Mikä sun enkku-nimesi oli koulussa?
Kommentit (542)
Minä halusin olla muistaakseni Catharine ja yksi tyttö alkoi vänkäämään, että niin hänkin haluaa. Opettaja sitten määräsi reilusti minulle uuden nimen, joka oli Chris. Perusteli vielä, että se voi olla ihan hyvin myös naisen nimi. Tuntui niin epäreilulta ja vihasin nimeä koko sen vuoden ajan.
Vierailija kirjoitti:
eka- ja tokaluokalla olin Anna, myöhemmin Amy
Mä olin Amy englannintunneilla kans, ärsytti koska en tykännyt yhtään pikkunaisten Amysta! Ranskantunneilla olin Nathalié.
Britney. Koska halusin olla! Vaikka se oma nimikin oli kansainvälinen...
Jessica.
Se on toinen nimeni oikeastikkin, mutta halusin sen.
Muistan vieläkin tokaluokkalaisena käydyn väittelyn tähän liittyen.
Luokkalainen jutteli minun ja kaverinsa kanssa matkalla IP-kerhoon, että mikä sun enkku-nimi on, mikähän sen ja sen enkku-nimi on.
Fiksuna likkana kerroin, että nimiä (ihmisten) ei käännetä englanniksi, mutta ei nää tytöt uskoneet. 😆
Luulivat, että ihan oikeasti käännetään nimet, joten selvästi hämäsi tää koko homman luonne. 😀
Cindy. Paras kaverini oli Sandy, mätsäsivät niin mukavasti :D
Vierailija kirjoitti:
En saanut moista, koska kuulemma nimeni toimii enkuksikin. Harmitti lapsena!
T. Paula
Epäreilua. Olen Jenna ja sain valita itselleni silti.
Meillä ala-asteella oli nimilista josta piti valita haluamansa nimi. Olin kipeenä sen päivän kun niitä nimiä jaettiin ja tietysti kaikki coolit nimet oli jo viety. Pojan nimistä oli jäljellä vain Cedric joka piti sit ottaa. Sitä kettuilun määrää jota sai kuulla kavereilta, vieläkin vituttaa.
Susan. Opettaja määräsi, etunimen alkukirjaimen perusteella, se on sama.
Vierailija kirjoitti:
Olin Carol. En tiedä miksi.. oma suominimi ei ole sinne päinkään.
Sama juttu! Edellisenä iltana sisareni ehdotti varmaan sataa eri nimivaihtoehtoa, jotka kaikki kuulosti mälsiltä. Unohdin koko asian ja enkun tunnilla sitten hätäisesti sanoin nimekseni Carol :D
Sandra. Seuraavana vuonna sai vaihtaa halutessaan nimeä ja kaverinikin halusi olla Sandra! Nimestä käytiin arvonta, jonka onnekseni voitin ja sain jatkaa Sandrana, hihi.
Roxanne. Tämä vuonna 2010, oikeasti olen Alexandra :D
Olin Mike. Opettaja kirjoitti taululle muutamia englanninkielisiä tytön ja pojan nimiä ja niistä jokainen sai valita itselleen mieleisen nimen. Minä halusin ehdottomasti olla Mike ja onneksi pääsin valitsemaan itselleni oman enkkunimen. En sitten tiedä yhtään, että miksi valitsin sen. Tosin se saattoi alitajuisesti vaikuttaa, että minua 6 vuotta vanhempi isoveljeni on Mika ja ihailin häntä kovasti lapsena ja halusin olla kovasti samanlainen kuin hän. Siksi ehkä valitsin samankaltaisen nimen. Onneksi en sentään valinnut nimeä Ron, jonka ensin ajattelin ottaa, koska sen nimen valinnutta poikaa kutsuttiin joskus salaa nimellä Ronsu. Siis muut nimittelivät, en minä.
Sandra