ei tapahdukaan.

Kyllä sitä miehenäkin toivoisi välillä esileikkiä ja lämmittelyä, ettei se mene aina siihen että nainen läppäsee kylkeen tyylillä "hippa" ja sitten vain makaa ja odottaa että mies tekee temput.

Eli itse toivoisin että homma olisi tasa puolista. Välillä toinen vie ja toinen ei. Ja toisinaan molemmat olisivat aktiivisia osapuolia. Sitä on kiima. Mukavaahan se on maata toisen hoidellessa,mutta homman pitää olla tasapuolista :) puhuminen auttaa,vaikka voikin joutua riitelemään.

Jotta homma olisi toivomasi mukaisesti tasapuolista, eikös sen miehenkin pitäisi tehdä jonkinlainen liike tai edes osoittaa ymmärtäneensä naisensa vihjailevat koskettelut? Eikä vaan maata paikoillaan käytännössä puolinukuksissa kun toinen puolen tunnin ajan hivelee ja hyväilee, ääntelee ja riisuu itseään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan