X Factor DISCO week 6 official!
Tässä kaikkien kilpailijoiden biisit:
Overs
Saara Aalto: No More Tears (Enough is Enough)
Honey G: Stayin’ Alive
Girls
Emily Middlemas: Wishing on a Star
Sam Lavery: I Will Survive
Boys
Ryan Lawrie: Play That Funky Music
Matt Terry: Best of My Love
Groups
5 After Midnight: Boogie Wonderland
Kommentit (1009)
Samille oli tehty tällainen laahaava versio disco-biisistä en tykännyt.
Liian iso biisi tytölle.
Tosta Samin esityksestä tuli mieleen... jotenkin masennus?
Ja Simon tietenkin kehuu, kun ei muuta voi...
Vierailija kirjoitti:
She won't survive, she won't surviveeeeee....
True! Sam, walk out the door!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvinhän tuo meni ja tuomarit ylistivät jälleen! Nyt toivotaan että suoraan menisi jatkoon! Tuomareiden ylistys ehkä takaa sen että jos on bottom twossa niin pääsee tuomariäänillä jatkoon sit jälleen...
Tällä viikolla lähtee kaksi
Mä ymmärsin, että tällä viikolla ei tule lifelineä, vaan että kaksi huonointa joutuu suoraan sing offiin, ja toinen putoaa? Mutta ymmärsinkö väärin?
Vierailija kirjoitti:
Sam on kyllä sievä mutta ei sen äänestä ole mihinkään vaikkapa Saaraan verrattuna.
Koitetaan nyt muistaa, että Sam on 17-vuotias, jolla ei ole ammattilaulajan tutkintoa, toisin kuin 29-vuotiaalla Saaralla. Vähän armoa.
Simonin kategoria surkein tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Melkeen kaatu toi Sam tossa ku heilautti jalkansa, tai sitten vaan näytti siltä.
Nauratti oikein kun Sam yritti hurjaa koreografista sivuaskelta eikä meinannut pysyä pystyssä.
Apua nyt Ryan, oon odottanut jo monta viikkoa, että se putoaisi!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Saara! Tosin lopullisen mielipiteen osaa muodostaa vasta sitten kun on vertailupohja muiden esityksiin, koska kilpailustahan tässä on kyse.
Mutta Saara, rakas Saara: laula ensi viikolla (jos se sinulle koittaa) Beyoncen tai vastaavan esiintyjän herkkä balladi. Sellainen, missä äänesi pääsee täysiin oikeuksiinsa. Nätti mekko päälle ja KAIKKI taustahärpäkkeet roskiin, se on se ainoa millä SINÄ voit päästä pitkälle.
ihme ettei tätä oo jo ollut jossain jaksossa, koska se ois nimenomaan sitä Saaran vahvinta osaamista. Nyt se on viikosta toiseen kekkuloinut mitä omituisimpien koreografien mukaan pitkin lavaa ja laulanut laulullisesti keskinkertaisia biisejä. Iso balladi ja yksinkertainen läsnäolo ois nappi valinta vaihteeksi.
Sam pärisytti huuliaan esityksen lopuksi, aisti itekin kuinka pieleen meni. Saaran esityksessä koko yleisö seisoi ja bailasi mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvinhän tuo meni ja tuomarit ylistivät jälleen! Nyt toivotaan että suoraan menisi jatkoon! Tuomareiden ylistys ehkä takaa sen että jos on bottom twossa niin pääsee tuomariäänillä jatkoon sit jälleen...
Tällä viikolla lähtee kaksi
Mä ymmärsin, että tällä viikolla ei tule lifelineä, vaan että kaksi huonointa joutuu suoraan sing offiin, ja toinen putoaa? Mutta ymmärsinkö väärin?
Aijaa, saattoi se olla näinkin.
Samilta tulee joka viikko suunnilleen samantasoisia esityksiä. Mitään suurta parannusta tai kehitystä ei ole tapahtunut tähän mennessä. Ääni ei välttämättä ihan riitä...
Vierailija kirjoitti:
Apua nyt Ryan, oon odottanut jo monta viikkoa, että se putoaisi!
Mä taas olen alkanut tykätä Ryanista :D Paljon mielenkiintoisempi kuin esim Sam tai se toinen jätkä...
Samin versio oli aivan liian hidas. Siitä plussaa, että tässä ne äänen "vuotamiset" oli jätetty vähemmälle, siinä missä aiemmin Sam on käyttänyt niitä joka tahdin lopussa.
Aika laimeaa discoa nämä Samin ja Ryanin vedot...
Tämäkin on enemmän funkkia kuin discoa.
Tylsä Ryan taas. Parempi kuin Sam, mutta tuomarit ei vieläkään seiso. Ei edes omat mentorit
sam tuli lavalle pitämään hauskaa..... Nämä Simonin tytöt eivät osaa liikkua lavalla askeltakaan, ei.