Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palkat toimistosihteereillä?

10.03.2006 |

Kunnalla ja yksityisellä ja mistä työstä, mitä kaikkea kuuluu työnkuvaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valtiolla toimistosihteerinä. Palkka siis suunnilleen tuon 1450 eur kk. Työhöni kuuluu henkilöstöhallinnon tehtävät; työtodistukset, lomat, rekrytointi, kokousten järjestely, virkistystapahtumien järjestely jne. jne.

2/4 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin nousee piakkoin (vähitellen) n. 2200 euroon.

Työtehtäviin kuuluu taloushallintoa: kassanhoito, laskutus, laskujen tiliöinti, raportointi

Henkilöstöhallintoa: lomien ja sairaslomien ym poissaolojen seuranta ja vienti järjestelmään, työajanseuranta

Muuta: tilastointi, arkistointi, posti, asiakaspalvelu (kirjastossa), kokousten sihteeri

Ja paljon muuta pientä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisessä työssäni toimistosihteerinä 1600€ kuussa plus bonus kuukaudesta riippuen 400-1000€. Olen kuitenkin vaihtamassa työtä valtion puolelle ja kuukausipalkka tulee olemaan 1580€. Olen käynyt aika monessa haastattelussa ja toimistosihteerille on tarjottu palkkaa 1350-1980€. Nämä siis viimeisen puolen vuoden sisällä! Ja me emme asu eteläsuomessa:-))

Vierailija
4/4 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa sikäli että harkitsen opiskelemista ja just nää toimistotyöt kiinnostaa (teenkin niitä jo nyt mutta ilman koulutusta ja tulevia työnhakuja varten haluan kunnon koulutuksen)