X Factor DISCO week 6 official!
Tässä kaikkien kilpailijoiden biisit:
Overs
Saara Aalto: No More Tears (Enough is Enough)
Honey G: Stayin’ Alive
Girls
Emily Middlemas: Wishing on a Star
Sam Lavery: I Will Survive
Boys
Ryan Lawrie: Play That Funky Music
Matt Terry: Best of My Love
Groups
5 After Midnight: Boogie Wonderland
Kommentit (1009)
En ymmärrä tätä Ryanin kehumista.
Ton Ryanin "lavakoreografia" on aina ihan samanlainen. Jos kattelis näitä videoita ilman ääntä, ei erottais niitä toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin on enemmän funkkia kuin discoa.
"Play that funky music white boy" eli funkkia :D
Siis tää Ryan... laulu täysin keskinkertaista (edellisellä viikoilla ollut vähän paremmin sopivat biisit esim bäkkäreiltä ja beatlesilta). Nyt liikkuu jo vähän paremmin, mutta liikkeistä puuttuu terävyyttä: esiintyminen näyttää löysältä ja ryhdittömältä.
Ryan oli ihan ok nyt. Samin ääni rakoikee ja hajoaa. Tyttö on tylsä ja vanhan näköinen 17v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua nyt Ryan, oon odottanut jo monta viikkoa, että se putoaisi!
Mä taas olen alkanut tykätä Ryanista :D Paljon mielenkiintoisempi kuin esim Sam tai se toinen jätkä...
Matt on paras heti Saaran jälkeen!
Kiitti kaikille kommenteista, täältä on paljon kivempi seurata kuin Iltsikan surkeasta liveseurannasta (enkä jaksa katsoa itse lähetystä). <3
Ryan ok. Ton biisin kanssa pitäisi fiilistellä ja mennä over the top. Laulelua, karaokea.
Eikä biisi ole tosiaan discoa, muttei tuokaan versio funkista mennyt. Mutta onhan Ryan kehittynyt näiden viikkojen aikana, se on totta, kuten joku tuomari juuri sanoi kun tätä kirjoitan.
Ryan oli ok. On löytänyt tyyliänsä Adelen jälkeen. Eipä se biisi kyllä paljon vaatinut.
Juu vähän oli karaokemainen tää Ryan :D vähän jotenkin pikkupoikamainen tähän biisiin..
Tota Ryania kuuntelee mieluummin kun se puhuu kin silloin kun se laulaa.
Ei tää Ryankaan vakuuttanut, ihan ok. Mutta saman tasoisia esityksiä on paikallisessa karaokessa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin on enemmän funkkia kuin discoa.
"Play that funky music white boy" eli funkkia :D
Niin. Tämä on olevinaan disco viikko, miksi eivät soita discoa? Saaralla sentään oli ja veti oikein hyvin. Tyttö taas veti discoa puolinopeudella. Omituisia valintoja.
Ryanhan parantaa kuin sika juoksuaan viikko viikolta.
Vierailija kirjoitti:
Sam pärisytti huuliaan esityksen lopuksi, aisti itekin kuinka pieleen meni. Saaran esityksessä koko yleisö seisoi ja bailasi mukana.
Pillu paljaana bailaamaan
Ryan liian rikki. Ei discoa tässäkään esityksessä, kuten ei Saminkaan.
Ryan, kieli sisään!