Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset ovat niin huonoja kasaamaan huonekaluja?

Vierailija
13.11.2016 |

Eihän siinä tarvita kuin rahtunen maalaisjärkeä.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avauksen pohjalta (ja muutaman muunkin Miksi-avauksen pohjalta) esitän, että miehiltä pitäisi kieltää pääsy internetin keskustelupalstoille. 

Minusta taas näiden miksi-ketjujen perusteella naisilta tulisi evätä pääsy nettiin. Jokainen provo taa lukuisia vastauksia naisilta, vaikka lapsikin ymmärtää, että trollia ei saa ruokkia. Miksi ei nainen ymmärrä?

Tiesitkö että "trolliin meneminen" on noloa vain ylilaudan pikkupoikien mielestä? Provosoiminen ei ole itsessään mikään saavutus.

Nolompaa on täällä tehtailla joka ilta näitä naisviha-aloituksia ja uhriutua kulli velttona netissä. Siis ihan sietämättömän noloa.

Vierailija
22/44 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avauksen pohjalta (ja muutaman muunkin Miksi-avauksen pohjalta) esitän, että miehiltä pitäisi kieltää pääsy internetin keskustelupalstoille. 

Minusta taas näiden miksi-ketjujen perusteella naisilta tulisi evätä pääsy nettiin. Jokainen provo taa lukuisia vastauksia naisilta, vaikka lapsikin ymmärtää, että trollia ei saa ruokkia. Miksi ei nainen ymmärrä?

Tiesitkö että "trolliin meneminen" on noloa vain ylilaudan pikkupoikien mielestä? Provosoiminen ei ole itsessään mikään saavutus.

Nolompaa on täällä tehtailla joka ilta näitä naisviha-aloituksia ja uhriutua kulli velttona netissä. Siis ihan sietämättömän noloa.

Huomaan noista pikkupoika ja veltto kulli -heitoistasi, että sä et ole yhtään tuohtuneessa mielentilassa. :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen, joka ei osaa.. Ja aika fiksukin vielä. Miksi? En tajua niistä ohjeista mitään, huono kolmiulotteinen hahmotuskyky mm.

Vierailija
24/44 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet ovat niin huonoja keksimään provoja?

Vierailija
25/44 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ressukkaparka...

Oletatko sinä ihan oikeasti herneenkokoisissa aivoissasi (en nyt viittaa pieneen penikseesi), että "kilteistä" miehistä kertovat kirjoitukset ja tolkuttoman naurettavat feministiherjaukset ovat provoja tai trolleja?

Olen erittäin pahoillani puolestasi. 

Vierailija
26/44 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koonnut ainakin tietokoneeni itse, ja nikkaroinut lampun jalan vanhasta ajopuusta.

Huonekalut ovat suurimmaksi osaksi olleet sellaisia, ettei ole tarvinnut koota, tai liitetään yhteen kolme eri palaa.

Mä vältän ikeaa, ei kokoamisen takia, vaan sen turhan krääsän takia, jota tuotetaan luonnon kantokyvystä piittaamatta.

Vierailija
27/44 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää ymmärtää, että me palstan naiset olemme tämän herran ainoa kosketuspinta naissukupuoleen. Eli tämä hänen trollailuunsa vastaaminen on siinä mielessä merkityksellistä. 

Vierailija
28/44 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen, joka ei osaa.. Ja aika fiksukin vielä. Miksi? En tajua niistä ohjeista mitään, huono kolmiulotteinen hahmotuskyky mm.

Tuossa onkin yksi hyvä selitys, jolla on tieteellistä taustaakin. Samasta syystä naiskuskit toheloivat parkkipaikoilla miehiä todennäköisemmin.

Vierailija
29/44 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkitusti naiset ovat parempia kokoamaan huonekaluja, ja siihen oli oli selityskin: naiset olivat miehiä parempia lukemaan ohjeita. Miehet lähti soitellen sotaan, ja väärinhän se meni.

Vierailija
30/44 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa kyllä mä vaan kasaan itte roinani. N23

Vierailija
31/44 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gay fish kirjoitti:

Naiset on useammin kielellisesti lahjakkaita.

Vierailija
32/44 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huonekalujen kokoaminen olisi miehistä kiinni niin meillä olisi vain kalliimpia (ei ikea tai jysk roinaa) kalusteita joita ei itse tarvitse ruuvailla. Olisi taatusti kirjahylly kokoamatta! Miehet, älkää asettako itseänne jalustalle.

Vierailija
33/44 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaan noista pikkupoika ja veltto kulli -heitoistasi, että sä et ole yhtään tuohtuneessa mielentilassa. :DD

Onneks sä riehut täällä ihan joka ilta rauhallisena näistä naismietteistäs. Sitä voi projisoida omat tuohtumuksensa muihin mutta ei se mitään muuta. Uskottavuuden rippeetkin häviää siinä vaiheessa kun kehotat ihmisiä laittamaa lassukan poikittain perseeseensä ja hoet sanaa paskavammainen. Ei sillä että noin muutenkaan antaisit itsestäsi tasapainoista kuvaa.

Vierailija
34/44 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gay fish kirjoitti:

Naiset on useammin kielellisesti lahjakkaita.

Itse asiassa miehet ovat useammin lahjakkaita millä tahansa osa-alueella. Naisten kielellinen ilmaisukyky on keskimäärin parempaa, koska miehissä on niin paljon juroja tuppisuita, mutta varsinaiset lahjakkuudet ovat pääosin miehiä - oli kyse sitten kyse tieteestä, taiteesta tai vaikka urheilusta.

Vierailija
35/44 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en pysty hahmottomaan niitä ohjeita, mutta kokoan huonekalut mun parikymppisen tytön kanssa, joka tulkitsee ohjeet ja minä ruuvaan. Lipastot ja kaapit olen aina koonnut tytötni kanssa. Miehellä tulee pelkkiä ärräpäitä, jos hän kokoaa vaikka yksinkertaisen kenkätelineen. 

Vierailija
36/44 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän ole. Kuopukseni, nyt niukat 20, kasasi ihan itte Ikean avattavan sohvan, jossa on aluslaatikot ja 38-sivuinen asennusohje, ilman mitään ongelmaa.

Vierailija
37/44 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan on superhyviä kasaamaan huonekaluja. Niiden ei tarvitse kuin esittää osaamatonta ja johan mies tekee sen niiden puolesta. Ja jälkeenpäin mies vielä luulee olevansa se fiksumpi puolisko.

Vierailija
38/44 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs totuuden sanomisesta nousi kiukku:)

Vierailija
39/44 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, ei minun kokemuksellani kumpikaan sukupuoli ole toista huonompi kasaamaan kalusteita. Olen havainnut, että sukupuolesta riippumatta vaikeudet kasauksessa johtuvat yleensä joko

A) Huonoista hermoista tai niiden hallinnasta eli kasaajalla menee hermot ennen kuin huonekalut ovat kasassa

tai

B) Huonosta avaruudellisesta hahmottamisesta, jolloin ohjeiden lukeminen/ymmärtäminen on hankalaa.

Vierailija
40/44 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs totuuden sanomisesta nousi kiukku:)

Miten typerä ihminen on, jos niputtaa puolet maailman ihmisistä samanlaisiksi?