Poikkis ei halua käyttää kortsua :(
Mulle taas ei sovi pillerit yhtään. Miten varma on keskeytetty, poikkis sanoo että toimii yhtä hyvin kuin kortsu mutta vähän mua pelottaa. Onkse abortti paha jos sen joutuu sit tekemään.
Kommentit (79)
Mulle ei sovi mitkään pillerit, mutta hormonikierukka on ollut hyvällä menestyksellä jo kohta 7 vuotta.
Ei se marianne karkkikaan maistu hyvälle paperi päällä.
Ap, pidä puolesi. Sinun ei tarvitse missään nimessä suostua seksiin ilman kondomia. Eikä kannata myös senkään takia, että kondomi suojaa myös sukupuolitaudeilta (poika voi sanoa, ettei mitään sairauksia ole, vaikka olisikin). Jos poika ei suostu olemaan kanssasi, jos edellytät kondomia, niin se tarkoittaa sitä ettei hän oikeasti välitä sinusta. Ansaitset parempaa!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko laittaa pimppiin. Voi ottaa suihin tai kakkoseen.
Jep, mitäpä siitä naisen nautinnosta väliä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tapanasi siis työntää se vaginaan? Voiko siitä seurata lapsi?
Vierailija kirjoitti:
Ei se marianne karkki taida raskaaksikaan tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tapanasi siis työntää se vaginaan? Voiko siitä seurata lapsi?
Oletko ns. "näppärä-tyhmä"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se marianne karkki taida raskaaksikaan tulla.
Ei taida vertaus aueta?
Vierailija kirjoitti:
2016 vuoden aloitus...
Veikkaanpa, että aloittaja on tätä nykyä kolmivuotiaan yksinhuoltaja
0/5, jokainen tietää että keskeytetty ei ole ehkäisykeino, on sama ku ei ehkäisyä ollenkaan.
Koittakaa pakoputkiseksiä. Se on kiinalaisten käyttämä ehkäisykeino ja miljardi kiinalaista ei voi olla väärässä.
Jättäisikö naisenkondomi miehelle enemmän tilaa ettei purista seisokkia pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan kortsua inhoavilla on potenssiongelmia. Jos ei meinaa seistä kumin kanssa, ei pian seiso muutenkaan.
Ei vaan koska kortsut maksaa ja niitä menis paljon ja loppuu sit kumminkin tai ei vaan haluu/tykkää. Ap
Niin, lapsethan ei tunnetusti maksa, muuta arkea, tai vaikeuta elämää ollenkaan :D
Onnea vaan tulevalle teiniparille/yksinhuoltajalle.
Ainiin, teinille/nuorelle hyvä ehkäisykeino on ehkäisytikku. Sitä ei voi unohtaa, ei ole yhtä pelottava asentaa kuin kierukka, tuntuu ihon alla (eli tietää että se on paikallaan), ja ehkäisyteho on 99,8% neljän (vai kolmen?) vuoden ajan. Minulla on jo toinen tikku menossa eikä yhtään vauvaa jaloissa.
mä haluun sun poikkikselta vauvan
Yksikään nykypäivän teini ei ole noin tietämätön ehkäisystä, tuollainen avuttomuus loppui 60-luvulla
Ensisijaisesti tyttiksen asia.