Oksettava Posse
Joka viikko ohjelmassa leikitään ruuan kanssa. Edellisenä iltana toisella kanavalla mm. P.P.Petelius itkee kuinka surullista on kun toisilla ei ole ruokaa saati puhdasta vettä. Sitten yks itkee leikattua spede-tukkaansa ja sitten tulee vieraaksi Heidi Sohlman kaljuna sairastaessaan rintasyöpää. Hyi helv. Mikä ohjelma, miten tekopyhä voi ihminen olla. Täytykö tuoda rintasyöpäpotilas ohjelmaan ettei v*tuttais ittee niin paljon tukan menetys. Jos niin on köyhä ja mauton huumorintaju ettei muusta osaa repiä kun ruualla leikkimisestä ym. Em. Niin painukoon sinne minne ei aurinko paista!! Peräreikien esittelystäkin pitävät.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä miten kaikki Posse ohjelmaa ( tai ylipäätään mitä tahansa ohjelmaa) inhoavat aina tietävät mitä ohjelmassa tapahtuu? Siis oikeastikko te väkisin katsotte ohjelmia mitä inhoatte?Itsekkään en tykkää moestakaan ohjelmasta ja tiedättekö mitä?Minä en katso niitä sen jälkeen, kun ne olen huonoksi todennut ja tadaa ei ärsytä yhtään enää ne ohjelmat!Suosittelen teillekkin tätä samaa!
Kun taloudessa asuu minun lisäkseni kaksi kouluikäistä lasta, sitä nyt vain tulee väkisinkin nähtyä. Kyllä, olen ehdottanut, että katsottaisiin mieluummin Haluatko miljonääriksi -ohjelmaa, mutta eivät halua.
no, sä oot aikuinen, joka määrää. En mä antais lasten kattoa.
Se, että ohjelman huumori ja kohellus on tyhmää ja lapsellista, ei tee siitä mielestäni mitenkään vahingollista lapsille. En näe yhtään syytä kieltää katsomista.
Ja mitä lapsi voi oppia katsomalla tuollaista minkä myönsit itsekkin olevan tyhmää? Mitä sinun lapsesi voi oppia ja hyötyä possesta? Voisiko sinun lapsesi myös hieroa ulostetta kotisi seinille, koska se on tyhmää = hyväksyttävää mielestäsi?
Miksi lapsen pitäisi oppia jotain kaikesta, mitä sattuu televisiosta näkemään? Eikö lapsi saa katsoa televisiota vain huvin vuoksi?
Ja ei tietenkään voi hieroa ulostetta kotini seinille, koska todennäköisesti minä joutuisin sitä myös siivoamaan. Miten Possen katsominen on verrattavissa tuohon? Tuleeko teidän seinät ulosteisiksi, kun televisiossa tehdään jotain tyhmää?
Viulukonserttoako sitä ainoastaan pitäisi katsoa, ettei vaan muut ihmiset pidä tyhmänä?
Itse nauran usein ääneen Possea katsoessa, vaikka olen aika vastuullisessa asiantuntijatyössä ja muutenkin ihan fiksu. :D
Kysyin teiniltä, miksi tykkää Possesta. Sanoi, että siksi ettei tekijät yritä tehdä mitään laadukasta, vaan koheltaa ja häröilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä miten kaikki Posse ohjelmaa ( tai ylipäätään mitä tahansa ohjelmaa) inhoavat aina tietävät mitä ohjelmassa tapahtuu? Siis oikeastikko te väkisin katsotte ohjelmia mitä inhoatte?Itsekkään en tykkää moestakaan ohjelmasta ja tiedättekö mitä?Minä en katso niitä sen jälkeen, kun ne olen huonoksi todennut ja tadaa ei ärsytä yhtään enää ne ohjelmat!Suosittelen teillekkin tätä samaa!
Kun taloudessa asuu minun lisäkseni kaksi kouluikäistä lasta, sitä nyt vain tulee väkisinkin nähtyä. Kyllä, olen ehdottanut, että katsottaisiin mieluummin Haluatko miljonääriksi -ohjelmaa, mutta eivät halua.
Se, että ohjelman huumori ja kohellus on tyhmää ja lapsellista, ei tee siitä mielestäni mitenkään vahingollista lapsille. En näe yhtään syytä kieltää katsomista.
mutta me palstan possekatsojat ollaan aivottomia, kun katsotaan?
Sanoinko niin? Kommentoin vain tuohon, kun joku ihmetteli, miten kukaan voi tietää, mitä ohjelmassa tapahtuu, jos ei sitä edes halua katsoa.
Mä oon varmaan outo, mut en oo ikinä katsonut possea ja en edes tiedä minkälainen ohjelma se on.
Mikä tää possen vihaaja on? Älä kato jos et tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon varmaan outo, mut en oo ikinä katsonut possea ja en edes tiedä minkälainen ohjelma se on.
Sellaista päätöntä kohtellusta. Sotketaan toisia, puhutaan peruna suussa ja syödään chiliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutta me palstan possekatsojat ollaan aivottomia, kun katsotaan?
Sanoinko niin? Kommentoin vain tuohon, kun joku ihmetteli, miten kukaan voi tietää, mitä ohjelmassa tapahtuu, jos ei sitä edes halua katsoa.
Ok. Toisaalta Mä en tiedä mitä walking deadissa tai Kovat kaulassa tapahtuu, vaikka lapseni kaikki jaksot ovat katsoneetkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi katsot jos noin ärsyttää?
Vaikken ole Ap, niin siitä ei ole kysymys, katsonko minä vai en katso. (Enkä katsokaan, vaan käännän kanavan sekunnissa).
Ruoalla leikkiminen nyt on vain väärin ja vastenmielistä.
Ja on todellakin outoa, että Petelius puhuu ylen aamuteeveessä ääni väristen kokemuksistaan kaatopaikalta pilaantuneen ruokansa keräävien perheiden kanssa.
Ja osallistuu maksuteeveellä katsojien väkisinhaalimiseen mauttomilla ruokapiloilla.
Kamalaa katsottavaa..peteliuskaan osaa mitään muuta sanoa kun jee ja väkinäistä naurua!! Hirveetä skeidaa ja lauantai-iltana!! Yök.
Ja mitä lapsi voi oppia katsomalla tuollaista minkä myönsit itsekkin olevan tyhmää? Mitä sinun lapsesi voi oppia ja hyötyä possesta? Voisiko sinun lapsesi myös hieroa ulostetta kotisi seinille, koska se on tyhmää = hyväksyttävää mielestäsi?