Hyvä vartalo, rumat kasvot
Monet ovat kehuneet vartaloani, mutta kasvoni ovat rumat. Tulenko koskaan saamaan miestä?
Kommentit (42)
Siis millä lailla olet ruma? Kauhean vaikea kuvitella niin rumaa naista, että jokainen mies hänelle sen ilmoittaa.
Mä en voi kuvitella naista jolla on nätti kroppa ja hygiena yms kunnossa, mutta olisi kasvoista oikeasti ruma. Eihän kaikki tietenkään kaunottaria ole mutta kauniin ja ruman väliin mahtuu vaikka mitä. Muakin on sanottu rumaksi monta kertaa vaikka olen ihan tavallisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Siis millä lailla olet ruma? Kauhean vaikea kuvitella niin rumaa naista, että jokainen mies hänelle sen ilmoittaa.
Nenän leikkauttaisin ensimmäisenä.
Miksi et saisi. Suomi on täynnä rumia naisia, kotka on pariutunit. Näkeehän sen jo kauppareissulla. Monella se kroppakin ruma lyllerö
Voisko hiustyyli ja mahdollisesti pukeutumistyylin muutos auttaa? Näyttävät ja tyylikkäät vaatteet sekä hiukset vievät huomiota pois kasvoista. Tietenkin suurin muutos täytyy tapahtua omissa ajatuksissa, että osaisi arvostaa itseään ensin kokonaisuutena. Jos kasvoista löytyy yksikin positiivinen ominaisuus, hampaat, iho, kulmakarvat, poskipäät jne.niitä pitää korostaa. Suuri osa meistä värittömistä suomalaisnaisista on ilman meikkiä ja laittamattomilla hiuksilla aika arkisen näköisiä.
Mulla toisinpäin: kauniit kasvot,ruma kroppa. Ihmeekseni miehiä ollut ja nyt jo lähes 30v sama mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama ja en saanut miestä. Vartaloa miehet ovat ylistäneet ja olen ollut haluttu seksisuhteisiin, mutta parisuhteeseen en kelpaa. Enkä muuten avoimeen tapailuunkaan.
Ootko varma, että vika ei ole korvien välissä? Ite en ole törmännyt kertaakaan naiseen, jolla olisi hyvä kroppa mutta huono naama. Sen sijaan olen törmännyt monta kertaa hyvännäköiseen naiseen, jota voi panna mutta ei kelpuuttaa suhteeseen puutteellisen aivotoiminnan takia
Mistäpä muusta kuin naamasta kun ystäviä riittää. Nykyisin en enää opiskele yliopistossa vaan olen oman alani töissä. Harvemmin miehet vaan haluaisivat kanssani jutella yhtään mistään kun kiinnostuvat vain seksistä.
Mm. tinderissä sain pelkkiä seksiehdotuksia (ei treffejä), baareissa miehet eivät tule iskemään tai jos tulevat se muuttuu liki heti fyysiseksi ahdisteluksi jota pelkään, tapailemani miehet ovat kritisoineet ulkonäköäni, jne. Vierestä näen miten minua nätimpiin naisiin miehet haluavat aidosti tutustua eivätkä yritä päästä heti sänkyyn.
Täh? On mullakin ystäviä, mutta en voisi koskaan seurustella niiden kanssa. Syy on ihan muissa asioissa kuin naamassa. Tinderistä ja baarista etitään lähinnä seksiä eikä se liity mitenkään suhun. En usko, että sun naamassa olisi yhtään mitään vikaa
Ystävistäni valtaosa on löytänyt parisuhteen juurikin tinderistä/baarista.
Kerro ihmeessä miten en voisi ottaa osoituksena rumuudestani kun _kaikki_ tapailemani miehet ovat jossain vaiheessa kertoneet miten ruma olen kasvoistani.
Kukaan normaali mies ei sanoisi tuollaista, vaikka olisit maailman rumin kasvoistani. Vika ei siis ole naamassasi vaan siinä, että et osaa valita sopivaa miestä vaan valitset ääliön
Turha tässä on enempää jankata. Et ole itse ruma nainen etkä täten ymmärrä millaista on elää rumana naisena. Se rumuuden aste ei vähene miestä vaihtamatta.
Ps. Myös naispuoliset ystäväni tietävät ja ovat tehneet hyvin selväksi, että kasvoni eivät riitä parisuhteen saamiseen. Ei totuuden kertomisessa ole itsessään mitään pahaa tai tee ketään, edes miehiä, ääliöiksi.
Kylläpäs kuulostaa kerta kaikkiaan sairaalta. En ole ikinä nähnyt niin rumaa naista että ajattelisin että kasvot olisivat syy ettei saa parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama ja en saanut miestä. Vartaloa miehet ovat ylistäneet ja olen ollut haluttu seksisuhteisiin, mutta parisuhteeseen en kelpaa. Enkä muuten avoimeen tapailuunkaan.
Ootko varma, että vika ei ole korvien välissä? Ite en ole törmännyt kertaakaan naiseen, jolla olisi hyvä kroppa mutta huono naama. Sen sijaan olen törmännyt monta kertaa hyvännäköiseen naiseen, jota voi panna mutta ei kelpuuttaa suhteeseen puutteellisen aivotoiminnan takia
En minäkään ole törmäänyt semmoiseen naiseen. Ehkä määritelmäni hyvästä kropasta on liian tiukka.
Juu. Vartalo on tärkeämpi kuin kasvot :)
Vierailija kirjoitti:
Millainen on ruma naama? Jos kyse ei ole vammasta tai vastaavasta. En tunne ihmistä joka huolehtii itsestään ja olisi ruma.
Tämä.
Roikkuvilla läskeillä ja useammalla kaksoisleualla saa mistä tahansa naamasta ruman.
Pistäkää nyt edes kuvia esimerkiksi hyväkroppaisesta naisesta rumalla naamalla, onko sellaisia edes?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on ruma naama? Jos kyse ei ole vammasta tai vastaavasta. En tunne ihmistä joka huolehtii itsestään ja olisi ruma.
Tämä.
Roikkuvilla läskeillä ja useammalla kaksoisleualla saa mistä tahansa naamasta ruman.
Pistäkää nyt edes kuvia esimerkiksi hyväkroppaisesta naisesta rumalla naamalla, onko sellaisia edes?
Olen etsinyt netistäkin kuvia semmoisesta, ei vaan löydy. Luulisi salilta löytyvän, hyvän kropan luominenhan on *erittäin* vaikeaa ellei mahdotonta jos ei käy ahkerasti salilla, ainakin jos on yli 23 vuotias. Mutta en minä sieltäkään ole löytänyt.
M32
Näin käy hyvin usein hoikille naisille keski-iässä: jos haluat että vartalo on kaunis - naama näyttää uurteiselta ja vanhalta kun ei ole yhtään "täytettä". Itsellänikin on näin, vartalo on hyvä, mutta naama ei. Jos taas haluaa naaman pysyvän nättinä se tarkoittaa pullukampaa vartaloa. Sikäli OT toki, että kyse ei ole rumuudesta, mutta kyllä mulle on mun naamarypyistä sanottu.
Ei tarvitse kiittää kirjoitti:
Siihen vaikuttaa myös paikkakunta. . Kysynnän ja tarjonnan laki.
Pk-seudulla saat varmasti jopa valita mutta jossain takahikiällä voi olla vaikeaa.
Mitä sä selität? Sehän on just päinvastoin: pk-seudulla on (hetero)miesten markkinat, maaseudulla naisten.
Vierailija kirjoitti:
Oon paljonkin. Joskus ihan yllättyy miten hiirulan näköisellä naisella onkin jumalainen vartalo.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kiittää kirjoitti:
Siihen vaikuttaa myös paikkakunta. . Kysynnän ja tarjonnan laki.
Pk-seudulla saat varmasti jopa valita mutta jossain takahikiällä voi olla vaikeaa.
Mitä sä selität? Sehän on just päinvastoin: pk-seudulla on (hetero)miesten markkinat, maaseudulla naisten.
Suomessa ei ole yhtään missään heteromiesten markkinat. Vielä huonompi tilanne toki on maaseudulla, kuin PK-seudulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon paljonkin. Joskus ihan yllättyy miten hiirulan näköisellä naisella onkin jumalainen vartalo.
No pistä kuva sitten.
Edes yksi.
Kyllä sulla on toivoa. Itellänikin on hyvä kroppa, mutta sysiruma naama. Miehiä on silti riittänyt, nykyisen kanssa oltu 10 vuotta yhdessä. Usea mies silti ihastunut minuun tässä vuosien varrella. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No laita linkki sellaiseen sitten!
Vierailija kirjoitti:
Näin käy hyvin usein hoikille naisille keski-iässä: jos haluat että vartalo on kaunis - naama näyttää uurteiselta ja vanhalta kun ei ole yhtään "täytettä". Itsellänikin on näin, vartalo on hyvä, mutta naama ei. Jos taas haluaa naaman pysyvän nättinä se tarkoittaa pullukampaa vartaloa. Sikäli OT toki, että kyse ei ole rumuudesta, mutta kyllä mulle on mun naamarypyistä sanottu.
Iän merkeistähän tuossa on kyse eikä rumuudesta. Mutta jos on taipumusta naaman ryppyisyyteen, niin mietippä hetki miltä näyttää, kun naamanahkaa on vuosikausia venyttänyt silava. Puolet roikkuu leukaluun alapuolella..
Kyllä saat! Ns kauniltakin naiselta kun pesee pakkelit pois niin ei se naamataulu niin kaksinen ollukaan. Vartalosta kun pitää huolta niin se kallistaa vaakakuppia merkittävästi :)