Nainen, voisitko ihastua keski-ikäiseen mieheen joka kuuntelee maalaistalossa Prodigyä reikäisissä villahousuissa?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mukava ketju ja todistaa sen, ettei miehen tosiaankaan tarvitse olla mikään ihmeolento. Keski-ikäinen maalaisukko villahousuissa ja pilke silmässä miellyttää useimpia enemmän kuin ne niin sanotut alfat. N39.
Mitä, enkö mä muka olekaan alfa? Mur! :D
-ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mukava ketju ja todistaa sen, ettei miehen tosiaankaan tarvitse olla mikään ihmeolento. Keski-ikäinen maalaisukko villahousuissa ja pilke silmässä miellyttää useimpia enemmän kuin ne niin sanotut alfat. N39.
Ihan totta..! Joku palstan alfajankuttaja voi ehtoolla raapia päätään ja googlata raivokkaasti, mikä muotiliike myy reikäisiä villahousuja, ne kun ovat menestyksen avain. On ne naiset kummia!
-Ykkössivun ysärinuori, N37
Vierailija kirjoitti:
En voisi ihastua itseäni huomattavasti vanhempaan mieheen.
Tämä. Ja googlasin kuka/mikä on Prodigy ja tota... joo ei.
Tottakai voisin! Itse vietän mielelläni mökillä omaa iltaa päälläni reikäiset verkkarit, villasukat ja ikivanha fleesetakki. Tukka on sellaisella sekaisella sykeröllä kiinni, kasvot meikittöminä, täysin saunapuhtaana, ulkona pimeydessä tuiskuttaa lunta ja leivinuunissa palaa tuli. Ja tuvassa raikaa Pink Floyd. <3
Kelpaisi, mutta korjaisin kyllä ne housut.
N 43 kirjoitti:
Tottakai voisin! Itse vietän mielelläni mökillä omaa iltaa päälläni reikäiset verkkarit, villasukat ja ikivanha fleesetakki. Tukka on sellaisella sekaisella sykeröllä kiinni, kasvot meikittöminä, täysin saunapuhtaana, ulkona pimeydessä tuiskuttaa lunta ja leivinuunissa palaa tuli. Ja tuvassa raikaa Pink Floyd. <3
Oliko tämä mainos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voisi ihastua itseäni huomattavasti vanhempaan mieheen.
Tämä. Ja googlasin kuka/mikä on Prodigy ja tota... joo ei.
Jos sun tarvii googlata Prodigy, olet kyllä nyt vähän väärässä seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Paljon on keski-ikäinen tässä tapauksessa?
Auts. Prodigy on tuonikäiselle lastenmusiikkia. Valitan ap, vietän täällä reikäisten villahousujeni kanssa meidän yksivuotispäivää samanikäisessä maalaistalossa , mutta ikää on 10 v sinua enempi ja kuolaa Whon perään. Lattia on pitänyt uusia, hieno lautalattia nykyisin ja mieskin passaa. Kyllä tämän tien sanavalmiit ukot on kaikki löytäneet emännän kaupungista.
Voisin. Itse asiassa tuo aloitus herättää mielikuvan älykkäämmästä, itseironisesta miehestä. Minäkin mietin, mikä on tässä keski-ikäinen, mutta 44 käy. N38
Voisin. Kissanomistaja ei voi olla läpeensä paha 🐈
N 43 kirjoitti:
Vau! N 43 tuntuu oikeasti ihanalta. Kutsu minut kylään mökillesi. M49.
Prodigy on hieno yhtye. Jos vielä laitat sen johonkin provoosi niin tulen raiskaamaan sut kepin päähän sidotuilla villahousuilla. Saan kyllä sun ip:n selville.
T. täydelliset kropat ja naamat omaavia irtoripsi muotiblokkarinaisia tapaileva äärimmäisen mustasukkainen epävakaasta persoonallisuudesta kärsivä Onnelan tanssilattialla kolmelta tappeluita aloittava ns. toivottuja raiskauksia harrastava mega-alfa
Ehdottomasti. Kuulostaa symppikseltä :)
Vierailija kirjoitti:
Prodigy on hieno yhtye. Jos vielä laitat sen johonkin provoosi niin tulen raiskaamaan sut kepin päähän sidotuilla villahousuilla. Saan kyllä sun ip:n selville.
T. täydelliset kropat ja naamat omaavia irtoripsi muotiblokkarinaisia tapaileva äärimmäisen mustasukkainen epävakaasta persoonallisuudesta kärsivä Onnelan tanssilattialla kolmelta tappeluita aloittava ns. toivottuja raiskauksia harrastava mega-alfa
Niin on. Prodigyn pojat jaksaa keksiä uutta ja silti "vanha" tallella.
Onnea ip:n selvittämiseen, tää käyttämäni VPN palvelu voi tehdä sen hieman haasteelliseksi.
t. gammauros-ap
PS heh sain Tauski copycat ketjun. Saavutus kai sekin.
Muistan joskus 90-luvulla kun olin Prodigyn keikalla Vanhalla Ylioppilastalolla.