Oletteko naiset sitten tyytyväisiä, kun kilttimies menehtyy tuskallisesti yksinäisyyteen tai päihteisiin? :(
Kommentit (438)
Vierailija kirjoitti:
Kaiken oon tehtyt niinkun on sanottu käynyt koulun ja mennyt töihin. Silti en saa naista. Ne valehteli minulle
Miksi haluaisit elämänkumppaniksesi valehtelijan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiken oon tehtyt niinkun on sanottu käynyt koulun ja mennyt töihin. Silti en saa naista. Ne valehteli minulle
Yhteiskunta että, kun asiat tekee oikein saa palkinnon
Onko tää urpo jankannut täällä jo vuodesta 2016?! Laita housut jalkaan sen kiltin sijaan, niin alkaa naisia löytymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuri marttyyri🙄
Vierailija kirjoitti:
Olen aika varma että ap:n kaltaiset "kiltti"miehet eivät esim. minua olisi edes miettineetkään mahdollisena kumppanina tai edes kaverinakaan ja miksi? Koska olen ylipainoinen, minulla on tatuointi ja lävistyksiä. Heti nuo ulkoiset asiat olisivat heille valtava turn-off, olisinhan heidän silmissään 100% nisti tai vähintäänkin alkoholisti -mikä on koomista, kun en käytä mitään päihteitä.
Ei ole oikein syrjiä sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teitkö asiat oikein?
Onko napanuora äitiin katki?
Kyllä niitä väyliä on aasialaisen naisen saamiseksi. Helsinki-Vantaalla on sellainen putki, että kun siitä kävelee, pääsee Aasiaan. Ja sitten on semmoinen kuin internet. Sitä ennen oli Sir Vili.
Ja onhan niitä aasialaisia Suomessakin.
En. Mutta aika karsea ajatus olisi myös parisuhteessa noin helposti masentuvan ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras kilttimies on kuollut kilttimies.
Sairasta, että kilttimiehiä kohdellaan näin. "Jämämiehille" pitäisi luoda väylä pariutua aasialaisten kanssa ja antaa verovapaus. Sitten heilläkin olisi ihmisarvoinen elämä
Miksi? Hehän pohjimmiltaan kuitenkin vihaavat naisia ja se näkyy täälläkin. Haluavat vain käyttää meitä kuin objekteja ja tehdä meille mitä lystäävät. Naisia vihaavat miehet eivät ansaitse naisia, ei edes sitä ihmiskaupan uhria joita iso osa noista aasian "vaimoista" on.
Eli jos joku haluaa pariutua tavallisen miehen kanssa, niin kyseessä on ihmiskaupan uhri? Aika kovaa tekstiä. Kertoo kilttimiesten kohtaamasta syrjinnästä, vainosta ja jopa ihmisvihasta
Se, että aasialaisten mielestä suomalaiset nörtit ovat kiinnostavia ei tee heistä ihmiskaupan uhreja! Siinä kulttuurissa vain arvostetaan ydinperhettä eikä olla hypergamisia. Toki nörtti voi olla hyvätuloinenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta, että kilttimiehiä kohdellaan näin. "Jämämiehille" pitäisi luoda väylä pariutua aasialaisten kanssa ja antaa verovapaus. Sitten heilläkin olisi ihmisarvoinen elämä
Miksi? Hehän pohjimmiltaan kuitenkin vihaavat naisia ja se näkyy täälläkin. Haluavat vain käyttää meitä kuin objekteja ja tehdä meille mitä lystäävät. Naisia vihaavat miehet eivät ansaitse naisia, ei edes sitä ihmiskaupan uhria joita iso osa noista aasian "vaimoista" on.
Eli jos joku haluaa pariutua tavallisen miehen kanssa, niin kyseessä on ihmiskaupan uhri? Aika kovaa tekstiä. Kertoo kilttimiesten kohtaamasta syrji
Suominainen pitää siroa, itsevarmaa ja ystävällistä aasialaista naista uhkana seksimonopolille, joka hyödyttää top 10 % miehiä.
Sitten kun kaikki miehet on orjuutettu tai tapettu olen tyytyväinen. On liikaa miehiä jotka ei elä naisten ehdoilla naisia varten kun millään muulla ei ole mitään merkitystä kuin naisten edun toteutuksella. Sen takia kaikki viranomaisnaiset on aina toisen naisen puolella jos vastassa on mies eikä kukaan nainen kyseenalaista koskaan toisen naisen tarinaa kun vastassa on mies. Ainoat hyvät miehet on orjuutettu tai tapettu
Nyt kaikki kauniit, nuoret naiset jakamaan ovelta ovelle säälipillua ap:n kaltaisille vänökeillr. HOPI HOPI NYT!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos joku haluaa pariutua tavallisen miehen kanssa, niin kyseessä on ihmiskaupan uhri? Aika kovaa tekstiä. Kertoo kilttimiesten kohtaamasta syrji
Eihän siinä olekaan mitään, jos jonkun nörtin kanssa pariutuvat. Mutta nämä alemman tason alkoholisoituneet narsistit ovat saastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aika varma että ap:n kaltaiset "kiltti"miehet eivät esim. minua olisi edes miettineetkään mahdollisena kumppanina tai edes kaverinakaan ja miksi? Koska olen ylipainoinen, minulla on tatuointi ja lävistyksiä. Heti nuo ulkoiset asiat olisivat heille valtava turn-off, olisinhan heidän silmissään 100% nisti tai vähintäänkin alkoholisti -mikä on koomista, kun en käytä mitään päihteitä.
Ei ole oikein syrjiä sinua.
Ehkä, ehkä ei. Tiedän että en ole monen miehen (tai naisen) kauneusihanne, viimevuonna tutustuin upeaan mieheen joka rakastaa minua kokonaisuutena. Ei yhtään karannut ja näyttänyt inhotusta kun näki kuvani ja kehoani. Hänelle se oli täysin toissijainen asia minussa, persoona ja luonne ovat ensisijaista -kuten minullakin.
Kyllä se aurinko paistaa risukasaankin.
Ap:n kanssa oleminen olisi kenelle tahansa kidutudta, varsinkin naisille, koska ap vain kotisivut ja vonkuisi miten naiset eivät anna kilttimiehikle, vasn vain aloille, ja miten naiset ovat kranttuja ja nirppanokkia ja aina pariutuvat ylöspäin. Tuota samaa, aamusta iltaan, 24/7, 7 päivää viikossa, 365 päivää vuodessa
Vierailija kirjoitti:
Sinun ulkonäkö on aika suuri red flag siihen lisättynä tuo misviha asenne on vielä suurempi red flag. Sano nyt vielä että sinulta löytyy se suurin red flag eli mieleterveysongelmat?
Mikä on seksimonopoli? Onneksi en tiedä niin ei tarvitse kokea uhkaa.
Exä on nykyään naimisissa aasialaisen naisen kanssa ja tosi hyvä niin minun kannaltani. Ja varmaan eksänkin. Onneksi en ehtinyt naimisiin asti hänen kanssaan. Se aasialainen nainen tässä säälittää ja heidän lapset, joilla on kaksi "erityisvanhempaa", jotka eivät pysty tukemaan koulunkäynnissä ja ulkonäkökin voi aiheuttaa kiusaamista tai syrjimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos joku haluaa pariutua tavallisen miehen kanssa, niin kyseessä on ihmiskaupan uhri? Aika ko
Miksi olisimme. Top 10% alfa kyllä jaksaa panna kaikkia ja haluaa vaihtelua. Ei haittaa ollenkaan.