Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko antaa miehellesi luvan käydä vieraissa?

Vierailija
12.11.2016 |

Voisitko antaa miehellesi luvan käydä vieraissa? Esimerkiksi miestenreissuilla tai muutoin eli luvan harrastaa yhdenillanjuttuja silloin tällöin?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on avoin suhde, Mieheni saa käydä muiden naisten kanssa, itse myös muiden naisten. Meillä tämä on toiminut todella hyvin jo vuosia ja se on lähentänyt meitä hurjasti. Olemme vähän "hippejä" arvoiltamme, haluamme ajatella, että rakkautta ei voi ehdollistaa. Mieletämme on täysin normaalia kaivata vaihtelua ja minusta on kivaa, että jos mieheni on vaikka miestenreissulla ja eteen tulee tilaisuus, niin hän voi sen käyttää. Ei tarvitse sitten harmitella, että joutui luopumaan - kuitenkin monella tapaa ihan turhaan, koska en koe, että se on itseltäni mitenkään pois - päinvastoin. Olen onnellinen kun mieheni on onnellinen. Jokainen pari on omanlaisensa, ja luo omat sääntönsä sen perusteella mikä heille parhaiten sopii. Surullisimpia on ne parit, jossa sääntöjä on luonut enemmän se toinen osapuoli ja sitten toinen päätyy pettämään.. koska ei ole alunperinkään tuntenut niitä suhteen sääntöjä omaksi, mutta on "joutunut" taipumaan jos toinen on täydin ehdoton. 

Vierailija
22/27 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumpikin saa käydä niin siitä vain!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittiin aikoinaan, kun ruvettiin seurustelemaan että vieraissa voi käydä, jos haluaa kunhan ei jää kiinni. Sitten se on kerrasta poikki. Ei ole vielä jäänyt kiinni. Kohta 30 vuotta mennyt.

Vierailija
24/27 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miktä järkeä tuossa olisi miehen kannalta?

Koska naisen on niin helppo saada seksiä milloin tahansa, niin asia menisi niin, että nainen paneskelisi jatkuvasti ja minä en koskaan. Siksi uskollinen suhde on miehen paras turva.

Vierailija
25/27 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo suhteen alussa keskustelimme siitä että jos jompikumpi pihtaa läheisyyden voi ja saa hakea muualta hienotunteisesti. Eli toki suostuisin. Alkaa tosin olemaan tilanne se minä alan olemaan puutteessa...

Vierailija
26/27 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on avoin suhde, Mieheni saa käydä muiden naisten kanssa, itse myös muiden naisten. Meillä tämä on toiminut todella hyvin jo vuosia ja se on lähentänyt meitä hurjasti.

Meillä sama, mutta miesten kanssa. Mieheni on bi ja lisäksi kiihottuu ajatuksesta että olen muiden kanssa. Minä taas olen nirso ja seksikumppaniksi kelpuutan vain miehiä, jotka eivät olisi parisuhdemateriaalia (eli näitä"jännämiehiä" :D). Mieheni ei haluaisi parisuhdetta miehen kanssa. Järjestelyt ovat siis vain seksiä, eivätkä uhkaa mitenkään suhdettamme.

Ehdottomasti siis win-win -tilanne molemmille!

Vierailija
27/27 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse minulta kysyä lupaa tällaiseen, en omista mieheni seksuaalisuutta (eikä hän minun). Suhteemme on normaali rakastava parisuhde, ei siis mikään erityisjärjestely jota kutsuttaisiin vapaaksi tai avoimeksi, mutta se ei vain ole millään lailla seksin osalta "suljettu".