Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia ison munasarjakystan leikkauksesta ja toipumisesta?

Vierailija
12.11.2016 |

Eli nyt puhutaan todellakin kookkaasta hyvälaatuisesta kystasta. 20x20cm. Suunniteltu leikkaus tähystyksessä. Miten toipuminen? Viikko ainakin saikkua tulossa. Ja tuskin saa nostaa mitään raskasta ihan alkuunsa. Mitä muuta pitää huomioida? Miten tuo lentäminen ja matkustaminen mahtaa onnistua? Ettei ole sitten siinöä saada jotain riskejä.

t. Leikkausta odottava

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 25-senttinen kysta, joka kiertyi ja meni kuolioon, joten jouduin valtavien tuskien takia päivystykseen ja avoleikkaukseen. Sairaalassa olin kaksi vuorokautta, saikulla kuusi viikkoa ja mitään ei saanut alkuun nostella. Leikkaushaava ylettyy häpyluusta navan yläpuolelle. Tämä ei tainnut sua auttaa, jos tähystysleikkauksella selviät, mutta luulisi, että silti saikkua olisi enemmän kuin viikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muuten tiedät tuon hyvälaatuisuuden? Mulle sanottiin, että vasta patologin lausunto antaa varmuuden, vaikka hyvälaatuiseksi mullakin siis kysta arvioitiin ja hyvälaatuinen musiinikysta se olikin.

Vierailija
4/6 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä muuten tiedät tuon hyvälaatuisuuden? Mulle sanottiin, että vasta patologin lausunto antaa varmuuden, vaikka hyvälaatuiseksi mullakin siis kysta arvioitiin ja hyvälaatuinen musiinikysta se olikin.

Näin sanoi lääkäri, gynekologi toisella ultrassa. Kystalla ei ole verisuonia yms . Näin sanottiin. Pääsisi vaan pian leikkaukseen alkaa nimittäin olo olemaan tukala.

t. ap

Vierailija
5/6 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotin myös kovasti leikkaukseen pääsyä, kun maha pönkötti aika lailla, mutta sitten tulikin tuo kiertyminen paria kuukautta ennen määrättyä leikkausaikaa.

Vierailija
6/6 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pelkää mitään ne osaavat sen homman ihan täysin siellä! Kaverillani oli tuollainen ja toipui ennalleen. Tsempiiä ja haleja! On eri asia kuin syöpä. Näitä tulee ja menee isompaa ja pienempää.

Kiitos että kirjoitit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi