Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikkis ei halua käyttää kortsua :(

Vierailija
11.11.2016 |

Mulle taas ei sovi pillerit yhtään. Miten varma on keskeytetty, poikkis sanoo että toimii yhtä hyvin kuin kortsu mutta vähän mua pelottaa. Onkse abortti paha jos sen joutuu sit tekemään.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomi on ainut ehkäisykeino joka suojaa taudeilta. Ties kuinka montaa naista tuokin nilkki on kyntänyt ilman ehkäisyä... Ja sitten ihmetellään että miksi kohdunkaulansyöpää löytyy nuoriltakin naisilta ja myöhemmin kärsitään klamydian aiheuttamasta lapsettomuudesta.

Vierailija
22/79 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan kortsua inhoavilla on potenssiongelmia. Jos ei meinaa seistä kumin kanssa, ei pian seiso muutenkaan.

Ei vaan koska kortsut maksaa ja niitä menis paljon ja loppuu sit kumminkin tai ei vaan haluu/tykkää. Ap

Luuleeko hän sinun saavan kierukan, pillerit tai mitään muutakaan ehkäisyä ilmaiseksi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita piuhat poikki

Vierailija
24/79 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kondomi on ainut ehkäisykeino joka suojaa taudeilta. Ties kuinka montaa naista tuokin nilkki on kyntänyt ilman ehkäisyä... Ja sitten ihmetellään että miksi kohdunkaulansyöpää löytyy nuoriltakin naisilta ja myöhemmin kärsitään klamydian aiheuttamasta lapsettomuudesta.

Ei mun poikkis petä mua, se rakastaa mua. Ap

Vierailija
25/79 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimivuus on ihan samaa luokkaa kortsun kanssa. Ja rahaakin säästyy pitkä penni, sillä kondomit eivät ole ihan ilmaisia.

Vierailija
26/79 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt munan uimalakkia käyttäis

Vierailija
27/79 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan kortsua inhoavilla on potenssiongelmia. Jos ei meinaa seistä kumin kanssa, ei pian seiso muutenkaan.

Ei vaan koska kortsut maksaa ja niitä menis paljon ja loppuu sit kumminkin tai ei vaan haluu/tykkää. Ap

Luuleeko hän sinun saavan kierukan, pillerit tai mitään muutakaan ehkäisyä ilmaiseksi? 

Ei mulla oo. Ap

Vierailija
28/79 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylihuomenna saa taas juhlia moni sellainen, joka on käyttänyt ehkäisynä keskeytettyä... Ehkä sinunkin poikkis jo ensi vuonna. Harvempi abortteja lystikseen tekee, ei ole koskaan erityisen miellyttävä kokemus,

Vierailija
29/79 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita piuhat poikki

En kun voin joskus haluta sen vauvan. Ap

Vierailija
30/79 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylihuomenna saa taas juhlia moni sellainen, joka on käyttänyt ehkäisynä keskeytettyä... Ehkä sinunkin poikkis jo ensi vuonna. Harvempi abortteja lystikseen tekee, ei ole koskaan erityisen miellyttävä kokemus,

Ai kaveri sanoi et se on vaan joku pilleri tms. et ei paha. Ap

Vierailija
31/79 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas ei sovi pillerit yhtään. Miten varma on keskeytetty, poikkis sanoo että toimii yhtä hyvin kuin kortsu mutta vähän mua pelottaa. Onkse abortti paha jos sen joutuu sit tekemään.

Ai keskeytetty varma ehkäisy? Onpas välkky poikkis,elatusmaksut ehkä opettavat...

Vierailija
32/79 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele pihtaamaan. Katso rakastaako...

Vierailija
33/79 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskeytetty ei toimi. Mä harkitsisin tarkoin haluanko jatka suhdetta moisen miehen kanssa. Yleensä olen ilmoittanut että ilman ilman kumia ei tipu.

Vierailija
34/79 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaiporvoo, hyvä yritys, 3/5.

Vierailija
35/79 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun poikkis petä mua, se rakastaa mua. Ap

Miten selität sen, että "rakastaminen" ei tässä tapauksessa tarkoita sinun hyvinvoinnista välittämistä? Itseään ja munaansa se  rakastaa eikä millään lailla niiden toimintaa halua haitata. Viis siitä kuinka kalliita olisivat pillerit ym. sinun ehkäisyvälineet ja kuinka huonosti ne sinulle sopisivat.

Vierailija
36/79 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistä erittää siittiöitä ihan koko yhdynnän ajan. Heidän kanssaan keskeytetty johtaa aina raskauteen. Muiden kanssa raskaus alkaa, jos mies ei tunne orgasmiaan kunnolla.

Jälkiehkäisy ja abortti tehdään kymmeniä kertoja e-pillereitä voimakkaammilla hormooneilla...

Vierailija
37/79 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap, se aborttipilleri saa voimaan pahoin, tuntemaan kovaa kipua, synnyttämään alkion, vuotamaan paljon verta.

Eli ei ole mikään leikin juttu, johon voisi turvautua vain, koska sattuu aina välillä tulemaan raskaaksi kun ei ehkäisyasiat ole kunnossa.

Voimia, vaadi oikeuksiasi ja kunnioitusta ja arvostusta poikaystävältä. Ja hoida ehkäisy tavalla tai toisella kuntoon. Pääset itsekin vähemmällä. Ja lisäksi: maksakaa ehkäisy puoliksi.

Vierailija
38/79 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi hommata muuta ehkäisyä?esim.kierukkaa?

Vierailija
39/79 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö abortti ole mielestäsi riittävä ehkäisy?

Vierailija
40/79 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh. Mä kun kerroin mun poikaystävälleni mietteitä pillereiden lopettamisesta ja siitä, mitä ne hormonit voi aiheuttaa, hän oli ehdottomasti sitä mieltä, että käytetään kortsua. Hän mieluummin olisi tietenkin käyttämättä kumia, jos mahdollista olisi ja niin myös mäkin tykkäsin mennä paljaalla. Mutta hänen sanoin, jos mun hyvinvoinnista on kyse niin todellakin käytetään kumia. Niin tekee toista arvostava ja kunnioittava ihminen. Sun poikaystävä ei näköjään kykene ajattelemaan muuta kuin itseään ja munaansa, kannattaa lähteä eri suuntiin ja odottaa aikuismaisempaa ja järkevää poikaystävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi