Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päättelet neulomasi villasukan?

Vierailija
12.11.2016 |

Itse teen solmuja ja umpparisolmuja sinne tänne kärkeen. Onko jotain helpompaa tapaa päätellä villasukka? Kärjestä aloitettavia en ole neulonut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksan viimeisen silmukan läpi vedän parsinneulalla langan, kiristän, väkerrän pari solmua neulan kanssa ja langanpätkän pujotan nurjalle puolelle neuleeseen n. 5 cm:n matkalle.  Siinä se.

Vierailija
2/5 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdeksan viimeisen silmukan läpi vedän parsinneulalla langan, kiristän, väkerrän pari solmua neulan kanssa ja langanpätkän pujotan nurjalle puolelle neuleeseen n. 5 cm:n matkalle.  Siinä se.

Kiitos! Ohjeissa aina sanotaan "päättele sukka". Mietinkin onko solmujen tekoa helpompi, taikka varmempi tapa saada sukkalanka pysyvästi pääteltyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä ikinä tee solmuja, eikä vielä yhdetkään sukat ole purkautuneet. Pujotan vain langan viimeisten silmukoiden läpi ja päättelen nurjalle puolelle.

Vierailija
4/5 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyllä ikinä tee solmuja, eikä vielä yhdetkään sukat ole purkautuneet. Pujotan vain langan viimeisten silmukoiden läpi ja päättelen nurjalle puolelle.

Siis päättelen niin, että pujottelen lankaa nurjalle puolelle neuleeseen.

Vierailija
5/5 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti purkaudukaan.  Itse varmuuden vuoksi teen ne solmut/solmun, koska eivät ne sukkaa pidettäessä kuitenkaan tunnu.  Pääasia lienee se langan päätteleminen neuleeseen.

-3-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi