Hyvin on maistunut fish'n'chips Saaralle Briteissä!
Kommentit (236)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos katsoisitte välillä peiliin.😁
Auttaisiko se Saaraa?
Miksi pitäisi auttaa? Onko joku määritellyt jonkun tietyn koon jossa joka naisen pitää olla. Pitääkö mennä salille tai syödä porkkanoita vain mielyttääkseen muita?
Tiedätkös että on jokaisen ihan henkilökohtainen asia kuinka paljon painaa ja miltä näyttää.
Sinustakin varmaan tuntuu kivalta jos työpaikan kahvipöydässä ilkutaan sun pieniä tissejä tai isoa persettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaisiko se Saaraa?
Miksi pitäisi auttaa? Onko joku määritellyt jonkun tietyn koon jossa joka naisen pitää olla. Pitääkö mennä salille tai syödä porkkanoita vain mielyttääkseen muita?
Tiedätkös että on jokaisen ihan henkilökohtainen asia kuinka paljon painaa ja miltä näyttää.
Sinustakin varmaan tuntuu kivalta jos työpaikan kahvipöydässä ilkutaan sun pieniä tissejä tai isoa persettä.
Ei se missään työpaikassa hurraahuutoja nostata jos läväyttää selkäläskit ja löllymahan suoraan esille, kaksi numeroa liian pieniin vaatteisiin.
Onneksi tuolla ohjelma stailaa ja meikkaa, eikä tyttis.
Vierailija kirjoitti:
Rakas, sinusta on tullut pullukka.
N33
J
Joistain voi tulla tilapäisesti pullukka, jos vaikka laihduttaa tarpeen tullen, jotkut taas ovat synnynnäisesti ja pysyvästi jotain, kuten ivallisia ja ylimielisiä muiden elämän perskärpäsiä.
Discoasu on kamala! Istuu huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas, sinusta on tullut pullukka.
N33J
Joistain voi tulla tilapäisesti pullukka, jos vaikka laihduttaa tarpeen tullen, jotkut taas ovat synnynnäisesti ja pysyvästi jotain, kuten ivallisia ja ylimielisiä muiden elämän perskärpäsiä.
Toisista taas tulee lihavia mielensäpahoittajia, jotka ei anna anteeksi edes asiallista kritiikkiä...
Vierailija kirjoitti:
Voi v*ttu teiän kanssa. Voin niin kuvitella kuinka ylipainoiset wt-yksinhuoltajaäidit siellä sipsipussi sylissään ja suupielet vaahdossa kirjoittelevat nakkisormet sauhuten vauvapalstalle kuinka rumia ja lihavia muut ihmiset ovat. Itsehän olette sitten mallin mitoissa?
miksi oletat että yh-äidit täällä kommentoivat Saaran ulkonäköä ja vetävät sipsejä? Olen itse yh-äiti ja käyn salilla säännöllisesti, en syö sipsejä enkä muutakaan moskaa, ja mielestäni Saara näyttää ihan normaalilta naiselta. Ennen kaikkea hän on laulaja eikä Miss Fitness. En ymmärrä tuollaista ulkonäköön liittyvää loanheittoa alkuunkaan. Hienoa että tästä pienestä maasta joku pääsee noinkin pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaisiko se Saaraa?
Olet hakoteillä. Ei tässä Saaran painosta puhuta vaan tyylistä ja liian pieniin ja puristaviin vaatteisiin sulloutumisesta. Jotain M-L kokoahan hän on, ei mikään läski ollenkaan, mutta näyttää rumalta liian kittanoissa vaatteissa!
Ihan kauheeta katella tätä haukkumista. Naiset luo itse ulkonäköpaineet, naisten takia maailma on ulkonäkökeskeinen. Huomaatteko tässäkin? Kauheeta haukkumista, toinen ei ole millään tavalla ylipainoinen ja täällä sitä haukutaan makkaraksi. Hyi h*lvetti oikeasti monesti toivoisin olevani miespuolinen ... :(
Samat ihmiset varmaan ovat haukkuneet Adeleakin tällä palstalla. Että hyi kun on ruma.
Ulkonäön sijaan minä kiinnitän huomioni musiikkiin. Suosittelen sitä samaa teillekin. Säästyy monelta mielipahalta.
Naisten pitäs vaan lopettaa toistensa sorsiminen ja ulkönäön arvostelu. Oltaisiin kaikki iloisempia ja onnellisempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaisiko se Saaraa?
Sinustakin varmaan tuntuu kivalta jos työpaikan kahvipöydässä ilkutaan sun pieniä tissejä tai isoa persettä.Ei se missään työpaikassa hurraahuutoja nostata jos läväyttää selkäläskit ja löllymahan suoraan esille, kaksi numeroa liian pieniin vaatteisiin.
Onneksi tuolla ohjelma stailaa ja meikkaa, eikä tyttis.
Meillä oli töissä nainen, joka oli pullea (vatsakas) ja hänellä oli tapana pukeutua kireisiin ja erittäin avokaulaisiin puseroihin. Työkavereiden kesken puhuttiin, että ei ihan oikeasti ole kiva kahvipöydässä katsoa toisen yksityisalueita kun tisseistä näkyi kaksi kolmasosaa, vatsasta myös osa ja melkein jo napakin sieltä alareunasta kurkisti. Se ei vaan ole kivan näköistä ja asiallista.
Vierailija kirjoitti:
Samat ihmiset varmaan ovat haukkuneet Adeleakin tällä palstalla. Että hyi kun on ruma.
Ulkonäön sijaan minä kiinnitän huomioni musiikkiin. Suosittelen sitä samaa teillekin. Säästyy monelta mielipahalta.
Naisten pitäs vaan lopettaa toistensa sorsiminen ja ulkönäön arvostelu. Oltaisiin kaikki iloisempia ja onnellisempia.
En minä pidä siitä hänen esiintymisestäkään. Ja haukun kyllä tasapuolisesti myös miehiä, ole huoleti.
Vierailija kirjoitti:
Adele pukeutuu kokonsa mukaan. Ei ahtaudu lasten shortesihin tai naamiaispukuun.
Saaraa ja Sara Forsbergiä haukutaan kyllä ihan järkyttävän paljon tällä palstalla. Nimenomaan siis naiset haukkuu, miehiltä ei todennäköisesti yhtäkään kommenttia ole tullut. Ihan käsittämätöntä haukkumista kropasta ja ulkonäöstä muutenkin. Miten se ulkonäkö liittyy tässä nyt yhtään mihinkään? Molemmat ovat menestyneitä ja hyvin itsevarmoja naisia, ja sekös teitä akkoja harmittaa. Oikeesti naurettavaa haukkua hullunlailla toisia jossain keskustelupalstalla anonyymina, kattokaa peiliin!
Miks naiset haukkuu aina ihan hirveästi toisiaan, varsinkin menestyneitä naisia? Luulis että vois enemmänkin olla ylpeä, ''hei kiva juttu kun suomalainen nainen menestyy maailmalla!!'', mutta ei kun haukutaan vaan läskiksi normaalikokoisia naisia, haukutaan ihan jokainen asia heissä. Naurettavaa ja säälittävää. Onneksi heidän menestyminen ei ole millään tavalla kiinni teidän kommenteistanne.
Btw tämän ketjun aloitus oli mieheltä. Hyvää viihdettä ollut seurata tätä :D
-ap
Ap, miksi arvostelet hänen, tai kenen toisenkaan kehoa? Kuinka edes kehtaat? :D
Mun mielestä keho on niin henkilökohtainen asia, että on aivan järjetöntä alkaa sitä haukkumaan, siis tuntemattomien ihmisten. Ymmärrän että missikisoissa, mallikisoissa yms voidaan arvostella päästä varpaisiin, mutta miksi laulajan kroppaa aletaan täällä haukkumaan? Hyvin se Saara siellä pärjää!
Vierailija kirjoitti:
Btw tämän ketjun aloitus oli mieheltä. Hyvää viihdettä ollut seurata tätä :D
-ap
Kyllä sinä ihan nainen olet. Suosittelen tekemään elämällä jotain merkittävää, ettet liikaa katkeroidu toisen menestymiselle.. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siltikin laiha luikku. 15-20 kiloa lisää ja sitten alkaa näyttämään naiselta.
M26.
Sanoisin mieluumminkin, että laihaläski.
Kun ihmiset on kateellisia kun joku on laiha tai hoikka niin pitää keksiä että niin niin mutta olet laihaläski. Minä olen hoikka ja hyväkuntoinen paljon liikkuva ja monipuolisesti syövä nainen ja kun olen nainen niin toki minulla on rinnat pehmeät sellaiset ja koska en ole alipainoinen niin lihaa ja pehmeyttä myös vatsan ja selän sekä reisien kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Ap, miksi arvostelet hänen, tai kenen toisenkaan kehoa? Kuinka edes kehtaat? :D
Mun mielestä keho on niin henkilökohtainen asia, että on aivan järjetöntä alkaa sitä haukkumaan, siis tuntemattomien ihmisten. Ymmärrän että missikisoissa, mallikisoissa yms voidaan arvostella päästä varpaisiin, mutta miksi laulajan kroppaa aletaan täällä haukkumaan? Hyvin se Saara siellä pärjää!
Kaikki arvostelevat kaikkia, se on normaalia elämää.
Sitäpaitsi missä kohtaa arvostelin aloituksessa negatiivisesti?
Jokuhan saattaa pitää vähän runsaista pamppupyllyistä! ;)
-ap
Eli ei ole tuolla briteissä lihonut! Ollut tuollainen jo aikaisemmin. Siitähän tässä aloituksessa oli kyse.