Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua.. osaako joku auttaa

Vierailija
11.11.2016 |

Pikkusiskoni asuu hienossa kerrostaloasunnossa jossa tietysti on sauna. Keksin aina jonku tekosyyn nopeasti kun hän pyytä minua ja poikaystävääni saunomaan. En sen takia tahdo mennä koska en tahdo siskolleni kuitenkaan esitellä miestäni alasti. Pelkään jotain enkä kehtaa miehelleni sanoa että pyyhe päällä tulet. En tahdo että kumpikaan näkee alasti toisiaan koska siskoni on viehättävä ja pelkään menettäväni molemmat. Olenko hullu? Muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menette kaikki yhdessä saunaan? Minä ja mieheni käymme ystäväni luona useasti saunassa. Minä ja ystäväni menemme ensin ja sitten miehet vasta, kun olemme lopettaneet.

Vierailija
2/6 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmaan taas provo... Vastaan silti.

Miksi kaikkien pitää mennä samaan aikaan saunaan? En ymmärrä kimppasaunaa ollenkaan. Itse en menisi edes siskoni kanssa alasti saunaan. Mieheni kanssa kyllä menen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies menee siskosi kanssa saunaan ensiksi ja sen jälkeen sinä yksin. Tällä testillä saat testattua parisuhteen laadun / kestävyyden, et pettääkö mies heti, jos on mahdollista.

Jälkikäteen voitte siskon kanssa jutella avoimesti miehesi komeasta pimpin halkaisijasta.

Vierailija
4/6 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmaan taas provo... Vastaan silti.

Miksi kaikkien pitää mennä samaan aikaan saunaan? En ymmärrä kimppasaunaa ollenkaan. Itse en menisi edes siskoni kanssa alasti saunaan. Mieheni kanssa kyllä menen.

Saako työeläkemaksuista huojennusta, jos mälli lentää yli 5 kertaa viikossa?

Vierailija
5/6 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunoja Käyräsaaresta kirjoitti:

Mies menee siskosi kanssa saunaan ensiksi ja sen jälkeen sinä yksin. Tällä testillä saat testattua parisuhteen laadun / kestävyyden, et pettääkö mies heti, jos on mahdollista.

Jälkikäteen voitte siskon kanssa jutella avoimesti miehesi komeasta pimpin halkaisijasta.

Vierailija
6/6 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään mennään kaikki yhdessä saunaan 19aikoihin :)