Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette tehneet heti eron jälkeen?

Vierailija
13.11.2016 |

En meinaa tyyliin että vasta päivän päästä, vaan heti sen hetken jälkeen kun parisuhde on loppunut. Tuntuu vaan, että aika matelee, ahdistaa enkä tiedä mitä tehdä. Tuntuu niin tyhjältä :( saa myös kertoa miten se alkuaika eron jälkeen meni siitä alkuhetkestä siihen kohtaan asti, kun tuntui että alkoi helpottaa..:( mutta tärkeimpänä tahtoisin vain kuulla mitä teitte heti eron jälkeen, koska tuntuu niin pahalta nyt

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elvytin vanhan harrastuksen ja tein sitä paljon. Kävin kävelyllä. Join alkoholia. Katsoin putkeen striimattuja sarjoja. Meditoin.

Vierailija
42/42 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olin minä, joka lähdin. Syynä uskottomuus ja ongelmat miehen käytöksessä. Otin 3 lastamme ja lähdin, kun ex oli töissä. Olin puhunut avun hakemisesta tai erosta kyllä jo varmaan pari vuotta, mutta kuuroille korville. Viimeinen pisara oli sitten se uskottomuuden paljastuminen. Se katkaisi kamelin selän. 

Mä tein remppaa. Ensin muutettiin mummoni tyhjään kämppään naapurikaupunkiin lasten kanssa, mummo oli vanhainkodissa. Pari viikkoa meni ihmetellessä ja purettiin tavaroita. Sitten aloin etsiä asuntoa. (Isäni oli kuollut vuotta aikaisemmin, ja niillä oli äidin kanssa molemmilla testamentit, että lasten puolisoilla ei ole oikeutta tähän perintöön.) Löysin sitten rivarineliön, joka oli aika 70-luvun asussa mutta lähellä lasten kouluja. Siinä meni illat ja viikonloput, kun siskoni, veljeni ja enoni kanssa tehtiin remppaa ja lapsetkin auttoi. Kaveritkin oli välillä auttamassa. 4 kk meni kun tuli muuttokuntoon. Sai samalla purettua surujaan, kun pamautti keittiökaapit paskaksi....Muistan kun istuin iltaisin mummin keittiössä riisuttuani maalaushaalarit ja lämmitettiin lasten kanssa uunissa pitsaa ja mietin, että mitähän tästä tulee, sutta vai legendaa. Puhelimen pidin enempi äänettömällä, ettei ex mulle soitellut. Lapsia en antanut tapaamisiin, ennen kuin suostui lastenvalvojalle tulemaan. 

Tästä on jo 15 vuotta aikaa, ja nuorinkin exän kanssa saatu kuopus on omillaan. Tapasin uuden miehen noin vuoden päästä erosta ja menimme naimisiin kahden vuoden päästä siitä. Meillä on yläasteelle menevä nuori neiti. Ex-miehen kanssa on nykyään asialliset välit. Sairastaa kaksisuuntaista mielialahäiriötä. Onneksi sen sisko ja äiti sai sen lääkäriin. 

Myöhemmin olen ihmetellyt, etten lähtenyt jo aikaisemmin. Muistan miten ahdistunut ja stressaantunut olin itse....Se helpotti kun asiat järjestyi ja tajusin, mikä vapaus oli olla itsekseen. Ja nykyisen miehen kanssa asiat on hyvin, ei ahdista mikään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi