Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oksettava Posse

Vierailija
12.11.2016 |

Joka viikko ohjelmassa leikitään ruuan kanssa. Edellisenä iltana toisella kanavalla mm. P.P.Petelius itkee kuinka surullista on kun toisilla ei ole ruokaa saati puhdasta vettä. Sitten yks itkee leikattua spede-tukkaansa ja sitten tulee vieraaksi Heidi Sohlman kaljuna sairastaessaan rintasyöpää. Hyi helv. Mikä ohjelma, miten tekopyhä voi ihminen olla. Täytykö tuoda rintasyöpäpotilas ohjelmaan ettei v*tuttais ittee niin paljon tukan menetys. Jos niin on köyhä ja mauton huumorintaju ettei muusta osaa repiä kun ruualla leikkimisestä ym. Em. Niin painukoon sinne minne ei aurinko paista!! Peräreikien esittelystäkin pitävät.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi katsot jos noin ärsyttää?

Vierailija
2/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja idiootit taputtaa yleisössä ja imbesillit hirnuu omissa kodeissaan ruutujen äärellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viisaat haukkuu ohjelmaa aivovapaalla.

Vierailija
4/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi katsot jos noin ärsyttää?

Tollasen paskan näyttäminen pitäisi lailla kieltää. Te luulette katsovanne vitsejä ja sketsejä, mutta te katsojat olette juuri se vitsi.

Vierailija
5/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen pitää viihdyttävänä sitä, kun nämä pellet menevät suihkuun toisten koteihin? Pitääkö olla millanen määrä höyryävää ulostetta ja kihisevää kusta päässä?

Vierailija
6/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä aloittajan kanssa, ruokapilat, alastomuusvitsit ei uppoa, en katso kyseistä ohjelmaa , yksi jakso riitti, ei lisättävää.

Vierailija
7/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kato ohjelmia, joista en tykkää. Enkä osaa kertoa mitä niissä tapahtuu.

Vierailija
8/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä miten kaikki Posse ohjelmaa ( tai ylipäätään mitä tahansa ohjelmaa) inhoavat aina tietävät mitä ohjelmassa tapahtuu? Siis oikeastikko te väkisin katsotte ohjelmia mitä inhoatte?

Itsekkään en tykkää moestakaan ohjelmasta ja tiedättekö mitä?

Minä en katso niitä sen jälkeen, kun ne olen huonoksi todennut ja tadaa ei ärsytä yhtään enää ne ohjelmat!

Suosittelen teillekkin tätä samaa!

Vierailija
9/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Onnenpyörä-henkinen pelikonsolien rikkomiskilpailu oli hirveintä paskaa televisiosta vähään aikaan. Ei olisi tullut mieleenkään nauraa ja pitää yhtään huvittavana, kun aikuiset ihmiset laittavat lapset rikkomaan tavaroita.

Vierailija
10/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Posse on kyllä paskinta paskaa. Katsottiin miehen kanssa yksi jakso ja todettiin, että ei enää ikinä. Alakouluikäiset lapsemme kyllä tykkäävät siitä hirveästi ja katsovat Possen aina keskenään.

Vierailija
11/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.

Mautonta pissakakkapieruhuumoria ja nauraa räkättämistä omille jutuilleen. Katsoin vähän matkaa tänään ja viimeksi pari viikkoa sitten. Kohta varmaan paskantavat housuunsa kun ottivat laksatiivia ja sitten nauravat ja kierivät paskoissaan.

Vierailija
12/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekee mieli hakata telkkari vasaralla jos näen sitä paskaa edes sekunnin.

Vierailija
13/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä miten kaikki Posse ohjelmaa ( tai ylipäätään mitä tahansa ohjelmaa) inhoavat aina tietävät mitä ohjelmassa tapahtuu? Siis oikeastikko te väkisin katsotte ohjelmia mitä inhoatte?

Minä en katso niitä sen jälkeen, kun ne olen huonoksi todennut ja tadaa ei ärsytä yhtään enää ne ohjelmat!

Kun taloudessa asuu minun lisäkseni kaksi kouluikäistä lasta, sitä nyt vain tulee väkisinkin nähtyä. Kyllä, olen ehdottanut, että katsottaisiin mieluummin Haluatko miljonääriksi -ohjelmaa, mutta eivät halua.

Vierailija
14/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä.

Mautonta pissakakkapieruhuumoria ja nauraa räkättämistä omille jutuilleen. Katsoin vähän matkaa tänään ja viimeksi pari viikkoa sitten. Kohta varmaan paskantavat housuunsa kun ottivat laksatiivia ja sitten nauravat ja kierivät paskoissaan.

Sekoitit kai aamulypsyyn

Vierailija
15/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tadaa, tulee tosiaan väkipakosta nähtyä ja kuultua kun joku toinen seuraa samassa tilassa. Tadaa hokkuspokkus

Vierailija
16/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekkään en tykkää moestakaan ohjelmasta ja tiedättekö mitä?Minä en katso niitä sen jälkeen, kun ne olen huonoksi todennut ja tadaa ei ärsytä yhtään enää ne ohjelmat!

Kun taloudessa asuu minun lisäkseni kaksi kouluikäistä lasta, sitä nyt vain tulee väkisinkin nähtyä. Kyllä, olen ehdottanut, että katsottaisiin mieluummin Haluatko miljonääriksi -ohjelmaa, mutta eivät halua.

no, sä oot aikuinen, joka määrää. En mä antais lasten kattoa.

Vierailija
17/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tätä paskaa tulee sitten uusintana pitkin viikkoa. Älkää antako lasten katsoa tollasta paskaa.

Vierailija
18/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se eka kausi oli ihan paras mutta nää uudet kaudet on ihan väsyneitä ja jutut kierrätettyjä.

Vierailija
19/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekkään en tykkää moestakaan ohjelmasta ja tiedättekö mitä?Minä en katso niitä sen jälkeen, kun ne olen huonoksi todennut ja tadaa ei ärsytä yhtään enää ne ohjelmat!

Se, että ohjelman huumori ja kohellus on tyhmää ja lapsellista, ei tee siitä mielestäni mitenkään vahingollista lapsille. En näe yhtään syytä kieltää katsomista.

Vierailija
20/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä miten kaikki Posse ohjelmaa ( tai ylipäätään mitä tahansa ohjelmaa) inhoavat aina tietävät mitä ohjelmassa tapahtuu? Siis oikeastikko te väkisin katsotte ohjelmia mitä inhoatte?Itsekkään en tykkää moestakaan ohjelmasta ja tiedättekö mitä?Minä en katso niitä sen jälkeen, kun ne olen huonoksi todennut ja tadaa ei ärsytä yhtään enää ne ohjelmat!Suosittelen teillekkin tätä samaa!

Se, että ohjelman huumori ja kohellus on tyhmää ja lapsellista, ei tee siitä mielestäni mitenkään vahingollista lapsille. En näe yhtään syytä kieltää katsomista.

mutta me palstan possekatsojat ollaan aivottomia, kun katsotaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän