ärsyttää, mitä tekisitte, jos joku on ihastunut puolisoonne?
Näin näköjää päässyt käymää, eli mieheni opiskelukaveri on ihastunut häneen. He näkevät päivittäin ja muutenki "hengaavat" samassa porukassa. Nyt tää nainen on alkanut lähettelemään päivittäin miehelleni viestejä, kuvia itsestään(esim. semmonen että makoilee sohvalla pelaamassa ja kuvassa näkyy shortsit+paljaat reidet ja pleikkakonsoli), lähettelee "hauskoja" videoita mitä löytää.. jne. Ja jos mieheni ei vastaa heti niin lähettää jo toisen viestin.
No, eilen sit mieheni tuli kotii ja nainen taas jotain lähettäny ja käyttäytyi oudosti. Mies sit kysy että onks kaikki ok .. Niin opiskelukaveri vaa "joo no mua kyl vaivaa joku, en voi kertoo sulle ;-) ", "jos ees ajattelen kertomista, niin saan paniikkikohtauksen".. Mies oli sit että "okei no ei tarvi kertoo, hyvää viikonloppua!" sit nainen "siis jos mä nyt kertoisin, niin olis tosi noloa ja vaikeaa kommunikoida enää sen jälkeen. Ja kyl me voidaan puhua jostain muusta?" mies sit kysy että mistä haluut puhua, nainen kysy pari kysymystä ja mies vastas, ei kysyny häneltä mitää, niin keskustelu kuivu sit siihe.
Mua ärsyttää ihan sikana. Luotan kyllä mieheni, mut inhottava ajatus, että joku kuolailee ja vihjailee sun miehelle. Ja tuo oli niiiiiin selvää, että hän on ihastunut.
Mitä te tekisitte? Mun tekis mieli laittaa naiselle viestii, että mitä haluat. Hän on itsekki siis naimisissa ja lapsikin.
Kommentit (79)
Minkä ikäisiä te oikein olette? Naimisissa ja lapsia, sekä opiskelut kesken?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jollakin on pokkaa olla noin tyrkky? Ja vielä varatulle!
No koska mies itse ruokkii tilannetta vastaamalla ja kirjoittelemalla! Tietenkin ihastunut nainen tulkitsee niin kiinnostukseksi, kun tuntee ja kokee, että heillä on yhteys ja jännite. Nyt apn miehen pitäs lopettaa vastailu kaikkeen muuhun paitsi opiskeluun liittyvään viesteihin. Ei mitään hyvän viikonlopun toivotuksia.. eri asia jos olisivat vain kavereita mutta kun naisen ihastus on selvä.
Näinpä. Olen mieheni kanssa jutellut ja hän on kertonut, että tämä on nainen on hyvä tyyppi ym. Mieheni on todella sosiaalinen ja tulee todella hyvin toimeen ihmisten kanssa. Hän vitsailee paljon ja on oikeasti tosi hauska. Ja kaiken lisäksi kohtelias, herrasmies ... ym. Että ymmärrän kyllä että naiset voi ihastua helposti.
Mutta ehkä mies tajusi sit eilen, että ehkä ei kannata viestitellä hänen kanssaa. Varsinki noista ihastumisvihjailuista. Koska hän oli "tyly" noissa viimeisissä viesteissä. Eli just tuo "hyvää viikonloppua" ja että vastas vaa paril sanal kysymyksii. Ja ei jatkanu keskustelua.
Ap
Mun mieheen yritti myös hänen työkaverinsa alkaa luoda vastaavaa luottamuksellista ihmissuhdetta, ja miehelläni meni pitkään tajuta naisen motiiveja. Piti naista vaan sellaisena tosi sosiaalisena ja avoimena tyyppinä, eikä uskonut että nainen olisi jotenkin kiinnostunut. Lopulta nainen alkoi laitella jotain pikkutuhmia kuvia, ja silloin mieskin samantien ymmärsi ettei olla missään normikaveruudessa. Selitin moneen otteeseen, miten tällainen kuvio etenee, ja mies katkaisi ihan täysin välit tähän ihmiseen. Ei vastannut yhtään mitään mihinkään. Nyt useamman vuoden jälkeen sanoo, että oli silmiäavaava kokemus: hän ei olisi koskaan uskonut että joku nainen kehtaa ruveta iskemään naimisissa olevaa miestä. Että naiset ei kunnioita miehen vaimoa pätkääkään (olin juuri saanut vauvankin)
Ollaan myös useamman kaveripariskunnan kanssa juteltu, ja usein kuultu erilaisia versioita tällaisista varatuille miehille avautuvista kaverinaisista, joilla ihan selkeänä toimintana on luoda mieheen joku syvempi luottamuksellinen, vaimon ehkä syrjäyttävä ihmissuhde.
Entinen naapuri oli ihastunut mieheeni ja ihan avoimesti itseään tyrkytti. Kertoili meille molemmille kuinka ihana hän on ja kuinka kaikki miehet kuolaa hänen peräänsä niin ettei saa edes kadulla kävellä rauhassa.
Tunki tissejään silmille kun on se kamalaa kun on näin isot tissitkin ettei tiedä mitä päälle pukisi ym ym.
Ryntäsi aina pihalla lirkuttelemaan miehelleni ja tunkasi pari kertaa miehen auton kyytiin kun oli työpaikat vierekkäin. Siihen kimppakyytiin panin sitten pisteen että nyt riittää.
Mies oli vähän ihmeissään, huvittunut ja varmasti imarteltukin.
Eukko rauhoittui ajan kanssa kun ei kai saanut vastakaikua ihastukselle.
Onneksi tuli raskaaksi ja muutimme pois.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen huomio ja käytös voi laittaa miehen pään pyörälle ja jossain vaiheessa mieheltä voi unohtua mikä on normaalia kaveruutta ja mikä menee yli sen. Monet miehet ovat aika lailla vedätettävissä huomiolla ja imartelulla, ja jos miehesi on antanut tämän viestittelyn jatkua niin kyllähän tuossa riski on että tämä eukko saa hänet ihanstumaan itseensä tai jotain vielä enemmän.
Itselläni oli juurikin sellainen mies jonka yksi "kaveri" aivopesi huomiollaan eikä mies enään nähnyt ongelmaa miksi ei saisi pitää tätä kaveria sylissään tai lähetellä flirttiviestejä. Lopulta oli pakko vaan erota koska en halunnut olla jatkuvasti mustasukkainen tai taistella vieraan naisen kanssa huomiosta.
Mies on kohtelias, asiallinen, mukava ja hymyilevä kaikille. Ei flirttaileva.
Mutta tuo mukava normaali käytös riittää joillekin naisille ihastumiseen. HUH!
Ja uskomattoman härskisti sitten yritetään saada huomiota ja ei ole mitään väliä vaikka vaimo olisi paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No koska mies itse ruokkii tilannetta vastaamalla ja kirjoittelemalla! Tietenkin ihastunut nainen tulkitsee niin kiinnostukseksi, kun tuntee ja kokee, että heillä on yhteys ja jännite. Nyt apn miehen pitäs lopettaa vastailu kaikkeen muuhun paitsi opiskeluun liittyvään viesteihin. Ei mitään hyvän viikonlopun toivotuksia.. eri asia jos olisivat vain kavereita mutta kun naisen ihastus on selvä.
Mä en tajua miksi jotkut naiset saa tosta kiksejä? Narsismi vai huonosti opetetut tavat lapsena. Ainakin tunnekylmiä ovat.
Näinpä. Olen mieheni kanssa jutellut ja hän on kertonut, että tämä on nainen on hyvä tyyppi ym. Mieheni on todella sosiaalinen ja tulee todella hyvin toimeen ihmisten kanssa. Hän vitsailee paljon ja on oikeasti tosi hauska. Ja kaiken lisäksi kohtelias, herrasmies ... ym. Että ymmärrän kyllä että naiset voi ihastua helposti.
Mutta ehkä mies tajusi sit eilen, että ehkä ei kannata viestitellä hänen kanssaa. Varsinki noista ihastumisvihjailuista. Koska hän oli "tyly" noissa viimeisissä viesteissä. Eli just tuo "hyvää viikonloppua" ja että vastas vaa paril sanal kysymyksii. Ja ei jatkanu keskustelua.
Ap
Mun mieheen yritti myös hänen työkaverinsa alkaa luoda vastaavaa luottamuksellista ihmissuhdetta, ja miehelläni meni pitkään tajuta naisen motiiveja. Piti naista vaan sellaisena tosi sosiaalisena ja avoimena tyyppinä, eikä uskonut että nainen olisi jotenkin kiinnostunut. Lopulta nainen alkoi laitella jotain pikkutuhmia kuvia, ja silloin mieskin samantien ymmärsi ettei olla missään normikaveruudessa. Selitin moneen otteeseen, miten tällainen kuvio etenee, ja mies katkaisi ihan täysin välit tähän ihmiseen. Ei vastannut yhtään mitään mihinkään. Nyt useamman vuoden jälkeen sanoo, että oli silmiäavaava kokemus: hän ei olisi koskaan uskonut että joku nainen kehtaa ruveta iskemään naimisissa olevaa miestä. Että naiset ei kunnioita miehen vaimoa pätkääkään (olin juuri saanut vauvankin)
Ollaan myös useamman kaveripariskunnan kanssa juteltu, ja usein kuultu erilaisia versioita tällaisista varatuille miehille avautuvista kaverinaisista, joilla ihan selkeänä toimintana on luoda mieheen joku syvempi luottamuksellinen, vaimon ehkä syrjäyttävä ihmissuhde.
Vetäisin tuossa vaiheessa jo kilarit. Ja jos mies ei tajuaisi (haluaisi) vetää naiselle rajaa, niin saattaisin harkita eroa, koska en halua olla hullu ämmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen huomio ja käytös voi laittaa miehen pään pyörälle ja jossain vaiheessa mieheltä voi unohtua mikä on normaalia kaveruutta ja mikä menee yli sen. Monet miehet ovat aika lailla vedätettävissä huomiolla ja imartelulla, ja jos miehesi on antanut tämän viestittelyn jatkua niin kyllähän tuossa riski on että tämä eukko saa hänet ihanstumaan itseensä tai jotain vielä enemmän.
Itselläni oli juurikin sellainen mies jonka yksi "kaveri" aivopesi huomiollaan eikä mies enään nähnyt ongelmaa miksi ei saisi pitää tätä kaveria sylissään tai lähetellä flirttiviestejä. Lopulta oli pakko vaan erota koska en halunnut olla jatkuvasti mustasukkainen tai taistella vieraan naisen kanssa huomiosta.
Hyvin syyllistetty.
Mun mies on korkeassa asemassa naisvaltaisella alalla, ja joka kerta työpaikan juhlista palatessaan kertoo jonkunmoisesta lähentelystä häntä kohti. Vähintään pyllyä on puristettu, mutta ihan laidasta laitaan vihjailuja, ehdotuksia jne. Mieheni on jutteleva, mutta ei flirttaileva, tosi ihana ja hauska mies, joka jo nuorena sai naisten sukat pyörimään viileällä olemuksellaan. En siis ihmettele että naisia kiinnostaa hänen huomionsa, mutta itsensä avoin tyrkyttäminen varatulle miehelle (kohta 20 vuotta yhdessä) on vaan niin noloa.
Hah hah, mullakin on ollut samanlainen tilanne, miehen silloinen opiskelukaveri oli ihastunut mieheen. Viestejä tuli, en enää muista niistä paljoa, mutta se katkesi siihen kun itse laitoin miehen kännyköstä viestin (laitoimme siis yhdessä miehen kanssa) että ehkäpä kannattaa viestitellä jollekin muulle, hänellä kun oli tietyntyyppistä asiaa jolla pyrki koukuttamaan miestä. Omalla allekirjoituksellani siis laitoin ja ihan neutraaliin ja kilttiin, mutta tiukkaan sävyyn. Sieltä sitten tuli takaisin joku viesti että oli nyt aivan paskana tästä, mutta juttu lopahti kyllä siihen. Ap:n miehen kannattaisi kyllä kokonaan lopettaa viestittely. Jotkut naiset tosiaan kuvittelee, että jos mies on vain mukava ja tykkää jutella sekä kohtelias, että se on kiinnostunut :) Tiedoksi, jotkut miehet ovat sellaisia...KAIKILLE :)
Eihän se mies lopeta kun se haluaa viestiä. Kyllä mies osaa sanoa, jos ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Entinen naapuri oli ihastunut mieheeni ja ihan avoimesti itseään tyrkytti. Kertoili meille molemmille kuinka ihana hän on ja kuinka kaikki miehet kuolaa hänen peräänsä niin ettei saa edes kadulla kävellä rauhassa.
Tunki tissejään silmille kun on se kamalaa kun on näin isot tissitkin ettei tiedä mitä päälle pukisi ym ym.
Ryntäsi aina pihalla lirkuttelemaan miehelleni ja tunkasi pari kertaa miehen auton kyytiin kun oli työpaikat vierekkäin. Siihen kimppakyytiin panin sitten pisteen että nyt riittää.
Mies oli vähän ihmeissään, huvittunut ja varmasti imarteltukin.
Eukko rauhoittui ajan kanssa kun ei kai saanut vastakaikua ihastukselle.
Onneksi tuli raskaaksi ja muutimme pois.
Raskaaksi kenelle. Naiset on sitten sinisilmäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina mielissäni jos huomaan jonkun ihastuneen mieheeni, olen tavallaan "ylpeä", että minulla on tuollainen "saalis". Mies on komea ja seuramies, moni ihastuu pelkästään jo miehen tapaan ottaa muut huomioon ja olla sellainen höpöttelijä. Mutta tuollainen liikatyrkky ärsyttäisi. Ei mustasukattaisi kuten ei AP:takaan varmaan, mutta ärsyttäisi. Tuossa vaiheessa odottaisin mieheltä jotain konkreettisia tekoja, olkoonkin vaikka täysi ignooraus naista kohtaan, kunhan jotain tekisi.
Jos mietin omalle kohdalleni, että joku mies lähettelisi minulle kuvia ja juttelisi liikaa tuollaisia AP:n esimerkin mukaisia asioita, niin sanoisin että nyt riittää.
Olen kyllä mustasukkainen, mutta yritän olla olematta liikaa. Nyt on vaa tää ärsytys! En ala miestä pakottamaan tekemään mitään, haluan nähdä, että tajuaako ite. Täysi ignooraus voisi olla aika hankala, koska sama opiskelupaikka ja tosiaa heillä oma porukka siellä, missä hengaavat.
Olen miettinyt, että sanoisin miehelleni, että mitä mieltä hän olisi jos minä lähettäisin samanlaisia viestejä mun työ- tai opiskelukavereille? Niin miltä hänestä tuntuisi mun miehenä? Ja olisiko ne viestit hänen mielestään muka asiallisia?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä te oikein olette? Naimisissa ja lapsia, sekä opiskelut kesken?
Mä on 24 ja mies 26. Naimisissa ja molemmilla työt ja opiskelut.
Jos nainen on epämiellyttävä tai mies sitoutunut suhteeseen tekee lopun viestittelystä. Kun mies ihastunut ja mielissään, imarreltu ei tee stoppia. Kun suhteessa menee huonosti vaikka vaan hetken niin mies katoaa naisen mukaan kun on saatavilla.
Kunpa tulisi vastaava tilanne niin pääsisi testaamaan olisiko tietämättään yhdessä pettäjän kanssa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten juttelitte asiasta miehenne kanssa? Ja miks hän tosiaan luuli, että tää nainen yritti olla vain kaveri? Ja miten sait hänet tajuamaan, että nyt on parempi saada viestittely loppumaan?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kunpa tulisi vastaava tilanne niin pääsisi testaamaan olisiko tietämättään yhdessä pettäjän kanssa :D
Älä pliis toivo :D ei oo itelle mitenkää mukava tunne. toki jälkeenpäin voi tuntua "hyvältä" kun mies valitsee sinut, mut kyl se jää mielee pitemmäksikin aikaa. v
Mun mies on myös sosiaalinen, kaikille ystävällinen ja hauskakin. Saa helposti seuraa ja uusia kavereita missä tahansa, ja hällä on myös naispuoleisia kavereita jo ajalta ennen meidän tapaamista sekä sen jälkeen tavattuja. Mun mielestä se on hyvä, että mies osaa olla naistenkin kanssa kaveri, koska se kertoo ettei ajattele naisia pelkästään seksiobjekteina. Naispuolisten kavereiden kautta mies myös tuntuu oppineen ymmärtämään naisia paremmin.
Mutta sitten on tietenkin ollut näitä ihastumisjuttuja. Joitain vuosia sitten mies oli työpaikassa, jossa ei viihtynyt ja oli iloinen kun oli siellä tavannut fiksun naisen, jonka kanssa tuli hyvin juttuun. Jossain vaiheessa naiselta alkoi tulla viestiä viikonloppuisinkin, vähän vihjailevia sävyjä, olisi kiva tavata kun on niin tylsää jne. Mies toimi mielestäni varsin hienovaraisesti ja fiksusti. Nainen kirjoitti, että olisi kiva nähdä, mies vastasi että haluaisiko hän lähteä miehen ja minun kanssa keikalle. Nainen laittoi itsestään kuvan uimarannalla, mies laittoi kuvan minusta ja miehestä piknikillä. Lähes kaikkiin viesteihinsä laittoi terveisiä minulta. Osoitti siis, että hän on parisuhteessa, kyseinen nainen on kaveri ja toimi kuten kaverin kanssa toimitaan. Pikkuhiljaa ihastus laantui, ja meistäkin tuli tämän naisen kanssa hetkeksi ihan hyvät tutut. Jossain vaiheessa nainen muutti muualle, ja yhteydenpito hiipui pois.
Niin, sä teet omat päätöksesi, mutta sinä älykkäänä ihmisenä varmasti ymmärrät, että joku muu saattaa toimia toisin kuin sinä. Parisuhde ei ole mikään saavutettu elinikäinen etu, vaan se pitää ansaita uudestaan joka päivä. Eikä mustasukkaisuus, kiukku ja epävarmuus oo seksikästä.