Poikkis ei halua käyttää kortsua :(
Mulle taas ei sovi pillerit yhtään. Miten varma on keskeytetty, poikkis sanoo että toimii yhtä hyvin kuin kortsu mutta vähän mua pelottaa. Onkse abortti paha jos sen joutuu sit tekemään.
Kommentit (79)
Joopa joo. Ota sitten jälkiehkäisypilleri tai tee abortti joka kerran kun "vahinko" sattuu. Jos ei suostu kortsuun eikä hormoniehkäisy sovi, niin sitten pitää olla valmis tulemaan vanhemmaksi ennemmin tai myöhemmin. Keskeytetty sopii vain niille, joille mahdollinen raskaus ei ole katastrofi.
Eroa siitä. Ei hän sinua kunnioita.
Vierailija kirjoitti:
Sano poikkikselle, että se on nyt poikki ja hei hei.
Ei kun mä rakastan sitä, mennään jouluna kihloihin kun täytän 17v. Ap
Alat suunnitella vauvalle nimeä ja ostat muutaman vauvalehden niin eiköhän se kortsun käyttö ala taas maistua.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se
sika.
Keskeytetty yhdyntä toimii aivan hyvin, kun vaan huomaa ottaa peniksen ajoissa pois emättimestä. Riskinsä siinäkin toki on, mutta myös kondomi voi hajota. Jos hormonaalinen ehkäisy ei sovi sinulle, niin oletko harkinnut esimerkiksi kuparikierukkaa?
Laula sille, että "Jos mua tahdot rakastaa, saat kumia, saat nahkaa, et toista ilman toista saa, se sun täytyy muistaa."
Vierailija kirjoitti:
Alat suunnitella vauvalle nimeä ja ostat muutaman vauvalehden niin eiköhän se kortsun käyttö ala taas maistua.
Tee tämä!
Voitte keskittyä olennaiseen eli perseseksiin ja suuseksiin ilman kortsuakin
Vierailija kirjoitti:
Keskeytetty yhdyntä toimii aivan hyvin, kun vaan huomaa ottaa peniksen ajoissa pois emättimestä. Riskinsä siinäkin toki on, mutta myös kondomi voi hajota. Jos hormonaalinen ehkäisy ei sovi sinulle, niin oletko harkinnut esimerkiksi kuparikierukkaa?
En saa, nikkeliallergia. Ap
Tutkimusten mukaan kortsua inhoavilla on potenssiongelmia. Jos ei meinaa seistä kumin kanssa, ei pian seiso muutenkaan.
Ei ole pakko laittaa pimppiin. Voi ottaa suihin tai kakkoseen.
Vierailija kirjoitti:
Voitte keskittyä olennaiseen eli perseseksiin ja suuseksiin ilman kortsuakin
No hyi. Ap
Ei siitä voi tulla raskaaksi.
Se poika ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan kortsua inhoavilla on potenssiongelmia. Jos ei meinaa seistä kumin kanssa, ei pian seiso muutenkaan.
Ei vaan koska kortsut maksaa ja niitä menis paljon ja loppuu sit kumminkin tai ei vaan haluu/tykkää. Ap
Ei keskeytetyssä ole kyse vain varmuudesta vaan siitä, että se tuntuu todella inhottavalta. Ajattele nyt sitä hetkeä, kun se tuntuu juuri parhaimmalta - ja sitten se lysti loppuukin juuri siihen, ihan vähän ennen.
Olkoon poikkis käyttämättä, jonkun muun kanssa jos ei välitä vähääkään sinun hyvinvoinnistasi.
Keskeytetty yhdyntä toimii ihan hyvin. Kondomifirmojen propaganda on saanut ihmiset ajattelemaan, ettei mikään muu ole toimiva ehkäisymuoto, kuin kortsu. Ihan kaikkea mitä netissä lukee ei aina kannata uskoa
Sano poikkikselle, että se on nyt poikki ja hei hei.