Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette tehneet heti eron jälkeen?

Vierailija
13.11.2016 |

En meinaa tyyliin että vasta päivän päästä, vaan heti sen hetken jälkeen kun parisuhde on loppunut. Tuntuu vaan, että aika matelee, ahdistaa enkä tiedä mitä tehdä. Tuntuu niin tyhjältä :( saa myös kertoa miten se alkuaika eron jälkeen meni siitä alkuhetkestä siihen kohtaan asti, kun tuntui että alkoi helpottaa..:( mutta tärkeimpänä tahtoisin vain kuulla mitä teitte heti eron jälkeen, koska tuntuu niin pahalta nyt

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari ekaa viikkoa on aika hirveätä, kun ei nuku eikä syö... Kolme viikkoa erosta tapasin laastarisuhteen ja kesä meni kivasti mökkeillessä ja pusutellessa. Sitten kun se loppui jatkoin eroprosessin käsittelyä ja se olikin sitten jo helpompaa ja tasaisempaa kun pahin kriisi oli tavallaan ohi. Aloin hoitaa itseäni, lenkkeillä ja urheilla, joten tällaista suosittelisin kyllä kaikille varsinkin jätetyille ja itsetunnon kadottaneille...

Vierailija
2/42 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin ja nukuin ja surin. Koska jossain vaiheessahan se täytyy tehdä. Parempi heti, niin hetki hetkeltä helpottaa. Kyllä se on niin, että pettymys on käsiteltävä itsensä kanssa ja suru on surtava. Ei ole oikotietä onneen..

Toivottavasti toivut pian! Tsemppiä!

Se on vain tunne. Se menee kyllä ohi<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko tähän lisää vastauksia, on vaan niin paha olla ja tahtoisin vain tietää miten muut on päässeet alusta eteenpäin, mitä teitte ensimmäisinä tunteina parisuhteen loputtua, mitä ensimmäisenä päivänä? Toisena päivänä? Miten saitte ajan kulkemaan, oon niin sekasin etten pysty ajattelemaan järjellä että mitä nyt :(

kiitos jos tulee vielä vastauksia

ap

4/42 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile nollauskänniä. Tosin aamulla voi sitten olla kahta kauheampi olo.

Vierailija
5/42 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkki ystävän kanssa ja tulevan etelänreissun suunnittelua.

Vierailija
6/42 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se oli erilainen tilanne... Parisuhteen loppuminen päätettiin jo about maaliskuussa, suunniteltu muutto oli toukokuussa, mies sanoi että voisiko vielä muuttaa mukana, niin voi sitten kuntalaisena hakee omaa asuntoa, haluaa olla lasten lähellä. Niin se sopi minulle, kun mitä sitä muutakaan minun elämässä oli? Heinäkuun ekalla viikolla rahdattiin mies ja tavarat pois. Sitten minä nukuin. No okei hoidin lapset ja huushollin, mutta valehtelematta 14-18 h vuorokaudesta nukuin. Viikon nukuttuani elämä kirkastui. Sitten laitoin eropaperit menemään. Jossai vaiheessa muksuilta loppui kesäloma ja minä työllistyin. Jossain vaiheessa harkinta-ajan jälkeen muistin, että ai niin se eroasia. Hoidin senkin

Vierailija
7/42 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin lähes koko ajan. Sitten itkun määrä vaan väheni. Nyt itkettää enää ehkä kerran,pari kk. Eilen suutelin ekaa kertaa 5kk eron jälkeen. Tuntui yllättävän kutkuttavalta :)

Vierailija
8/42 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä elää mahdollisimman normaalia elämää.

Ulkoile, harrasta liikuntaa, laita ruokaa, siivoa ym. normaaleja askareita.

Kuuntele musiikkia, kirjoita päiväkirjaa, tee käsitöitä, piirrä, yritä löytää joka päivästä jotain positiivista, osta kotiin kukkia ...

Työstä tunteitasi ja eron aiheuttamaa luopumista sekä muutosta elämääsi.

Tsemppiä ja voimia kovasti :)

Vierailija
9/42 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin ihan normaalisti ja samalla etsin uutta kotia.

Vierailija
10/42 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin ystävän kanssa kaupungille puimaan asiaa. Vietin myös seuraavat päivät ystävien seurassa, ja teimme kaikkea kivaa. Helpotti aika pian, koska tajusin että olin onnellisempi ilman sitä miestä. Kyllä mä olen selvinnyt kaikista rankoista jutuista ystävien tuella, niitä mulla on paljon onneksi :) Ajattele että sulla on varmaan parempi ilman sitä juuri päättynyttä suhdetta, ei se varmaan muuten olis päättynyt! Pää pystyyn, ja ihmisten ilmoille! Tsemppiä!

Vierailija
11/42 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin, huolehdin lapsista, jatkoin normaalia elämää, kävin esimerkiksi kaupassa samana iltana. Eron hetki tuli yllätyksenä ja nyt myöhemmin tajuan, että olin aivan sokissa. Romahdus tulikin sitten myöhemmin.

Vierailija
12/42 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siivosin, siivosin ja siivosin. Ensimmäiset minuutit, tunnit ja päivät eron jälkeen. Se rentouttaa, kun saa aikaan jotain konkreettista, ja siivous antaa tunteen siitä, että voi kontrolloida edes jotakin.

Vierailija
13/42 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin musiikkia. Tupakoin. Kirjoitin päiväkirjaa. Selvittelin valokuvia. Puhuin puhelimessa kavereiden ja äitini kanssa.

Vierailija
14/42 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin paljon ylimääräisiä vuoroja töistä, väsytin itseni fyysiseen puurtamiseen niin ei jaksanut joka hetki miettiä. Eli neuvoni: väsytä itsesi fyysisesti. Työntekoa, liikuntaa, jotain sellaista.

Tai ota paperia ja kynä, kirjoita, piirrä, pura itseäsi sille paperille. Kirjoita kuviteltu kirje exälle ja hävitä se! Revi, polta tai hukuta veteen, auttaa etenkin jos ero on ollut aggressiivisempi. Kuuntele surullista musiikkia, itke. Kuuntele voimauttavaa musiikkia, tanssi ja laula! Ja itke.

Kyllä se siitä, ihan oikeasti. :)

Vierailija
15/42 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät, työ, lomamatka, ja piirrettyjen katselu. :) joskus lähdin työmatkalle hyvän kollegan kanssa juuri eron keskellä ja se oli itse asiassa tosi hyvä. Paljon muuta ajateltavaa, etäisyyttä arkeen ja muistutus siitä että maailma on iso ja elämä jatkuu.

Vierailija
16/42 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin, poistin fb:n parisuhde merkinnän, puhuin vanhemmilleni, ostin karkkia, ilmotin kavereille, itkin, mut vietiin katselemaan kaunista nähtävyyttä lähiseudulla, menin töihin; siellä sai muuta ajateltavaa, purin kiukkua tavaroihin, nukuin, itkin, puhuin äidille, katsoin telkkaria...

Vierailija
17/42 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin paljon aikaa, lähinnä iltoja, kavereiden kanssa. Kun soitin kavereille ja kerroin tapahtuneesta, he vaan ilmoittivat tulevansa seurakseni ja toivat kaikki syömiset/juomiset mukanaan. 

Päivisin vaeltelin pitkin asuntoa. En osannut oikein tarttua mihinkään, enkä pystynyt keskittymään lukemiseen tai elokuvaan. Oli tosi paha ja levoton olo. Yritin pitkään ymmärtää mitä on tapahtunut ja että ero on totta. 

Vierailija
18/42 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minutkin on jätetty tänään ja tarvisin neuvoa jatkamiseen. Minut jätettiin aamupäivällä yhteisen yön jälkeen parkkipaikoilla kun mies saattoi minut autolleni. Ajoin kotiini ihan sumussa ja kotona sitten huusin ja itkin ja otin särkylääkettä. Iltapäivällä kaverit pyysivät kahville ja puin eroa vielä heidän kanssaan.

Vierailija
19/42 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin. Luin itsehoitojuttuja ja kokemuksia googlesta. Kirjoitin fiiliksistäni. Katsoin jotain tsemppipuheohjelmaa.

Vierailija
20/42 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran viikossa rukouspalvelussa kolmen kuukauden shokkivaiheen ajan. Tein töitä normaalisti, hoidin kodin ja lapset. Sitten aloin käymään treffeillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi