Mikä sun enkku-nimesi oli koulussa?
Kommentit (542)
Angela. Tykkäsin siitä, koska katsoin usein Falcon Crest-sarjaa ja siinä oli hahmo nimeltä Angela.
Ensin olin Rose sitten Alice.
Omat lapset välillä muistavat näillä vinoilla. Yksi sanoo RÖYS, toinen vastaa ÄLIS. Niin, pitikö mennä kertomaan lapsille.
Carol. Itse sai valita, mutten muista mistä löysin nimen. Olikohan koulussa joku nimilista tms.
Mie olin Daisy. Vissiin sen takia ku olin iloinen ja pyöreäposkinen tyttö. :D
Olin Keith. En pitänyt nimestä yhtään. En tiennyt että tämä englantilainen nimittelyboli näin yleistä. Sukupolvitrauma? :D
En muista, mistä nämä nimet poimittiin syksyllä, ensin olin Grace 1970 ja 1972 Louisa. Ei kai niitä paljon käytettykään, muistan vain, että kukin teki ruutupaperista nimilapun pulpetille. Kai ope sitten sanoi sen englantilaisen nimen, kun viittasi.
1970 muuten tuli semmoiset työkirjat, joihin liimattiin tarrapaperiin valmiiksi painettuja vastauksia. Vähän tylsää. Kai ne nyt olisi voinut itsekin kirjoittaa avoimiin kohtiin.
Chris, en tykännyt koska kuulostaa niin pojan nimeltä(kyseessä on unisex nimi mutta miehillä yleisempi).
Oikea nimeni on Katri. Luulisi että siitä olisi saanut vaikka Kathyn tms enkkunimeksi.
Sama kuin suominimikin eli Anne.
Olin ensin Marion, sitten myöhemmin nimet valittin uudestaan ja olin Jane.
En muista mutta kaveri oli Pam, ja oli hupaisaa, kun hän kerran enkuntunnilla lausui sen Pam, kuten kirjoitetaankin.
Mulla oli kiinalainen työkaveri, jonka nimi oli - sanotaan nyt vaikka - Allie. Ihmettelin että miten kiinalaisella on tuollainen nimi. Hän sanoi, että se oli nimi joka hänelle englannin tunnilla annettiin. Musta olisi masentavaa jos joutuisin luopumaan nimestäni ja ottamaan nimekseni vaikka Jane tai Jelena tai Pilar uuden kotimaan myötä.
Vierailija kirjoitti:
En muista mutta kaveri oli Pam, ja oli hupaisaa, kun hän kerran enkuntunnilla lausui sen Pam, kuten kirjoitetaankin.
Puhutkohan sä musta :D Mitä ala-astetta kävit?
Vierailija kirjoitti:
Edward
Kasarilla ainakin hieno nimi, Edward Mulhare = Ritari Ässän Devon Miles ;)
George, eli Yrjön kautta Jyrkille hyvä nimi. Ope oli fiksu :)
Mulle ope valitsi nimeksi Patty (olen Päivi). Melkein itku pääsi ja ope huomasi sen ja kysyikin sitten, että olisinko mieluummin Kitty: Se kelpasi.