Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiavautuminen

Vierailija
11.11.2016 |

Suuseksi nuoleminen yms ei tunnu musta juuri miltään. Mies tykkää puuhastella ja saa sitä tehdä. Vähän harmittaa kun en saa orkkua siitä koska tiedän että miehelke tulis siitä hyvä mieli. Yhdynnässä saan helposti ja joka kerta. Oon ihan tyytyväinen seksielämääni mutta ihmetyttää miksi oon erilainen. Naiset yleensä aina hehkuttaa suuseksiä. Kokemusta on melko monen miehen kanssa. Kai se ei oo vaan mun juttu. Muita samanlaisia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en vois elää ilman suuseksiä....

Vierailija
2/6 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sillä niin ole väliä miten orgasminsa saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö mies samalla kättä? Onnistuu se pelkällä kielelläkin, mutta parempaa se on kun käyttää samalla paria sormea sisään ja ulos. Ehkä se vois helpottaa suakin, jos pannessa saat :p

Vierailija
4/6 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö mies samalla kättä? Onnistuu se pelkällä kielelläkin, mutta parempaa se on kun käyttää samalla paria sormea sisään ja ulos. Ehkä se vois helpottaa suakin, jos pannessa saat :p

Käyttää se kättäkin. Ei voi mitään kun tykkään saada sitä oikeaa 😊 Sitä parempaa ei vaan ole. Välillä tunnen huonommuutta tästä vajavaisuudesta.

Vierailija
5/6 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa minä luulin kun luin otsikon, että sinä avaat haarasi.

Vierailija
6/6 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen väliä on muilla ihmisillä kun puhutaan siitä mistä sinä tykkäät? Mikä ihmeen massateini olet? :D Yritähän siis pärjätä sillä mitä saat ja älä vaivaa päätäsi tällaisilla ongelmilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi