Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Metrossa kaikki kyräilee toisiaan :D

Vierailija
11.11.2016 |

Ootteko huomannu saman Helsingin metrossa? Jotenkin ahdistunut fiilis tulee siellä kun kaikki tuijottaa toisiaan...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen yleensä ulos niin en huomaa. Tosin silloin alkaa hieman kuumottaa kun mennään tunneliin mutta silloinkin katson pimeyteen.

Vierailija
2/5 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuijotan ihmisiä silmämunat pitkänä, mutta en ole huomannut että kukaan muu tuijottaisi. Pikemminkin teeskentelevät että eivät huomaa ketään.

t. se ainoa kyräilijä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. Kuten en myöskään rasssistista huutelua.

Ehkä se johtuu siitä jos itse tuijotat ihmisiä? Tiedoksi, kirjoittamattomien sääntöjen mukaan niin ei kuulu tehdä, mutta omalla vastuulla tuijota jos haluat.

Vierailija
4/5 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luen puhelimesta vaikka uutisia, niin ei tarvitse vaivautuneena tuijotella yrmyjä kanssamatkustajia. Suomalaiset ovat kyllä niin omituista väkeä, nuoret ovat mukavia, luontevia, eivät tuijota mutta vanhemmat ihmiset möllöttävät suu auki muita matkustajia. Vaivautunut tunne monesti esim. ruuhkametrossa.

Vierailija
5/5 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson muita ihmisiä, ja nolostun kun he huomaavat. On vain aina ollut sellainen tapa, en pysty katselemaan ikkunaa kun katse herpaantuu jos en koko ajan tietoisesti ajattele mitä katson. Ehkä johtuu siitäkin kun olen lievästi autistinen, sosiaaliset normit ei tule itsestään mieleen. Aina välillä ihmiset katsovat vihaisesti takaisin, joskus on joku sanonutkin jotain :(