Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ärsyttää, mitä tekisitte, jos joku on ihastunut puolisoonne?

Vierailija
12.11.2016 |

Näin näköjää päässyt käymää, eli mieheni opiskelukaveri on ihastunut häneen. He näkevät päivittäin ja muutenki "hengaavat" samassa porukassa. Nyt tää nainen on alkanut lähettelemään päivittäin miehelleni viestejä, kuvia itsestään(esim. semmonen että makoilee sohvalla pelaamassa ja kuvassa näkyy shortsit+paljaat reidet ja pleikkakonsoli), lähettelee "hauskoja" videoita mitä löytää.. jne. Ja jos mieheni ei vastaa heti niin lähettää jo toisen viestin.

No, eilen sit mieheni tuli kotii ja nainen taas jotain lähettäny ja käyttäytyi oudosti. Mies sit kysy että onks kaikki ok .. Niin opiskelukaveri vaa "joo no mua kyl vaivaa joku, en voi kertoo sulle ;-) ", "jos ees ajattelen kertomista, niin saan paniikkikohtauksen".. Mies oli sit että "okei no ei tarvi kertoo, hyvää viikonloppua!" sit nainen "siis jos mä nyt kertoisin, niin olis tosi noloa ja vaikeaa kommunikoida enää sen jälkeen. Ja kyl me voidaan puhua jostain muusta?" mies sit kysy että mistä haluut puhua, nainen kysy pari kysymystä ja mies vastas, ei kysyny häneltä mitää, niin keskustelu kuivu sit siihe.

Mua ärsyttää ihan sikana. Luotan kyllä mieheni, mut inhottava ajatus, että joku kuolailee ja vihjailee sun miehelle. Ja tuo oli niiiiiin selvää, että hän on ihastunut.

Mitä te tekisitte? Mun tekis mieli laittaa naiselle viestii, että mitä haluat. Hän on itsekki siis naimisissa ja lapsikin.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko keskustellut miehesi kanssa mitä mieltä hän on asiasta?

Vierailija
2/79 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ilmiselvästi tiedät kuvion, mies siis näyttää keskustelut sinulle oma-aloitteisesti, niin enpä usko, että on syytä huoleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä sun miehen pitäisi puuttua asiaan ja sanoa tälle naisella suoraan että lopettaisi viestittelyn.

Vierailija
4/79 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mä en tekisi mitään. Mieheltä olettaisin, että pitää välit kaverillisina, eikä johdata naista harhaan tai anna ymmärtää, että tunne on molemmin puolinen. Mun mies onkin osannut vastaavassa tilanteessa toimia hyvin muuten, mutta lähti "vahingossa" kuitenkin treffeille ihastuneen naisen kanssa. No, perääntyi toki kun tajusi, mistä on kyse, mutta kyllä siitä vähän juteltiin, että onko ok lähteä lauantai-iltana kymmenen aikaan kahdestaan ihastuneen naisen kanssa "yksille" ja että voiko nainen saada siitä väärän kuvan 😂

Mutta joo, naiseen en tietenkään ollut yhteydessä, mieheni kanssa mulla on suhde ja hänen kanssaan käyn läpi meidän suhteen "sääntöjä".

Vierailija
5/79 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauden ja liiton rajat.

Vierailija
6/79 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti niin kauaa, kun omaa miestä ei kiinnosta niin ei ole hätää. En siis olisi huolissani.  Toisaalta taas, kun toinenkin osapuoli on perheellinen niin olisi syytä tehdä stoppi.  Niin ja joku hyvän maun raja se siinäkin mitä ja miten suhtautuu kaveriin, opiskelukaveriin jne.

Mä tulen hyvin toimeen mun muutamien ystävien miesten kanssa. Heitetään läppää yms, mut en menis ihan mitä tahansa heille heittää tai lähettää kuvia itsestäni "paljaana".

Vierailija
7/79 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asia ratkaistiin niin että mies alkoi vältellä naista joka oli hänen kimpussaan. Oli hänen kaverinsa, naimisissa ja 2 lastakin. Kun mies alkoi olla minun kanssa, naisen käytös oli törkeää. Sekä puheet että koskettelu. Minä olin hänelke kuin ilmaa. Mieheni oli kyllä todellinen herrasmies. Näytti että minä olen tärkein. Nykyisin ko nainen asuu onneksi muualla. Hänelle tuli ero. Eksänsä on löytänyt myös arvoisensa naisen.

Vierailija
8/79 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehet ei ite tajua miten toimia?!? Onko ne niin imarreltuja huomiosta?

Vierailija
9/79 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, näitä samanlaisia aloituksia on usein. Jos miehesi ei osaa hoitaa tilannetta, niin se on hänen ongelmansa ja toki myös sinun kun olet tuollaisen selkärangattoman jampan itsellesi huolinut. Ei se nainen sitä paitsi ihan ilman vastakaikua miehelle huutele, vaan takuuvarmasti mies on häneen päin kallellaan ihan reilusti ja antanut ymmärtää olevansa naisesta kiinnostunut.

Vierailija
10/79 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai juttelemme, pystyn luottamaan häneen. Hän sanoo vaan, että mun pitää vain luottaa häneen, hän ei tekisi ikinä mitään. Ja sen uskonkin. Mutta pelottaa ajatus, että tää nainen jatkaa tota "pommittamista", ja jossain vaihees sit paljastaa ihastuksen vaikka se nyt onki jo ihan selvää. Kun he päivittäin kuitenki näkevätkin.

Ap

Vierailija
11/79 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jollakin on pokkaa olla noin tyrkky? Ja vielä varatulle!

Vierailija
12/79 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen huomio ja käytös voi laittaa miehen pään pyörälle ja jossain vaiheessa mieheltä voi unohtua mikä on normaalia kaveruutta ja mikä menee yli sen. Monet miehet ovat aika lailla vedätettävissä huomiolla ja imartelulla, ja jos miehesi on antanut tämän viestittelyn jatkua niin kyllähän tuossa riski on että tämä eukko saa hänet ihanstumaan itseensä tai jotain vielä enemmän. 

Vierailija
13/79 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No koska mies itse ruokkii tilannetta vastaamalla ja kirjoittelemalla! Tietenkin ihastunut nainen tulkitsee niin kiinnostukseksi, kun tuntee ja kokee, että heillä on yhteys ja jännite. Nyt apn miehen pitäs lopettaa vastailu kaikkeen muuhun paitsi opiskeluun liittyvään viesteihin. Ei mitään hyvän viikonlopun toivotuksia.. eri asia jos olisivat vain kavereita mutta kun naisen ihastus on selvä.

Vierailija
14/79 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No juuri tätä itsekkin mietin ! Siks ällöttää. Hän kyllä tietää minusta. Ja se että hän on itsekki naimisissa. Voisinki lähettää viestin hänen miehelleen, että kattois vähä mitä hänen naisensa puuhaa.

Ap

Vierailija
15/79 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No koska mies itse ruokkii tilannetta vastaamalla ja kirjoittelemalla! Tietenkin ihastunut nainen tulkitsee niin kiinnostukseksi, kun tuntee ja kokee, että heillä on yhteys ja jännite. Nyt apn miehen pitäs lopettaa vastailu kaikkeen muuhun paitsi opiskeluun liittyvään viesteihin. Ei mitään hyvän viikonlopun toivotuksia.. eri asia jos olisivat vain kavereita mutta kun naisen ihastus on selvä.

Näinpä. Olen mieheni kanssa jutellut ja hän on kertonut, että tämä on nainen on hyvä tyyppi ym. Mieheni on todella sosiaalinen ja tulee todella hyvin toimeen ihmisten kanssa. Hän vitsailee paljon ja on oikeasti tosi hauska. Ja kaiken lisäksi kohtelias, herrasmies ... ym. Että ymmärrän kyllä että naiset voi ihastua helposti.

Mutta ehkä mies tajusi sit eilen, että ehkä ei kannata viestitellä hänen kanssaa. Varsinki noista ihastumisvihjailuista. Koska hän oli "tyly" noissa viimeisissä viesteissä. Eli just tuo "hyvää viikonloppua" ja että vastas vaa paril sanal kysymyksii. Ja ei jatkanu keskustelua.

Ap

Vierailija
16/79 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai juttelemme, pystyn luottamaan häneen. Hän sanoo vaan, että mun pitää vain luottaa häneen, hän ei tekisi ikinä mitään. Ja sen uskonkin. Mutta pelottaa ajatus, että tää nainen jatkaa tota "pommittamista", ja jossain vaihees sit paljastaa ihastuksen vaikka se nyt onki jo ihan selvää. Kun he päivittäin kuitenki näkevätkin.

Ap

Pelkosi on aiheellinen ja luottosi mieheen lapsellista. Nyt käynnistät suuren mustasukkaisuuskohtauksen kotona ja riehut, raivoat, itket ja kiljut kimakasti asiasta ainakin tämän päivän ajan. Etkö anna miehen hipaistakaan, vaan syytät häntä ja naista huoraamisesta ja pettämisestä, itket räkä poskella, silmät turvonneina ja punaisina välillä miehen tavaroita seiniin viskellen. Siitä mies tietää, että arvostat häntä, tulet aina olemaan hyvä vaimo ja paras ystävä, ja mielettömän hyvä äiti mahdollisille lapsillenne. Olet uhrautuva, kaunis sisäisesti ja ulkoisesti, päästäsi terve ja kaiken lisäksi takaat, että tällaista iloa ja ihanuutta tulee jatkossakin elämä sinun kanssasi olemaan. Kyllä nyt on miehellä vaikeuksia valita teidän naisten välillä!

Vierailija
17/79 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä voi hivellä naisen osoittama huomio.

Itse olen eri aikoina joutunut töissä todistamaan kahtakin tällaista tapausta. Oli kiusallista seurata naisen liehittelyä varattua miestä/työkaveria kohtaan.

Kummassakaan tapauksessa liehittely ei johtanut parisuhteeseen. Ei edes siinä tapauksessa, kun toinen näistä miehistä erosi. Ja kumpikin osapuoli olisi ollut vapailla markkinoilla. Jostain syystä ei sitten kuitenkaan natsannut.

Minusta on kiusallista joutua seuraamaan varatun liehittelyä. En voi olla miettimättä varatun vaimoa.

Vierailija
18/79 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies vois lähettää sille ihastuneelle tytölle kuvan teistä kahdesta. Vink vink...

Vierailija
19/79 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshänsen päättää, et sinä. Luetko toisen viestejä. Muista, että mies pysyy rinnallasi, jos haluaa, ei pakosta.

Vierailija
20/79 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mä inhoon pettäjiä. Todella ällöttäviä. Ja mä luen pettämiseksi jo tuon mitä tuo toinen nainen tekee. Kuvat, vihjailu.. Ym. "Onneks" oon nähnyt mitä mieheni kirjoittaa, niin en ole huolissaan. Ikinähä ei voi tietää mitä tulevaisuudessa tapahtuu.

Tää nainen on kyl nätti. Ehkä siksiki vähän ahistaa. Miehellä oli kyl aikaisemminki yks nainen ihastunut häneen, mut se meni sit sillä ohi ku nainen kerto ihastuksen niin mies sanoi että hän rakastaa minua. Eli siinä mielessä voisin luottaa, että tässäki kävis sama juttu.