Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo painostaa vasektomiaan

Vierailija
12.11.2016 |

Neljäkymmentä vuotta tuli just täyteen ja lapsetkin on jo tehty, joten siinä mielessä voisin mennäkin. Mutta toisaalta taas ei huvittaisi yhtään. Vaimo kun ei ole ikinä tehnyt seksin eteen yhtään mitään ja viimeiset kymmenen vuotta meillä on ollut sitä max kerran kuussa. Ehkäisynä olemme käyttäneet kondomia, mutta rouva ei tykkää siitä, joten pitäisi nyt minun sitten mennä leikkaukseen.

Ehkä ennemmin sanon vaimolle, että lopetetaan seksin harrastaminen kokonaan, niin ei tarvitse miettiä ehkäisyä. Ei siinä elämänlaatu kärsisi minkäänlaista kolausta nykyisestä. Vasektomia tuntuu toimenpiteenä jotenkin ylimitoitetulta näihin meidän tarpeisiin.

Miten te tekisitte?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei vaimo mene sterilointiin? Hänen velvollisuutensahan se on, sillä hän on tässä se, joka mahdollisesti pamahtaa paksuksi.

Vierailija
22/40 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt vasektomiassa. Vaikutti seksielämään ihan positiivisesti. Loppujen lopuksi...

Mutta lue juttuja ja näytä vaimollesi, mitä se oikeasti voi olla. Itse sain sellaisen käsityksen, että se on vain nips naps ja viikon pästä kaikki on ok.

Leikkauksen jälkeen ja puudutuksen loputtua alkoi kovat kivut. Eli pari päivää oli kassit ihan tulessa. Ihan normaalia. Viikon päästä jouduin buranakuurille. Kivekset paisui kaksinkertaiisiksi ja buranaa piti vetää järjetömiä määriä ja maha tykkäsi. Laski se turvotus kuitenkin. Ja ehdottomasti ei kannata kokeilla toimuvuutta liian aikaisi... Ehkä siinä oli vika. Orkut sattui oudosti monta kukautta toimenpiteen jälkeen. Nyt ei mitään ongelmia.

No jopas on hiirimies kirjoittanut tekstiä. Minkälainen Justiina sinulla vaimona? XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon tarkoitus on estää että sinä lisääntyisit kenenkään muuan kanssa.

Saattaa olla näinkin, joskin se ottaa minua päähän vain periaatteessa. Käytännössä en nimittäin aio enää lisääntyä, kenenkään kanssa.

ap

Vierailija
24/40 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää seksuaaliterapeutille? Vaikutat kauhean negatiiviselta.

Tsiisus näitä vastauksia.. Mene keskenäsi terapeutille.

Mielikuva siitä että joku menee seksuaaliterapeutille ja on "Kumppani ei halunnut tulla ja AV:lla  painostettiin"

Vierailija
25/40 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää seksuaaliterapeutille? Vaikutat kauhean negatiiviselta.

Tsiisus näitä vastauksia.. Mene keskenäsi terapeutille.

Mielikuva siitä että joku menee seksuaaliterapeutille ja on "Kumppani ei halunnut tulla ja AV:lla  painostettiin"

Heh!

Vierailija
26/40 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös sun just kannattais mennä vasektomiaan, jos et halua lisääntyä kenenkään kanssa?

Vierailija
27/40 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikös sun just kannattais mennä vasektomiaan, jos et halua lisääntyä kenenkään kanssa?

Kai tossa ongelma on periaate eli se, että toisen pitäisi mennä seksin takia silvotuttamaan sukuelimensä mutta toinen ei viitsi sen saman eteen edes käydä suihkussa.

Vierailija
28/40 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä ilmeisesti olet käynyt vaimosi pakottamana ja nyt täällä vikiset asiaa. Mitä muuta olet joutunut tekemään vaimosi painostuksesta? Noloa.

Vierailija
29/40 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko miehestä impotentti tuon toimenpiteen jälkeen? Eikö tuo ole julmaa? Tuli ihan hiki.

T. Mies

Vierailija
30/40 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä gyne suositteli miehelle vasektomiaa ennemmin ku minulle sterilisaatiota.Syynä se,että ylipainoa on ja se ei kuulemma ole silloin helppo tehdä.Hormonaaliselle ehkäisylle antoi luvan vielä pari vuotta mutta sitten jos mies ei ole halukas menemään leikkaukseen on käytössä kumi.Kierukkaa ei halua mulle laittaa tietyistä syistä.

Vierailija
31/40 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko miehestä impotentti tuon toimenpiteen jälkeen? Eikö tuo ole julmaa? Tuli ihan hiki.

T. Mies

No ei tule. Vaikka silloinhan toimenpide tietysti olisi maksimaalisen tehokas.

Vierailija
32/40 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle operaatio on "helppo" tehdä.

Itse kävin ihan siksi ettei tule maksuja perään. Kun kumminkin naiset haluu paljaalla ja lastit sisään,vaikka sanovat ettei ole ehkäisyä ja älä laske sisään. Mutta kun on laukeamisen hetki niin lastit halutaan sisään miltei väkisin.

Vierailija
33/40 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seksiä on kerran kuussa, sitä kuitenkin on. Mistä tiedät, että vaimo ei haluaisi enemmän, jos voisitte luopua kondomista? Kirjoitit, ettei hän tykkää siitä. Tuntuu, että tässä on nyt takana joku muu juttu.

OT, mutta tuollainen määrä on lähinnä kettuilua ja ennemmin on vaikka kokonaan ilman.

Vierailija
34/40 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä gyne suositteli miehelle vasektomiaa ennemmin ku minulle sterilisaatiota.Syynä se,että ylipainoa on ja se ei kuulemma ole silloin helppo tehdä.Hormonaaliselle ehkäisylle antoi luvan vielä pari vuotta mutta sitten jos mies ei ole halukas menemään leikkaukseen on käytössä kumi.Kierukkaa ei halua mulle laittaa tietyistä syistä.

Tai sitten aloitat laihiksen nyt, jotta voit mennä sitten parin vuoden päästä steriloitavaksi, kun lopetat hormonaalisen ehkäisyn. Vai onko laihduttaminen ihan mahdoton ajatus sinulle?

Vierailija
35/40 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seksiä on kerran kuussa, sitä kuitenkin on. Mistä tiedät, että vaimo ei haluaisi enemmän, jos voisitte luopua kondomista? Kirjoitit, ettei hän tykkää siitä. Tuntuu, että tässä on nyt takana joku muu juttu.

Ap kuulostaa katkeralta.

Aivan kuin haluaisi kostaa vaimolleen jotain.

Tai sitten vaan petaa likaista eroa, jossa pääsee sitä katkeruuttaan tuulettamaan.

Vierailija
36/40 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies halusi vasektomian ihan omasta halustaan siinä vaiheessa kun lapsiluku oli täynnä.

Oli sitä mieltä että minä olen oman osani jo tehnyt raskauksien ja synnytysten kanssa. Ei halunnut että minä joutuisin enää toimenpiteisiin.

Meidän kohdalla vasektomia piristi seksielämää huomattavasti.

Eihän se kumin kanssa tuntunut läheskään yhtä hyvälle kuin ilman. Ja hormonaalinen ehkäisy vei halut varsin tehokkaasti.

Vierailija
37/40 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelissäkymmenissä täytyy naisen hyväksyä se, että hedelmällinen ikä alkaa olla ohi. Se vaikuttaa itsetuntoon. Tiedän, koska elän tuota elämänvaihetta.

Jos vaimoasi ei seksi juurikaan kiinnosta, vaatii hän vasektomiaa siksi, että hän alitajuisesti ajattelee sen tekevän teistä tasavertaiset tässä asiassa. Et voi lähteä nuoremman matkaan, paitsi että totta ihmeessä voit.

Keskiluokalle määrin suomalaisten vaihdevuodet alkaa 51-vuotiaana. Vaihtelu on melkoisen suurta kumpaankin suuntaan. Jollakin voi alkaa alle nelikymppisenä ja jollakin vasta kuusikymppisenä.

Hyvin harvalla nelikymppisellä on hedelmällinen ikä ohi.

Vierailija
38/40 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei vain auennut, että miksei sinne vasektomiaan voisi mennä, jos se parantaisi seksielämää ja lapset on joka tapauksessa tehty? Laita hommalle vaikka ehto, seksin määrä tuplaksi niin menet. 

Vierailija
39/40 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et enää aio lapsia tehdä, niin mikset et halua vasektomiaan?

Vierailija
40/40 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on tosiaan oman vartalonsa kanssa päätösvalta.

Itse olen menossa sterilisaatioon, kunhan tässä ehdin. Ikää vasta 33, mutta lapset omalta osaltani tehty.

Mies ei haluaisi näin radikaalia ratkaisua, hänestä voitaisiin ihan hyvin vielä tehdä lapsi tai pari.

Itse en vain halua - piste. Kaksi lasta on minulle tarpeeksi.

Se olen minä, jonka pitää kestää raskaus ja synnytys, lusia äitiysloma (en pidä vauvoista, se ei ole mikään salaisuus, kaikenlaiset perhekerhot ei oo mun juttu). Isommat lapset on mulle ok ja niiden kanssa tykkään olla. Töissä tykkään olla myös ja raha rauhoittaa.

Eli pidä pääsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän