Kun mies haluaa naista fyysisesti ja kokee henkisesti tämän olevan paras ystävä...
...niin mitä naiselta puuttuu kun mies ei kuitenkaan halua suhdetta? Avatkaa tämä mysteeri mulle.
Kommentit (24)
No mulla on lapset toisen miehen kanssa ja en ole äiti hänen lapsilleen.
Jos ihmisellä on paha sitoutumiskammo, siinä toisessa ei ole vikaa, hän ei vain pysty ylittämään omaa kammoaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä laitoin valitsemaan. Pistin jalat ristiin. Nyt haluaa olla paras kaveri ja paneskelee ties mitä irtohutsuja. En vaan käsitä mikä saa miehen toimimaan noin. Hän voisi saada minulta sekä sen ystävyyden että seksiä, mutta ilmeisesti kykenee vain yhteen asiaan kerrallaan. Ap
Pistä luukut kunnolla kiinni, ei seksiä eikä ystävyyttä ja katso mitä mies sitten tekee kun joutuu yksin kelaamaan juttuanne. Nyt hänen ei tarvitse olla yksin, kun sinä tarjoat ystävyyttä ja muut naiset sitten ehkä seksiä. Pistä se ihan tosissaan päättämään mitä haluaa.
Minulla loppui juuri tänään tällainen 8kk kestänyt "melkein suhde" miehen kanssa, joka halusi seurustelun parhaat palat, eikä sitoutua minuun ollenkaan tulevaisuutta ajatellen. Tiesin kyllä itsekkin, että kevääseen mennessä tulemme eroamaan.