Välitätkö siitä jos sinusta puhutaan pahaa seläntakana ja juorutaan?
Miten suhtaudut ihmisiin jotka tekevät tällaista?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Tätähän ei saisi myöntää, mutta välitän.
En tiedä, pidän heitä ihan tavallisina.
Ammattini puolesta varmaan puolet kaupungista tuntee/ tietää minut, joko suoraan tai välillisesti. Minusta puhutaan hyvää ja vähemmän mairittelevaa, juorutaan, kytätään jne. En välitä vähääkään. Jos joku saa kyseenalaisen "ilonsa" vahtaamisestani, niin siitä vaan! Ei kiinnosta.
Vastasin nyt tähän vaikka on kahdeksan vuotta vanha keskustelu:)
Kyllä minä nyt välittäisin jos joku rupeaisi paskaa selän takana. Mutta tätä ei tapahdu usein sillä yleensä olen se hiljainen joka ei ota kantaa vahvasti oikein mihinkään. Juuri sen takia minulle aina juorutaan toisista joka on ihan tyhmää ja todella ärsyttävää. Pidän myös ongelmana sitä että en uskalla noissa tilanteissa puolustaa sitä kenestä puhutaan pahaa.
Välitän ja sattuu, jos ne on valetta. Esim nytkin ne jutut mitä töissä jauhetaan on valetta.
Hienosti muuttuu jutut matkalla ku muutama lapsellinen kiusaajaidiootti niitä jakaa..
En ymmärrä, mutta töissä ei kenenkään kuulu kestää tällaista.
Empä oikeastaan, lähinnä olen ylpeä siitä, kuinka paljon herätän ihmisissä tunteita. Se kertoo loppupeleissä heistä itsestään.
Saattaa olla että ihan vähän tirvaisen. Ihan vähän vaan, ikään kuin lääkkeeksi.
Riippuu mitä puhutaan. Jos olen sanonut ja tehnyt, niin ok. Pitäähän ihmisten saada purkaa keskenään. Mä olen toisinaan rasittava. ;)
Jos laittavat sanoja mun suuhun eli puhuvat paskaa.. viritän häijyn ansan ja nautin keitoksistani, kun lentävät päistikkaa niihin.
Esim hommasin ajan kanssa potkut yhelle paskanjauhajalle. Moni oli kyllä tyytyväinen sen jälkeen.
Aiemmin en niinkään välittänyt kunnes huomasin että jotkut on oikeasti niin tyhmiä että uskovat ihan kaiken mitä kuulevat.
Mitäs sitä enää valittamaan, kun koko ikäni on ollut mustamaalattu tai juorujen kohteena. Teki niin tai näin, aina väärinpäin. Puhukoot mitä lystäävät nuo halvatut.
Minusta juorutaan että olisin pedofiili, niin ei se nyt ihan harmitonta ole.
Tuntemattomat Aikuiset ja lapset huutavat ja haukkuvat tyyliin toi on se alkoholisti tai toi on se narkkari" tai et sul haisee pissis
Vierailija kirjoitti:
Välitän. Ihmiset ei aina ymmärrä, että muka hauskaksi tarkoitettu juoruilu voi oikeasti olla todella ikävää. Minusta liikkui jokin aika sitten perätön juoru, jonka mukaan minulla on suhde varatun kollegani kanssa. Eräs juorukello katsoi meillä olevan suhteen, koska juttelimme kahden kesken julkisella paikalla ja herranjestas, hymyilimme! Toki tuollainen perätön juoru vahingoittaa minunkin mainettani (vaikka sinkku olen), mutta enemmän harmittaa kollegan vaimon puolesta. :(
Nämä puhujat on itse kokemattomia seurustelussa ja ihmissuhteissa, he ottaa tosissaan kaiken mitä näkee. Hymyily on merkki ihastumisesta ja juttelu on jo pitkälle edennyt suhde.
Yksi lähipiiriin kuuluva mustamaalaa ja levittelee selän takana perättömiä asioita. Ei tiedä, että tiedän, joten minulla on tässä etulyöntiasema. Kohtelen kyseistä henkilöä kylmän viileästi ja tulen jatkamaan sillä linjalla jatkossakin. Ei ole enää tervetullut meille kylään (vaikka ei sitä vielä itse tiedäkään).
Joku juoruu provon vuoksi, joku tavan.
Juoru päättyy älykkääseen.
Mitä tyhmempi ihminen, sitä enemmän juoruilu on se juttu...