Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö ajaessa vilkkua,kun käännyt?

Vierailija
12.11.2016 |

Onko sinulla tapana laittaa vilkku? Myös liikenneympyrässä?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta helvetissä, ja hyvissä ajoin. En halua että kukaan rysäyttää perääni.

Vierailija
2/33 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin ja nimenomaan liikenneympyrässä, olen muutenkin hyvä kuski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kysymys tämä nyt on? Samaa sarjaa kuin, että pesetkö kätesi kusella käytyäsi, entä paskalla.

Vierailija
4/33 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti käytän! Paitsi ehkä jostain mökkitieltä pihaan kääntyessä, kun muita ihmisiä ei ole lähimaillakaan. Vilkun käyttö tulee niin selkäytimestä, että enemmän sen käyttämättä jättämiseen kiinnittää huomiota kuin käyttämiseen.

Vierailija
5/33 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä olen sillain hassu.

Vierailija
6/33 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, mitä se muille kuuluu minne olen menossa.

Vierailija
7/33 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä, mitä se muille kuuluu minne olen menossa.

Ihan hyvä pointti, pätee tuohon vessassakäyntiinkin.

Vierailija
8/33 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Miksi kysyt? Oon kyllä pari kertaa unohtanut ja häpeän sitä. Käytän myös parissa risteyksessä työ-kotimatkallani, missä juuri kukaan muu ei käytä. Syy siihen, ettei kukaan muu käytä on se, että risteys on mutkassa ja oikealle kääntyvä tie menee suoraan, mutta se on eri tie ja siinä kuuluu käyttää. toinen kohta on sellainen, että on T-risteys, jossa kaikki tiet ovat erillisiä toisistaan. Suoraan jatkuu hiekkatie, mistä mennään pariin taloon ja asfalttitie jatkuu, mutta se on eri tie. Moni kuvittelee siinä, että siinä on vain mutka. 

Vierailija
9/33 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin ja nimenomaan liikenneympyrässä, olen muutenkin hyvä kuski.

No kun meillä päin jotkut ei käytä vilkkua niissä liikenneympyröissä.

Vierailija
10/33 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mulkku, mulkku ei käytä vilkkua.

Vierailija
11/33 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Akku kuluu.

Vierailija
12/33 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika laiska vilkun käyttäjä, eikä se muutenkaan sovi sporttiseen ajotyyliin.

Terv. Komistus ja Octavia RS

Vierailija
13/33 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti käytän! Paitsi ehkä jostain mökkitieltä pihaan kääntyessä, kun muita ihmisiä ei ole lähimaillakaan. Vilkun käyttö tulee niin selkäytimestä, että enemmän sen käyttämättä jättämiseen kiinnittää huomiota kuin käyttämiseen.

Typerä käytös. Vilkkua kannattaa käyttää aina vaikka itse ei ketään näkisikään. Lähellä voi silti olla joku, joka sen vilkun näkee. Heikot autoilijat syyllistyvät tähän jatkuvasti esim. kun eivät huomaa jalankulkijoita.

Vierailija
14/33 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, vihollinenhan voi käyttää tilaisuutta hyväkseen, jos paljastan aikeeni.

Vierailija
15/33 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, enhän ole idiootti. Käytän vilkkua myös hyvissä ajoin että muut tietävät aikeeni. En vasta siinä vaiheessa kun pyörät jo kääntyvät kuin jotku urpot.

En tajua miksi jotkut käyttävät sitä vilkkua siinä vaiheessa kun jo käännytään kun ei muut silloin hyödy siitä tiedosta mitään. Ei siinä ole mitään järkeä, itselle vain näytetään "nyt mä käännyn".

Vierailija
16/33 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika laiska vilkun käyttäjä, eikä se muutenkaan sovi sporttiseen ajotyyliin.

Octavia RS, kuulostaa joltain lääkkeeltä ?

Vierailija
17/33 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa nää kiertoliittymässä "suoraan" ajavat. Ihmettelen että niillä ei synny oivallusta, kun itse pysähtyvät turhaan näiden vilkuttomien takia.

Vierailija
18/33 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Octavia RS, kuulostaa joltain lääkkeeltä ?

Aina teitä kateellisia riittää.

Vierailija
19/33 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikenneympyrästä poistuttaessa vilkutetaan. Olen nähnyt niitäkin, jotka vilkuttaa vasemmalle ympyrässä ajaessaan.

Vierailija
20/33 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikenneympyrästä poistuttaessa vilkutetaan. Olen nähnyt niitäkin, jotka vilkuttaa vasemmalle ympyrässä ajaessaan.

Suomessa se ei ole tapana, siis ns. oikein, mutta monessa maassa, jossa kiertoliittymät on tosi suuria ja niissä on 2-3 kaistaa, vasemmalle vilkuttaminen on tapa ja vilkutetaan vasempaan kunnes ajetaan pois liittymästä ja silloin vilkutetaan oikealle.