Mies : Onko lyhyillä naisilla kauniimmat kasvot kuin pitkillä?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahah av-mammat 150cm/150kg täällä kommentoivat :D yksikään kommentti mieheltä. Varmaan sama tyyppi kirjottanu nää ''on''.
Miksei naiset voi muka vastata, vaikka kysyjä on mies (mies: onko blaa blaa?)? Vai luulitko, että tarkoitus oli kysyä vai miehiltä (mies, onko blaa blaa?)?
Kysyjä ei ole mies vaan tätä kysymystä kysytään miehiltä. Missä luetunymmärtäminen? :D
Miten kasvot ja pituus liittyvät toisiinsa? Mä en ole edes tiennyt! Eiköhän se ole ihan ihmiskohtaista. Ei kannata lyheistää. En kyllä tykkää lyhyydestä, tulee mieleen ettei lyhyt ihminen osaa yhtään puolustaa itseään ja on lähinnä muiden pompoteltavana.
Vierailija kirjoitti:
Ohis mutta mä oon 161cm määritelläänkö mut tässä lyhyeksi vai pitkäksi?
No lyhyeksi tietenkin, ei 161cm ole pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Miten kasvot ja pituus liittyvät toisiinsa? Mä en ole edes tiennyt! Eiköhän se ole ihan ihmiskohtaista. Ei kannata lyheistää. En kyllä tykkää lyhyydestä, tulee mieleen ettei lyhyt ihminen osaa yhtään puolustaa itseään ja on lähinnä muiden pompoteltavana.
No yleensä kyllä miehet hauavat lähinnä suojella lyhyitä naisia. Heillä herää jokin vietti, ikäänkuin.
Terveisin lyhyt nainen joka uskalsi uhmata naisten kirjoituskieltoa . ;)
Vierailija kirjoitti:
On. Lyhyillä naisilla on tutkimusten mukaan enemmän estrogeeniä kehossaan mikä tekee heistä naisellisempia ja kauniimpia kasvoiltaan. Pitkillä naisilla taas on testosteronia kropassaan mikä tekee heistä miehekkäitä.
Jaa, miksi mallit sitten ovat järjestäen kasvoistaan kauniimpia kuin lyhyet naiset, noin keskimäärin? Lyhyissä näkee näitä pikkusieviä pullaposkia mutta pitkillä naisilla on niin kropassa kuin kasvoissakin näyttävä, ja kaunis luusto.
Höh ei ole pituudesta kiinni kasvojen kauneus. Muuten kyllä tykkään vähän pidemmistä, sanotaanko 165-175 cm on hyvä mitta. Olen säärimies ja nimenomaan minusta upeimmat sääret on pitkät. Mutta kokonaisuus on mikä ratkaisee ja vielä niin että se on joku muu tärkeintä kuin pituus, kasvojen kauneus tai edes ne sääret. Se on sisäinen hehku, hymy, naisellisuus, eroottisuus, ystävällisyys. Eli oikeasti, ei väliä onko 160 cm tai 180 cm tai siltä väliltä.
Kauniita kasvoistaan ovat mm. Sara Forsberg, Jenni Vartiainen, Viivi Pumpanen ja Satu Tuomisto. En tiedä pituuksia, pitkiä taitavat kyllä olla?