Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo painostaa vasektomiaan

Vierailija
12.11.2016 |

Neljäkymmentä vuotta tuli just täyteen ja lapsetkin on jo tehty, joten siinä mielessä voisin mennäkin. Mutta toisaalta taas ei huvittaisi yhtään. Vaimo kun ei ole ikinä tehnyt seksin eteen yhtään mitään ja viimeiset kymmenen vuotta meillä on ollut sitä max kerran kuussa. Ehkäisynä olemme käyttäneet kondomia, mutta rouva ei tykkää siitä, joten pitäisi nyt minun sitten mennä leikkaukseen.

Ehkä ennemmin sanon vaimolle, että lopetetaan seksin harrastaminen kokonaan, niin ei tarvitse miettiä ehkäisyä. Ei siinä elämänlaatu kärsisi minkäänlaista kolausta nykyisestä. Vasektomia tuntuu toimenpiteenä jotenkin ylimitoitetulta näihin meidän tarpeisiin.

Miten te tekisitte?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun vartalo, sinun päätös. Vaimollasi ei ole mitään päätösvaltaa asian suhteen, joten älä taivu painostuksen alla.

Vierailija
2/40 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vaikka lisäisi halua seksiin, kun ei vahingossa voi tulla raskaaksi vaan voi huolettomasti harrastaa seksiä? Psyykkinen vaikutus voi olla iso. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se vaikka lisäisi halua seksiin, kun ei vahingossa voi tulla raskaaksi vaan voi huolettomasti harrastaa seksiä? Psyykkinen vaikutus voi olla iso. 

Mielelläni uskoisin tämän, mutta kun en voi uskoa. Ei seksi ole kovin paljon kiinnostanut häntä koskaan.

ap

Vierailija
4/40 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko vaimosi kiinnostuneempi, jos ei tarvitsisi pelätä raskautta ja/tai syödä vielä vuosikausia hormoneja? Onko vaimosi kiinnostunut keskustelemaan haluttomuuden syistä? Haluatko itse vielä lapsia, jos nykyinen liitto päättyy?

Vierailija
5/40 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää seksuaaliterapeutille? Vaikutat kauhean negatiiviselta.

Vierailija
6/40 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä päätät ihan itse mitä teet asiassa, ei vaimo. Jos et halua ja asiaa emmit, niin et mene ja asia on sillä siisti. Vaimo voi ottaa itselleen steriloinnin, essure on hyvin helppo ja nopea. Noin 3 kk sen jälkeen pitää käyttää muuta ehkäisyä, mutta sen jälkeen ei enää. Ala sinä painostamaan akkaasi siihen. Ole mies älä hiiri tässä asiassa.

Vierailija
7/40 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei vaimo mene itse operaatioon ?

Vierailija
8/40 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksiä on kerran kuussa, sitä kuitenkin on. Mistä tiedät, että vaimo ei haluaisi enemmän, jos voisitte luopua kondomista? Kirjoitit, ettei hän tykkää siitä. Tuntuu, että tässä on nyt takana joku muu juttu.

Vierailija
9/40 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko vaimosi kiinnostuneempi, jos ei tarvitsisi pelätä raskautta ja/tai syödä vielä vuosikausia hormoneja?

En valitettavasti usko.

Onko vaimosi kiinnostunut keskustelemaan haluttomuuden syistä?

Ei hän mielestään oel haluton. On kuulemma normaalia, että nainen on suostuvainen seksiin enintään kerran kuussa.

Haluatko itse vielä lapsia, jos nykyinen liitto päättyy?   En, lapset on tehty.

ap

Vierailija
10/40 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsiisus näitä vastauksia.. Mene keskenäsi terapeutille.

Vierailija
11/40 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan itsekseni saisin mennä. Vaimo ei ole mielestään mitenkään normaalista poikkeava. Ja sorry jos vaikutan taas negatiiviselta...

ap

Vierailija
12/40 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelissäkymmenissä täytyy naisen hyväksyä se, että hedelmällinen ikä alkaa olla ohi. Se vaikuttaa itsetuntoon. Tiedän, koska elän tuota elämänvaihetta.

Jos vaimoasi ei seksi juurikaan kiinnosta, vaatii hän vasektomiaa siksi, että hän alitajuisesti ajattelee sen tekevän teistä tasavertaiset tässä asiassa. Et voi lähteä nuoremman matkaan, paitsi että totta ihmeessä voit.

Vierailija
13/40 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka kiertoon.

Mitäs teet kun se päättää kasvaa susta erilleen ja sun pitäis alottaa uus elämä jonkun kunnon naisen kanssa?

Vierailija
14/40 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen nainen ja minulle tehtiin Essure-menetelmällä sterilointi kolmisen vuotta sitten. Sitä ennen käytin hormonaalista ehkäisyä vuosia ja halut olivat miinuksen puolella. Sterilointi kesti vähemmän aikaa kuin minulta kesti riisuutuminen ennen sitä. Se ei sattunut yhtään ja lähdin sen jälkeen töihin normaalisti. Jälkitarkastuksen jälkeen ei ehkäisyä tarvinnut enää. Sterilointia ennen minua ei siis huvittanut seksi oikeastaan ollenkaan, kerran pari kuukaudessa oli liikaa, mutta steriloinnin jälkeen haluaisin parhaimpaan aikaan pari kertaa päivässä. Suosittelen siis lämpimästi sterilointia vaimollesi.

Vierailija
15/40 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset perustelevat aborttia sillä, että heidän vartalonsa ja saavat tehdä sillä mitä haluavat. Luulisi sen koskevan vasektomiaakin. Vaimosi voi mennä itse katkaisemaan piuhansa, jos jonkun leikkauksen haluaa. Sanot vaimolle, että hän painostaa sinua asiassa joka kuuluu vain sinulle ja että, jos hän ei halua ehkäisyä käyttää voi mennä itse leikkaukseen.

Vierailija
16/40 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen nainen ja minulle tehtiin Essure-menetelmällä sterilointi kolmisen vuotta sitten. Sitä ennen käytin hormonaalista ehkäisyä vuosia ja halut olivat miinuksen puolella. Sterilointi kesti vähemmän aikaa kuin minulta kesti riisuutuminen ennen sitä. Se ei sattunut yhtään ja lähdin sen jälkeen töihin normaalisti. Jälkitarkastuksen jälkeen ei ehkäisyä tarvinnut enää. Sterilointia ennen minua ei siis huvittanut seksi oikeastaan ollenkaan, kerran pari kuukaudessa oli liikaa, mutta steriloinnin jälkeen haluaisin parhaimpaan aikaan pari kertaa päivässä. Suosittelen siis lämpimästi sterilointia vaimollesi.

Vaimo ei ole käyttänyt hormonaalista ehkäisyä yli 10 vuoteen, joten sillä tämä meidän tilanne ei selity.

ap

Vierailija
17/40 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon tarkoitus on estää että sinä lisääntyisit kenenkään muuan kanssa.

Vierailija
18/40 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yrittää sitoa sut väkisin suhteeseen tekemällä susta tuhkamunan joka ei muita naisia kiinnosta.

Itse se laiska lehmä ei viitsi tehdä mitään eli pitää mies seksin suhteen tyytyväisenä tai mennä itse leikkauttamaan putket poikki.

Vitun lehmä.

Vierailija
19/40 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä edellä vastanneen kanssa: akka kiertoon. Eihän tuollaista riivinrautaa kukaan jaksa. Halukkaita ihania naisia on, elämää ei kannata pilata jonkun kyllästyneen harpun kanssa.

Vierailija
20/40 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt vasektomiassa. Vaikutti seksielämään ihan positiivisesti. Loppujen lopuksi...

Mutta lue juttuja ja näytä vaimollesi, mitä se oikeasti voi olla. Itse sain sellaisen käsityksen, että se on vain nips naps ja viikon pästä kaikki on ok.

Leikkauksen jälkeen ja puudutuksen loputtua alkoi kovat kivut. Eli pari päivää oli kassit ihan tulessa. Ihan normaalia. Viikon päästä jouduin buranakuurille. Kivekset paisui kaksinkertaiisiksi ja buranaa piti vetää järjetömiä määriä ja maha tykkäsi. Laski se turvotus kuitenkin. Ja ehdottomasti ei kannata kokeilla toimuvuutta liian aikaisin... Ehkä siinä oli vika. Orkut sattui oudosti monta kukautta toimenpiteen jälkeen. Nyt ei mitään ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän