Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies haluaa naista fyysisesti ja kokee henkisesti tämän olevan paras ystävä...

Vierailija
13.11.2016 |

...niin mitä naiselta puuttuu kun mies ei kuitenkaan halua suhdetta? Avatkaa tämä mysteeri mulle.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä maailmaamuuttavaa infoa sä kuvittelet tollaisella pohjustuksella saavasi?

Vierailija
2/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei _halua_ sitoutua, syystä tai toisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tossa ole muuta mahdollisuutt kuin se, että mies on varattu.

Vierailija
4/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies selittää omiaan. Jos tuo olisi totta, niin mies haluaisi suhteeseen. 

Vierailija
5/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet eivät halua suhdetta, jossa ollaan samalla tasolla. Eräälle tuttavamiehelle kauniit ja fiksut naiset käyvät vain kavereiksi. Seurustelee kauniiden ja yksinkertaisten kanssa. On myöntänytkin, että haluaa olla jotenkin "ylempänä", tuntee itsensä tarpeellisemmaksi kun toinen on jollain lailla "alempana", huolehdittavana. (Tosin ei kuitenkaan oikeasti huolehdi näistä, tykkää vain sellaisesta ajatuksesta). 

Tunnen vähän sääliä tätä kaveria kohtaan. Itselläni onneksi mies, jonka kanssa olemme sekä parhaat ystävät että rakastavaiset.

Vierailija
6/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mies selittää omiaan. Jos tuo olisi totta, niin mies haluaisi suhteeseen. 

No mutta mies pitää säännöllisesti yhteyttä, soittaa ja tekstaa ja tulee käymään, horisee siitä miten vanhoina muutetaan viereisiin mökkeihin asumaan, vaihtoi salia käydäkseen samalla kuin minä, ja kuulin kun puhui kaverilleen joutuvansa masturboimaan ennen tapaamistamme että pysyisi pää kylmänä. Meillä siis oli joskus seksiäkin mutta pistin lapun luukulle kun ei parisuhde herralle maistunut. Ap

Vierailija
7/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat ap heilastella mun exän kanssa... paitsi niin juu, eihän se oo exä kun ei meillä ollut suhdetta. Oltiin vaan parhaat ystävät seksisuhteessa. Kyseinen mies ei ainakaan kykene sitoutumaan, syitä löytyy millon mitäkin. Haluaa vaan voita molemmin puolin leipää. Voi olla että on samanlaisesta tyypistä kyse.

Vierailija
8/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.

Miehelläkin on tunteet kuten esimerkiksi NÄLKÄ

Joten valmista hänelle perunamuusia ja tölkkilihapullia

Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta 😀😃👍

Kiitos baby jo etukäteen 😘

Vierailija
9/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla, että sulta puuttuu ne tuttuudentunteen luovat jutut, joiden puuttuminen ei estä haluamasta mutta tekee sinusta tylsän suhdemielessä. Jos se haluaa kiukkuisen kotipirun ja sinä olet lempeä lehmu, niin eihän se sytytä.

Vierailija
10/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanat ja teot eivät ilmeisesti kohtaa. Toivottavasti ette ole vielä pyörähtäneet sänkykamarin puolella, ehkä mies on todennut että tuolla lauseparilla irtoaa parhaiten.

Vierailija
11/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex. Itse halusi suhteeseen ja sit pelästyi et nyt ollaankin suhteessa ja jätti. Edelleen ollaan ystäviä hänen tahdostaan mutta laitoin niille sen rakkaudentunnustuksille stopin kun olen väsynyt tähän jankkaamiseen. Minäkin rakastan häntä mutta päähän tuollaisesta hajoaa.

Vierailija
12/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa naiselta haluamansa ilman sitoutumista. Naisen pitää laittaa mies valitsemaan. 

Vierailija
13/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex myös. Tai ns. ex koska oikeassa suhteessa ei koskaan oltu.

Vierailija
14/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän haluaa naista teoriassa fyysisesti, mutta poikaystäväänsä vielä enemmän?

Vierailija
15/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on jo perhe ja vaimo/avovaimo ja se on sellainen asia, mitä kukaan mies ei ihan helposti ala rikkomaan.

Vierailija
16/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hyvä kaveri yhden miehen kanssa ja haluan kyllä muutakin ehkä. Se ehkä tulee monesta asiasta kuten hänen sitoutumisesta toiseen ja ikäeroasta ja monesta muusta. Uskoisin että jos mahdollisuus tulee fyysiseen kanssakäymiseen sanon Ei.

Eli koskaan emme tule sitoutumaan toisiimme.

Vierailija
17/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin valitsemaan. Pistin jalat ristiin. Nyt haluaa olla paras kaveri ja paneskelee ties mitä irtohutsuja. En vaan käsitä mikä saa miehen toimimaan noin. Hän voisi saada minulta sekä sen ystävyyden että seksiä, mutta ilmeisesti kykenee vain yhteen asiaan kerrallaan. Ap

Vierailija
18/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta puolestani voin sanoa, etten vain halua suhdetta. Assosioin, että kohta minulta odotetaan sormuksia ja yhteistä talolainaa. Rakastan omaa vapauttani enemmän. Ja ei, vapaus ei tarkoita vapautta kaikille pilluille vaan sitä, että saan asua yksin ja pitää omista rutiineistani enkä joudu mukautumaan jonkun muun arkeen. En halua edes virallista parisuhdetta, ettei toisella heräisi jotain kuvitelmia.

Vierailija
19/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on jo perhe ja vaimo/avovaimo ja se on sellainen asia, mitä kukaan mies ei ihan helposti ala rikkomaan.

Se on satavarma että näitä hänellä ei ole. Ap

Vierailija
20/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut tällaisessa suhteessa. Syy eroon oli se, että parisuhteessa teimme toisemme hulluiksi. Se oli valtava pettymys, sillä hyvinä ystävinä kun mahtava seksi tuli kuvioihin, ajattelimme alkuun että tässä se on. Mutta ei se vaan ollutkaan. Parisuhteessa tulee ihan erilaisia toimintamalleja kuin ystävyyssuhteessa.

Paras ystävä ei ole sama kuin elämänkumppani. Voi olla molempia, mutta ei jokaisesta hyvästä ystävästä ole elämänkumppaniksi, sillä siihen tarvitaan enemmän. Samoin seksi voi olla ihan mahtavaa, etenkin ystävillä.. mutta parisuhde on ihmisen läheisin ihmissuhde jossa avataan sisintä ja paljon pitää sisällä kolahtaa että pitkässä suhteessa onnistuu. Ap:n tapauksessa se jokin, se läheisen intiimin suhteen erityisainesosa, puuttuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi