ärsyttää, mitä tekisitte, jos joku on ihastunut puolisoonne?
Näin näköjää päässyt käymää, eli mieheni opiskelukaveri on ihastunut häneen. He näkevät päivittäin ja muutenki "hengaavat" samassa porukassa. Nyt tää nainen on alkanut lähettelemään päivittäin miehelleni viestejä, kuvia itsestään(esim. semmonen että makoilee sohvalla pelaamassa ja kuvassa näkyy shortsit+paljaat reidet ja pleikkakonsoli), lähettelee "hauskoja" videoita mitä löytää.. jne. Ja jos mieheni ei vastaa heti niin lähettää jo toisen viestin.
No, eilen sit mieheni tuli kotii ja nainen taas jotain lähettäny ja käyttäytyi oudosti. Mies sit kysy että onks kaikki ok .. Niin opiskelukaveri vaa "joo no mua kyl vaivaa joku, en voi kertoo sulle ;-) ", "jos ees ajattelen kertomista, niin saan paniikkikohtauksen".. Mies oli sit että "okei no ei tarvi kertoo, hyvää viikonloppua!" sit nainen "siis jos mä nyt kertoisin, niin olis tosi noloa ja vaikeaa kommunikoida enää sen jälkeen. Ja kyl me voidaan puhua jostain muusta?" mies sit kysy että mistä haluut puhua, nainen kysy pari kysymystä ja mies vastas, ei kysyny häneltä mitää, niin keskustelu kuivu sit siihe.
Mua ärsyttää ihan sikana. Luotan kyllä mieheni, mut inhottava ajatus, että joku kuolailee ja vihjailee sun miehelle. Ja tuo oli niiiiiin selvää, että hän on ihastunut.
Mitä te tekisitte? Mun tekis mieli laittaa naiselle viestii, että mitä haluat. Hän on itsekki siis naimisissa ja lapsikin.
Kommentit (79)
Nyt pariskunnat. Ei se ole hölmö, joka yrittää puolisoanne. Hänen oma valintansa, jos suostuu ja antaa tilanteen jatkua. Jotkut eivät hitto vie käytä edes sormuksia, niin mistä sen statuksen voi silloin arvata.
Ne on ystäviä, ei muuta, ei miehesi varmaan kertoisi sinulle jos salaisia jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jollakin on pokkaa olla noin tyrkky? Ja vielä varatulle!
No koska mies itse ruokkii tilannetta vastaamalla ja kirjoittelemalla! Tietenkin ihastunut nainen tulkitsee niin kiinnostukseksi, kun tuntee ja kokee, että heillä on yhteys ja jännite. Nyt apn miehen pitäs lopettaa vastailu kaikkeen muuhun paitsi opiskeluun liittyvään viesteihin. Ei mitään hyvän viikonlopun toivotuksia.. eri asia jos olisivat vain kavereita mutta kun naisen ihastus on selvä.
Näinpä. Olen mieheni kanssa jutellut ja hän on kertonut, että tämä on nainen on hyvä tyyppi ym. Mieheni on todella sosiaalinen ja tulee todella hyvin toimeen ihmisten kanssa. Hän vitsailee paljon ja on oikeasti tosi hauska. Ja kaiken lisäksi kohtelias, herrasmies ... ym. Että ymmärrän kyllä että naiset voi ihastua helposti.
Mutta ehkä mies tajusi sit eilen, että ehkä ei kannata viestitellä hänen kanssaa. Varsinki noista ihastumisvihjailuista. Koska hän oli "tyly" noissa viimeisissä viesteissä. Eli just tuo "hyvää viikonloppua" ja että vastas vaa paril sanal kysymyksii. Ja ei jatkanu keskustelua.
Ap
Mun mieheen yritti myös hänen työkaverinsa alkaa luoda vastaavaa luottamuksellista ihmissuhdetta, ja miehelläni meni pitkään tajuta naisen motiiveja. Piti naista vaan sellaisena tosi sosiaalisena ja avoimena tyyppinä, eikä uskonut että nainen olisi jotenkin kiinnostunut. Lopulta nainen alkoi laitella jotain pikkutuhmia kuvia, ja silloin mieskin samantien ymmärsi ettei olla missään normikaveruudessa. Selitin moneen otteeseen, miten tällainen kuvio etenee, ja mies katkaisi ihan täysin välit tähän ihmiseen. Ei vastannut yhtään mitään mihinkään. Nyt useamman vuoden jälkeen sanoo, että oli silmiäavaava kokemus: hän ei olisi koskaan uskonut että joku nainen kehtaa ruveta iskemään naimisissa olevaa miestä. Että naiset ei kunnioita miehen vaimoa pätkääkään (olin juuri saanut vauvankin)
Ollaan myös useamman kaveripariskunnan kanssa juteltu, ja usein kuultu erilaisia versioita tällaisista varatuille miehille avautuvista kaverinaisista, joilla ihan selkeänä toimintana on luoda mieheen joku syvempi luottamuksellinen, vaimon ehkä syrjäyttävä ihmissuhde.Miten juttelitte asiasta miehenne kanssa? Ja miks hän tosiaan luuli, että tää nainen yritti olla vain kaveri? Ja miten sait hänet tajuamaan, että nyt on parempi saada viestittely loppumaan?
Ap
Mun mies ei tajunnut, että nainen yrittää isekä edes siinä vaiheessa, kun nainen erosi omasta miehestään ja ehdotti miehelleni, että voisiko muuttaa alivuokralaiseksi miehen kolmioon. Me siis vasta seurustelimme mieheni kanssa silloin emmekä vielä asuneet yhdessä.
Mies puhui usein kuinka joku kaveri kai muuttaa alivuokralaiseksi sinne toiseen makkariin ja hän saa siitä vähän rahaa, kun työtulot olivat heikot, enkä tajunnut kysyä kuin vasta jonkun ajan.päästä ihan vitsillä, että onko kaveri mies vai nainen. Voit uskoa etten meinannut saada ällistyksestä sanoja ulos suusta, kun kuulin, että nainen.
Olin ihan että onko heillä suhde ja alkavatko he nyt sitten seurustella vai mitä hittoa, niin mies ihan huuli pyörernä selittää, että ovat vain kavereita eikä nainen yritä yhtään iskeä. Selitin että kyllä hän yrittää. Mies ei meinannut uskoa sitä millään ja myönsi pohdinnan jälkeen lähinnä, että saattaisihan se olla kiusallista, kun oltaisiin yhdessä siellä miehen asunnossa ja sitten se toinen nainen asuisi siellä myös. No älä.
Lopulta kun meni hänelle kaaliin, että nainen ei varmaan tavoittele pelkkää vuokrahuonetta, niin mies näytyi aika järkyttyneeltä ja kiusaantuneelta. Eivät sitten toteuttaneet järjestelyä ja me mentiin aikanaan naimisiin. En olekaan kysynyt, mitä naiselle kuuluu sittemmin ja ovatko olleet yhteydessä, ehkä voisi joskus udella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No koska mies itse ruokkii tilannetta vastaamalla ja kirjoittelemalla! Tietenkin ihastunut nainen tulkitsee niin kiinnostukseksi, kun tuntee ja kokee, että heillä on yhteys ja jännite. Nyt apn miehen pitäs lopettaa vastailu kaikkeen muuhun paitsi opiskeluun liittyvään viesteihin. Ei mitään hyvän viikonlopun toivotuksia.. eri asia jos olisivat vain kavereita mutta kun naisen ihastus on selvä.
Näinpä. Olen mieheni kanssa jutellut ja hän on kertonut, että tämä on nainen on hyvä tyyppi ym. Mieheni on todella sosiaalinen ja tulee todella hyvin toimeen ihmisten kanssa. Hän vitsailee paljon ja on oikeasti tosi hauska. Ja kaiken lisäksi kohtelias, herrasmies ... ym. Että ymmärrän kyllä että naiset voi ihastua helposti.
Mutta ehkä mies tajusi sit eilen, että ehkä ei kannata viestitellä hänen kanssaa. Varsinki noista ihastumisvihjailuista. Koska hän oli "tyly" noissa viimeisissä viesteissä. Eli just tuo "hyvää viikonloppua" ja että vastas vaa paril sanal kysymyksii. Ja ei jatkanu keskustelua.
Ap
Mun mieheen yritti myös hänen työkaverinsa alkaa luoda vastaavaa luottamuksellista ihmissuhdetta, ja miehelläni meni pitkään tajuta naisen motiiveja. Piti naista vaan sellaisena tosi sosiaalisena ja avoimena tyyppinä, eikä uskonut että nainen olisi jotenkin kiinnostunut. Lopulta nainen alkoi laitella jotain pikkutuhmia kuvia, ja silloin mieskin samantien ymmärsi ettei olla missään normikaveruudessa. Selitin moneen otteeseen, miten tällainen kuvio etenee, ja mies katkaisi ihan täysin välit tähän ihmiseen. Ei vastannut yhtään mitään mihinkään. Nyt useamman vuoden jälkeen sanoo, että oli silmiäavaava kokemus: hän ei olisi koskaan uskonut että joku nainen kehtaa ruveta iskemään naimisissa olevaa miestä. Että naiset ei kunnioita miehen vaimoa pätkääkään (olin juuri saanut vauvankin)
Ollaan myös useamman kaveripariskunnan kanssa juteltu, ja usein kuultu erilaisia versioita tällaisista varatuille miehille avautuvista kaverinaisista, joilla ihan selkeänä toimintana on luoda mieheen joku syvempi luottamuksellinen, vaimon ehkä syrjäyttävä ihmissuhde.Miten juttelitte asiasta miehenne kanssa? Ja miks hän tosiaan luuli, että tää nainen yritti olla vain kaveri? Ja miten sait hänet tajuamaan, että nyt on parempi saada viestittely loppumaan?
Ap
Mun mies ei tajunnut, että nainen yrittää isekä edes siinä vaiheessa, kun nainen erosi omasta miehestään ja ehdotti miehelleni, että voisiko muuttaa alivuokralaiseksi miehen kolmioon. Me siis vasta seurustelimme mieheni kanssa silloin emmekä vielä asuneet yhdessä.
Mies puhui usein kuinka joku kaveri kai muuttaa alivuokralaiseksi sinne toiseen makkariin ja hän saa siitä vähän rahaa, kun työtulot olivat heikot, enkä tajunnut kysyä kuin vasta jonkun ajan.päästä ihan vitsillä, että onko kaveri mies vai nainen. Voit uskoa etten meinannut saada ällistyksestä sanoja ulos suusta, kun kuulin, että nainen.
Olin ihan että onko heillä suhde ja alkavatko he nyt sitten seurustella vai mitä hittoa, niin mies ihan huuli pyörernä selittää, että ovat vain kavereita eikä nainen yritä yhtään iskeä. Selitin että kyllä hän yrittää. Mies ei meinannut uskoa sitä millään ja myönsi pohdinnan jälkeen lähinnä, että saattaisihan se olla kiusallista, kun oltaisiin yhdessä siellä miehen asunnossa ja sitten se toinen nainen asuisi siellä myös. No älä.
Lopulta kun meni hänelle kaaliin, että nainen ei varmaan tavoittele pelkkää vuokrahuonetta, niin mies näytyi aika järkyttyneeltä ja kiusaantuneelta. Eivät sitten toteuttaneet järjestelyä ja me mentiin aikanaan naimisiin. En olekaan kysynyt, mitä naiselle kuuluu sittemmin ja ovatko olleet yhteydessä, ehkä voisi joskus udella.
Mä oon asunu miespuolisen kaverin ylimääräisessä makkarissa enkä todellakaan tavoitellut mitään muuta kuin vuokrahuonetta. Ei todellakaan pelkästään tuolla perusteella voi päätellä että nainen yrittää iskeä.
Kaverini vielä seurusteli tuohon aikaan, itse olin sinkku. Toki sitten pysyttelin paljon siellä huoneessani kun kaverin tyttöystävä oli käymässä, tai yritin viettää aikaa kaupungilla jotta heille jäis omaa aikaa jne. Joskus vietettiin aikaa kolmestaankin, tai isomallakin porukalla. En huomannut koskaan mitään kiusaantuneisuutta. Että voi tällaiseen asennoitua toisinkin.
Vierailija kirjoitti:
Miten miehet ei ite tajua miten toimia?!? Onko ne niin imarreltuja huomiosta?
En tiedä muista miehistä, mutta tavallinen mies ei saa huomiota naisilta juuri ollenkaan/todella harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Saatoin kysäistä, että mitähän nainen tuolla tarkoitti, tai sanoin että toihan on flirttailua, miks tuo kiusoittelee sua noin tai kato nyt toi hymiökin, tai että miks ihmeessä nainen kertoo sulle tollaisia asioita, yrittää heruttaa jotain viesteja takaisin. Kysyin suoraa, että yrittääkö toi iskeä, tai onko sanonut, että kiinnostaa. Mun mies ei omien sanojensa mukaan osannut ees ajatella, että varattua miestä alettais vikitellä ja oli aluksi epäuskoinen, että ei tuollainen ole mitään iskemistä. Sitten kun nainen lähetti yhden täysin seksuaalissävytteisen kuvan, niin ei jäänyt enää miehellekään epäselvyyttä. Sanoin, että entä jos minä saisin miespuoleiselta työkaverilta vastaavan kuvan. Tajus heti, että eihän se olisi ollenkaan soveliasta tai ei siinä oo mitään kaverillista vaan pelkästään seksuaalista vihjaamista. Tilanne päättyi siihen, mies lopetti totaalisesti viestittelyn, sanoi suoraa naiselle, ettei halua sellaisia viestejä, ja koska mies oli just vaihtanut työpaikkaa, niin ei tarttenut edes nähdä naista enää.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on myös sosiaalinen, kaikille ystävällinen ja hauskakin. Saa helposti seuraa ja uusia kavereita missä tahansa, ja hällä on myös naispuoleisia kavereita jo ajalta ennen meidän tapaamista sekä sen jälkeen tavattuja. Mun mielestä se on hyvä, että mies osaa olla naistenkin kanssa kaveri, koska se kertoo ettei ajattele naisia pelkästään seksiobjekteina. Naispuolisten kavereiden kautta mies myös tuntuu oppineen ymmärtämään naisia paremmin.
Mutta sitten on tietenkin ollut näitä ihastumisjuttuja. Joitain vuosia sitten mies oli työpaikassa, jossa ei viihtynyt ja oli iloinen kun oli siellä tavannut fiksun naisen, jonka kanssa tuli hyvin juttuun. Jossain vaiheessa naiselta alkoi tulla viestiä viikonloppuisinkin, vähän vihjailevia sävyjä, olisi kiva tavata kun on niin tylsää jne. Mies toimi mielestäni varsin hienovaraisesti ja fiksusti. Nainen kirjoitti, että olisi kiva nähdä, mies vastasi että haluaisiko hän lähteä miehen ja minun kanssa keikalle. Nainen laittoi itsestään kuvan uimarannalla, mies laittoi kuvan minusta ja miehestä piknikillä. Lähes kaikkiin viesteihinsä laittoi terveisiä minulta. Osoitti siis, että hän on parisuhteessa, kyseinen nainen on kaveri ja toimi kuten kaverin kanssa toimitaan. Pikkuhiljaa ihastus laantui, ja meistäkin tuli tämän naisen kanssa hetkeksi ihan hyvät tutut. Jossain vaiheessa nainen muutti muualle, ja yhteydenpito hiipui pois.
Jep, haluan ajatella, että asia on juuri näin. Luotan että mies osaisi itse hoitaa homman. Jäänen sitten odottelemaan tulevia päiviä/viikkoja!
Kiitos kaikille, jotka olette kertoneet omia kokemuksia ja muutenkin kommentoineet. Helpotti iha hirveesti ku sai vähän "avautua" ja sai näkökulmia monelta kantilta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt pariskunnat. Ei se ole hölmö, joka yrittää puolisoanne. Hänen oma valintansa, jos suostuu ja antaa tilanteen jatkua. Jotkut eivät hitto vie käytä edes sormuksia, niin mistä sen statuksen voi silloin arvata.
Viidettätoista hääpäivää vietettiin hiljattain, sormusta en näinä vuosina ole käyttänyt. Ilmeisesti on tullut ihan käytöksestä selville siviilisäätyni kun ei koskaan kukaan miespuolinen tuttava ole erehtynyt luulemaan sinkuksi.
Pyytäisin ihastusta ottamaan mieheni / naiseni kovaa tai antaa naiseni / mieheni ottaa hänet kovaa samalla masturboidessani ja katsellessani toimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viidettätoista hääpäivää vietettiin hiljattain, sormusta en näinä vuosina ole käyttänyt. Ilmeisesti on tullut ihan käytöksestä selville siviilisäätyni kun ei koskaan kukaan miespuolinen tuttava ole erehtynyt luulemaan sinkuksi.
Entä mahdolliset etäisemmät ihailijasi? No mistäpä tietäisit heistä.
Tälläsiä tyrkkyjä riittää niin naisissa kuin miehissäkin. Kieli ruskeena odotetaan hetkeä kun pääseen vähän lipasemaan ja lirkuttelemaan...Somessa huomaa näitä tyyppejä kans. Kotona on kumppani ja saattaa olla muutama mukulakin niin kehdataan julkisesti lipoa. Epätoivoista kun pitää varattua lähestyä.
Jauhakaa tätä ainaista paskaa muualla kuin vauvapalstalla!!
Mua näin ikisinkkunaisena harmittaa, kun en saa kenestäkään miehestä kaveria. Sinkkumiehet kärkkyvät seksiä ja varatut (tai puolisonsa) taas ottavat jokaisen viestin iskuyrityksenä. Huom - en puhu mistään tyrkkykuvista... ihan vain yhteydenpidosta, elämän tapahtumien jakamisesta, syvällisistä keskusteluista.
On mulla pariskuntia kavereina, mutta joskus vaan haluaisin, että mulla olis mies ystävänä. Oikeana, elämänmittaisena, luotettavana ystävänä, johon voisi ottaa milloin vain yhteyttä. Liika vaadittu, tiedän.
Nonni, nyt tää nainen on eronnu miehestään! :o en tiiä onko lopullinen ero mut kuitenki. Nainen ei onneks oo laittanut mitää viestiä viikonlopun aikana ja me olemme miehenkin kanssa juteltu asiasta.
Hänen mielestään minun pitää vain luottaa ja ei ajatella liikoja. Vaikka nainen olisi ihastunut, hän ei ikinä tekisi mitään.
Mutta miten saan oman mieleni rauhoittumaan? Vaikka mitään ei ikinä tapahtuisi, niin miks ajatus puolisoni ihailijasta tuntuu pahalta/ärsyttävältä?
Ap
Mullakin oli jokin aika sitten tilanne jossa yksi epätoivoinen naikkonen koitti miestäni. Se oli sellaista huomion hakua, lähelle tunkemista, tikusta asiaa, hiplailua, yhteisten menojen väkisin vääntämistä (esim kyyti sinne ja tänne).
Ärähdin miehelle että miksi antaa naikkosen lääppiä tuolla tavalla. Tein selväksi että itse en tuota hyväksy. Mies oli ymmällään eikä aluksi ymmärtänyt suuttumustani mutta kun väänsin rautalankaa niin tajusi.... Tosin pakko sanoa että vähän sellainen kuva jäi että ehkä ymmärsikin, mutta toisen palvonta imarteli niin. Mutta mulle oli tosi tärkeetä tuoda esiin se ettei käy enkä hyväksy. Ilmaista tavallaan etten ole kovin sinisilmäinen.
Kokeillaan kepillä jäätä, outs sinne uppos.
Voi ihme. Mitä enemmän yrität saada viestittelyä loppumaan, sitä tärähtäneemmän kuvan annat itsestäsi. Anna ihmisten viestitellä, ja panosta sen sijaan parisuhteeseesi. Jos suhteessanne menee huonosti, se kyllä päättyy, vaikka miten yrittäisit puolisoasi eristää.