Seksiavautuminen
Suuseksi nuoleminen yms ei tunnu musta juuri miltään. Mies tykkää puuhastella ja saa sitä tehdä. Vähän harmittaa kun en saa orkkua siitä koska tiedän että miehelke tulis siitä hyvä mieli. Yhdynnässä saan helposti ja joka kerta. Oon ihan tyytyväinen seksielämääni mutta ihmetyttää miksi oon erilainen. Naiset yleensä aina hehkuttaa suuseksiä. Kokemusta on melko monen miehen kanssa. Kai se ei oo vaan mun juttu. Muita samanlaisia?
Kommentit (6)
Ei kai sillä niin ole väliä miten orgasminsa saa.
Käyttääkö mies samalla kättä? Onnistuu se pelkällä kielelläkin, mutta parempaa se on kun käyttää samalla paria sormea sisään ja ulos. Ehkä se vois helpottaa suakin, jos pannessa saat :p
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö mies samalla kättä? Onnistuu se pelkällä kielelläkin, mutta parempaa se on kun käyttää samalla paria sormea sisään ja ulos. Ehkä se vois helpottaa suakin, jos pannessa saat :p
Käyttää se kättäkin. Ei voi mitään kun tykkään saada sitä oikeaa 😊 Sitä parempaa ei vaan ole. Välillä tunnen huonommuutta tästä vajavaisuudesta.
Ai jaa minä luulin kun luin otsikon, että sinä avaat haarasi.
Mitä ihmeen väliä on muilla ihmisillä kun puhutaan siitä mistä sinä tykkäät? Mikä ihmeen massateini olet? :D Yritähän siis pärjätä sillä mitä saat ja älä vaivaa päätäsi tällaisilla ongelmilla.
Ite en vois elää ilman suuseksiä....