Mieheni kutsuu mua "vanhaksi muoriksi" ja kettuilee
Mies ei ole ollut enää pitkiin aikoihin fyysisesti kovinkaan väkivaltainen, mutta pienimpäänkin erimielisyyteen saan kommentiksi haistattelut ja solvaukset. Pienelle 2-vuotiaalle tyttärellemme hän sanoi, että "mee katsomaan sitä vanhaa muoria", kun yritti ehdottaa, että lapsi tulisi toiseen huoneeseen luokseni. Mies on kiusannut iästäni suunnilleen siitä lähtien, kun aloimme seurustella ja opettaa lapsillemmekin sitä, että vanhat ihmiset ovat jotenkin arvottomampia. Pojalle (4-vuotias) sanoi, että "vanhoja pappoja ja mummoja pitää potkia" tms. ja poika toisteli sitten sitä. Ihan sairasta. Olemme siis molemmat 39-vuotiaita.
Kommentit (7)
Miksi olet tuollaisen miehen kanssa,ja annat hänen vielä myrkyttää lastenkin mielen?
Miksi ihmeessä pysyä yhdessä tuollaisen miehen kanssa ja tehdä vielä lapsia?
Tiedät varmaan itsekin että tuossa tilanteessa on parempi jatkaa elämää ilman kyseistä "miestä".
Aion kyllä etsiäkin eron jälkeen itselleni jonkun itseäni huomattavasti iäkkäämmän ja vaatimattomamman näköisen puolison, jolla sydän olisi kultaa ja mukava, kiltti luonne0
. En jaksa enää tällaista kohtelua. Mieheni on pinnallinen, tekopyhä ja hänellä on jotenkin vinksahtaneet arvot mielestäni. Hänen lempipuuhaansa on joko pelata konsolilla tai katsella videota, jolla hän itse esiintyy (saattaa katsoa sen kolmisenkin kertaa peräkkäin).
En ymmärrä, miksi hän ei hanki sellaista nuorta palvelualtista naista itselleen. Jo kun tapasimme ensi kerran, ihmettelin samaa, kun mieheni on juuri sellaista tyyppiä, että hänen olisi pitänyt hommata ns. "postimyyntivaimo" jostain kotiorjaksi, palvelijaksi ja kiusattavaksi, kun mieheni tapa suhtautua naisiin on todella outo muutenkin. Naisen pitäisi olla täysin hänen määräysvallassaan ja hellan ja nyrkin välissä.
Että jo ensi tapaamisella ihmettelit ettet kelpaa miehelle ja silti päätit jatkaa? Tajuatko, et olet itse mahdollistanut tuon käytöksen?
Ei se ole ikä- eikä ulkonäkökysymys onko miehellä vikaa korvien välissä vai ei. :)
Miehesi kuulostaa mieleltään vinksahtaneelta ja sinä turhan alistuvalta ja itsetunnoltasi kehnolta - miksi alunperinkään olet päätynyt suhteeseen kyseisen miehen kanssa? Miksi siedät tuollaista kohtelua? Miksi olet hankkinut lapsiakin sinua noin huonosti kohtelevan ihmisen kanssa? Sinulle tekee varmasti hyvää päästä moisen vaikutuspiiristä pois ja keskittyä hetkeksi omaan ja lastesi elämään - et varmaan tahdo että he kasvavat miehesi arvomaailmaan? Ajan kanssa löydät rinnallesi varmasti myös mukavan kumppanin, mutta keskity hyvä nainen itseesi ensin. Tee elämästäsi sinulle ja lapsillesi mieluisa. Ansaitsette kaikki sen. Älä anna miehesi myrkyllisen asenteen vaikuttaa ratkaisuihisi, vaan jätä tämän negatiiviset marmatukset omaan arvoonsa. Kun olet päässyt tuosta yli, kykenet joskus tulevaisuudessa jo ihmettelemään että mitä hittoa teit moisen moukan kanssa ja nauramaankin miehen keskenkasvuiselle käytökselle.
Olen siis ikäistäni ehkä viitisen vuotta nuoremman näköinen, hoikka ja ihan nättikin. Miksi mies haukkuu mua iästäni? Olen kysynyt hänen asenteistaan, niin hän ihan oikeasti pitää vanhempia ihmisiä jotenkin vastenmielisinä. Kuulemma eromme jälkeen mun pitäisi etsiä puolisoani yli 65-vuotiaista miehistä, sillä nuoremmille ei näin vanha nainen enää kelpaa.